PRACA w sklepie rowerowym [ Warszawa ]

Data: 2012-02-27 22:18:37
Autor: subcom
PRACA w sklepie rowerowym [ Warszawa ]
no w³a¶nie:

CV ze zdjêciem

szukacie modelek czy serwisantów/sprzedawców ??

subcom

Data: 2012-02-28 09:02:20
Autor: Fabian
On 27.02.2012 23:18, subcom wrote:
no w³a¶nie:

CV ze zdjêciem

szukacie modelek czy serwisantów/sprzedawców ??

Chyba sprzedawców szukaj±? My¶lisz, ¿e wygl±d pracownika nie ma wp³ywu na wielko¶æ sprzeda¿y?

Fabian.

Data: 2012-02-28 12:19:13
Autor: INEAD
W dniu 2012-02-28 09:02, Fabian pisze:
[...]

No pewnie, zale¿y co sprzedaje...  w sexszopie lepiej daje radê cycata blondi ni¿ grubas przed emerytur±.

Data: 2012-02-28 12:55:22
Autor: rmikke
PRACA w sklepie rowerowym [ Warszawa ]
Dnia Tue, 28 Feb 2012 12:19:13 +0100, INEAD naskroba³/a:

[...]

A do rowerszopu przyjdzie paniusia po rower dla syneczka, zobaczy za lada tego
goscia:
http://u.42.pl/2I3b
i na pewno bedzie specjalnie dla niego wracac, prawda?

--
rmikke                       Reklama | http://wyszukiwarkarowerowa.blogspot.com/
                                     | http://jolanta.korwin-mikke.pl/

Nadal szukam lepszego webreadera niz Newsguy. Najlepiej z poprawnymi pliterkami.

Data: 2012-02-28 20:51:54
Autor: INEAD
PRACA w sklepie rowerowym [ Warszawa ]

A do rowerszopu przyjdzie paniusia po rower dla syneczka, zobaczy za lada tego
goscia:
http://u.42.pl/2I3b

Mylisz pojęcia, ten ze zdjęcia jest zaniedbany. A to coś zupełnie nie teges z brzydotą...

Data: 2012-02-28 20:46:03
Autor: rmikke
PRACA w sklepie rowerowym [ Warszawa ]
Dnia Tue, 28 Feb 2012 20:51:54 +0100, INEAD naskroba³/a:

[...]

Nic nie myle. Ganc pomada, brzydki czy zaniedbany, chodzi o to, ¿e na zdjeciu od
razu widac, ze bedzie ploszyc klientow...

Data: 2012-02-29 09:02:57
Autor: szufla
PRACA w sklepie rowerowym [ Warszawa ]
Nic nie myle. Ganc pomada, brzydki czy zaniedbany, chodzi o to, ¿e na zdjeciu od
razu widac, ze bedzie ploszyc klientow...

Wybacz, ale pieprzysz jak potluczony :/

sz.

Data: 2012-02-29 09:09:26
Autor: rmikke
PRACA w sklepie rowerowym [ Warszawa ]
Dnia Wed, 29 Feb 2012 09:02:57 +0100, szufla naskroba³/a:

Nic nie myle. Ganc pomada, brzydki czy zaniedbany, chodzi o to, ¿e na zdjeciu od
razu widac, ze bedzie ploszyc klientow...

Wybacz, ale pieprzysz jak potluczony :/

Wybaczam i czekam na argumenty.

Data: 2012-02-29 10:55:17
Autor: szufla
PRACA w sklepie rowerowym [ Warszawa ]
Wybacz, ale pieprzysz jak potluczony :/

Wybaczam i czekam na argumenty.

Prosze bardzo:
Jestem duzo brzydszy niz ten facio ze zdjecia  i sprzedaje 100 rowerow dziennie, w dodatku 50% klientek to same laski w mini, na reszte juz nie zwracam uwagi.
Zapraszam cie do sklepu:
http://www.capellaribicicletas.com.br/
Wystarczy ?

sz.

Data: 2012-02-29 10:46:13
Autor: rmikke
PRACA w sklepie rowerowym [ Warszawa ]
Dnia Wed, 29 Feb 2012 10:55:17 +0100, szufla naskroba³/a:

Wybacz, ale...

Data: 2012-02-29 11:11:13
Autor: Fabian
On 29.02.2012 10:55, szufla wrote:
[...]

Wêgla nie przywie¼li?

Fabian.

Data: 2012-02-29 11:18:41
Autor: szufla
PRACA w sklepie rowerowym [ Warszawa ]
Wêgla nie przywie¼li?

a co kopara opadla ?:)

sz.

Data: 2012-02-29 11:45:18
Autor: Fabian
PRACA w sklepie rowerowym [ Warszawa ]
On 29.02.2012 11:18, szufla wrote:
Wêgla nie przywie¼li?

a co kopara opadla ?:)

Troszkê ;)

Fabian.

Data: 2012-02-29 14:28:13
Autor: Coaster
On 2/29/12 10:55 AM, szufla wrote:
[...]

E onde está sua imagem?

--
PoZdR
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Data: 2012-02-29 15:22:55
Autor: szufla
PRACA w sklepie rowerowym [ Warszawa ]
E onde está sua imagem?

Venha para a loja e veja :P

sz.

Data: 2012-02-29 16:03:27
Autor: Coaster
PRACA w sklepie rowerowym [ Warszawa ]
On 2/29/12 3:22 PM, szufla wrote:
E onde está sua imagem?

