PR1 - bez echa?

Data: 2011-06-07 00:14:00
Autor: Gotfryd Smolik news
PR1 - bez echa?
  Witam.
  Złudzeniu jakowemuś uległem czy co się stało - bo przekonany byłem,
że wczoraj w 1. Polskiego Radia ponawijali o rowerach (z wyrzekaniem
rzecz jasna, w cytatach słuchaczy, jakie to niebezpieczne nowe
przepisy są i w ogóle) z wystąpieniem skądinąd znanego M.Hyły
włącznie.
  A tu na grupie cisza.
  Oczywiście nie będzie punktów za zgadnięcie co zdaniem prowadzącego
(już po rozmowie z Marcinem, tak bardziej "na deser i nieodwołalnie",
w rozumieniu braku możliwości zaprotestowania) obowiązkowo powinno
obejmować rowerzystów (dodam że nie chodzi o OC, więc pozostały tylko
dwie żelazne pozycje :P - i zwyczajowo z bardzo cichym wspominaniu
gdzieś na uboczu o rozwiązaniu zgodnym z prawem)

pzdr, Gotfryd

Data: 2011-06-07 02:37:45
Autor: Rowerex
PR1 - bez echa?
On 7 Cze, 00:14, Gotfryd Smolik news <smo...@stanpol.com.pl> wrote:

[...]

Gdy dzwonią kierowcy ciężarówek narzekający na to, że rowerzystów
trudno im dostrzec w lusterkach, to mam ochotę zadzwonić i
odpowiedzieć, że ta "dostrzegalność" dziwnie się im poprawia po
przekroczeniu zachodnich granic - prawdopodobne strefa Euro jest
bardziej korzystna dla oczu...

  A tu na grupie cisza.

Jaka cisza? Zaraz będzie mega-wątek ;-)

[...]

Niech zgadnę, hmmm.... K, ka, kam, kamienie? Hmmm...., ale żelazne
niby miało być, może k, ka, kas, kastety? ;-)

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2011-06-07 03:37:25
Autor: Piotrpo
PR1 - bez echa?
On 7 Cze, 11:37, Rowerex <rowe...@op.pl> wrote:

Niech zgadnę, hmmm.... K, ka, kam, kamienie? Hmmm...., ale żelazne
niby miało być, może k, ka, kas, kastety? ;-)

Nie ściemniaj, przecież wszyscy wiedzą, że musiało chodzić o kamizelki
i kaski. Osobiście uważam, że należy jeszcze wprowadzić nakaz dla
kierowców zawodowych, noszenia stringów w czasie pracy - przecież
wąski sznurek w dupie nie pozwoli zasnąć i w OCZYWISTY sposób przełoży
się na bezpieczeństwo ruchu drogowego.

Data: 2011-06-07 12:54:17
Autor: Tomasz Minkiewicz
PR1 - bez echa?
On Tue, 7 Jun 2011 03:37:25 -0700 (PDT)
Piotrpo <piotrpo@gmail.com> wrote:

> [...]

> niby miało być, może k, ka, kas, kastety? ;-)

Nie ściemniaj, przecież wszyscy wiedzą, że musiało chodzić o kamizelki

Pasqdny psuj!!!

A tak się fajnie mogło rozwinąć. ;)

--
Tomasz Minkiewicz <tommink@gmail.com>

Data: 2011-06-07 19:50:36
Autor: piotrpo
PR1 - bez echa?
Tomasz Minkiewicz <tommink@gmail.com> napisał(a):
Pasqdny psuj!!!

A tak się fajnie mogło rozwinąć. ;)

No bez jaj - zagadka musi mieć w sobie chociaż odrobinę tajemniczości...

Data: 2011-06-08 10:35:11
Autor: Gotfryd Smolik news
PR1 - bez echa?
On Tue, 7 Jun 2011, Piotrpo wrote:

Osobiście uważam, że należy jeszcze wprowadzić nakaz dla
kierowców zawodowych

  Przywrócić złożony na .rowery projekt obowiązku malowania
wszystkich pojazdów na żółto z paskiem odblaskowym pośrodku :)

pzdr, Gotfryd

Data: 2011-06-07 11:36:48
Autor: whitey
PR1 - bez echa?
On 07/06/11 10:37, Rowerex wrote:
 dziwnie się im poprawia po
przekroczeniu zachodnich granic - prawdopodobne strefa Euro jest
bardziej korzystna dla oczu...

eee to juz wiem dlaczego u mnie w uk taka bieda z kierowcami. niestety
na euro sie nie zanosi w najbliszym czasie ;-)

--
whitey

Data: 2011-06-08 12:00:56
Autor: Coaster
PR1 - bez echa?
On 6/7/11 12:36 PM, whitey wrote:
[...]

IMUO wyspy bez funta to jak czlowiek bez serca! ;-)
I tak szkoda, ze zrezygnowali z systemu dwunastkowego...

--
PoZdR
Sheldon Brown: 1944 - 2008

PR1 - bez echa?