PR-27

Data: 2011-10-30 22:06:30
Autor: KM
PR-27
dzięki za odpowiedzi.
U mnie butle są połączone  styropianem, wyglada identycznie jak ten http://www.beskiddivers.pl/historia-nurkowania.html lecz jest w lepszym stanie brak sladów uzytkowania, na puszce aparatu jest nr seryjny, niestety brak książeczki. odezwę się do osób które podały nr telefonu po 01.11.2011r ewentualnie do mnie nr 790027524 można dzwonić w każdym termnie do godz. 22.00
KM __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 6571 (20111024) __________

PR-27