PR-27

Data: 2011-10-30 16:17:13
Autor: Zakrzówek Kraken
PR-27
Zadzwoń 601 823 005
lub podaj numer telefonu, chętnie kupię

Maciek

Użytkownik "KM"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:j8hlpn$gmr$1@news.vectranet.pl...

witam
zostałem posiadaczem znalezionego w piwnicy powietrznego aparatu nurkowego
PR-27. Zestaw zawiera aparat Kajman i 2 butle P-22 .Cały zestaw nie używany
( w zestawie woreczek z zaworkaimi uszczelkami)  w skrzyni drewnianej, z
tabliczki znamionowej rok produkcji 1975. Jako że nie jest mi potrzebny i
chcę go sprzedać moje pytanie brzmi jaką przedstawia wartość.
dzięki za rzeczowe odpowiedzi
KM

__________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 6571 (20111024) __________

PR-27