Venha para a loja e veja :P

Entre nós é um grande oceano! ;-)

--
PoZdR
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Data: 2012-03-02 22:18:23
Autor: Ghost
PRACA w sklepie rowerowym [ Warszawa ]

U¿ytkownik "Coaster" <manypeny@mac.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:jil9p4$6h8$1news.supermedia.pl...
On 2/29/12 3:22 PM, szufla wrote:
E onde está sua imagem?

Venha para a loja e veja :P

Entre nós é um grande oceano! ;-)

W Polsce nie ma oceanu.

Data: 2012-03-02 23:43:01
Autor: szufla
PRACA w sklepie rowerowym [ Warszawa ]
W Polsce nie ma oceanu.

Mylisz sie.

sz.

Data: 2012-02-28 21:03:14
Autor: INEAD
[...]

Trochę pracy jakiejś niezłej wizażystki i będzie ładniejszy od Kasi Tusk...

Data: 2012-02-28 20:47:44
Autor: rmikke
PRACA w sklepie rowerowym [ Warszawa ]
Dnia Tue, 28 Feb 2012 21:03:14 +0100, INEAD naskroba³/a:

[...]

Ale zafundujesz mu te wizazystke i jeszcze go do niej zagonisz? Bo jesli na CV dal takie zdjecie, to raczej nie ma co liczyc, ze sam poleci, prawda?

Data: 2012-02-29 09:10:08
Autor: Fabian
PRACA w sklepie rowerowym [ Warszawa ]
On 28.02.2012 21:47, rmikke wrote:
Dnia Tue, 28 Feb 2012 21:03:14 +0100, INEAD naskroba�/a:

[...]

To jest dyskryminacja! Brzydcy ludzie i zaniedbani też powinni móc pracować w sklepie. Moim zdaniem aby wyrównać szansy powinno się przeprowadzać procedurę zatrudniania w następujący sposób:
1. wkładamy podania do worka
2. prosimy "sierotkę" o wyciągnięcie jednego
3. zatrudniamy
Bo czy to jest sprawiedliwe, że ten który lubi rowery i zna się na sprzęcie ma większe szanse na zatrudnienie w sklepie rowerowym?

:) Fabian.

Data: 2012-03-02 23:15:31
Autor: Krzysztof Olszak
W dniu 2012-02-29 09:10, Fabian pisze:

To jest dyskryminacja! Brzydcy ludzie i zaniedbani też powinni móc
pracować w sklepie.

Mam znajomego, który wyglÄ…daÅ‚ zupeÅ‚nie nieciekawie, bo jest niewysoki, mocno okrÄ…gÅ‚y i  kiedyÅ› miaÅ‚ dÅ‚ugie tÅ‚uste wÅ‚osy. Ale co ciekawe miaÅ‚ też wiele przyjaciółek. W jakiÅ› sposób wzbudzaÅ‚ zainteresowanie u pÅ‚ci nadobnej i raczej nie swoim wyglÄ…dem. Tak wiÄ™c dobieranie pracowników w sklepie na podstawie zdjęć legitymacyjnych może być kiepskÄ… metodÄ… doboru pracowników.
Podobnie rzecz się ma z listem motywacyjnym. Ktoś może świetnie i przekonująco pisać, ale zupełnie sobie nie poradzi w rozmowie. A sprzedawca w sklepie musi umieć dobrze gadać. Bo klasyczny handel to dziedzina dla wygadanych.

Krzysztof

Data: 2012-02-29 09:38:20
Autor: zly
PRACA w sklepie rowerowym [ Warszawa ]
Dnia 28 Feb 2012 04:55:22 -0800, rmikke napisa³(a):

http://u.42.pl/2I3b
i na pewno bedzie specjalnie dla niego wracac, prawda?

Do hipermarketów wracaj±, mimo, ¿e kasjerzy czêsto tak w³a¶nie wygl±daj±
--
marcin

Data: 2012-02-29 09:12:48
Autor: rmikke
PRACA w sklepie rowerowym [ Warszawa ]
Dnia Wed, 29 Feb 2012 09:38:20 +0100, zly naskroba³/a:

Dnia 28 Feb 2012 04:55:22 -0800, rmikke napisa³(a):

http://u.42.pl/2I3b
i na pewno bedzie specjalnie dla niego wracac, prawda?

Do hipermarketów wracaj±, mimo, ¿e kasjerzy czêsto tak w³a¶nie wygl±daj±

Nieadekwatne.

Primo, w hipermarkecie zawsze mozna stanac w kolejce do innej kasy.
Secundo, utrata pojedynczego klienta dla hipermarketu jest niezauwazalna, a dla
sklepiku rowerowego chyba troche bardziej.

Data: 2012-02-29 10:43:01
Autor: Fabian
PRACA w sklepie rowerowym [ Warszawa ]
On 29.02.2012 10:12, rmikke wrote:
Dnia Wed, 29 Feb 2012 09:38:20 +0100, zly naskroba�/a:

Dnia 28 Feb 2012 04:55:22 -0800, rmikke napisa�(a):

http://u.42.pl/2I3b
i na pewno bedzie specjalnie dla niego wracac, prawda?

Do hipermarket�w wracaj�, mimo, �e kasjerzy cz�sto tak w�a�nie wygl�daj�

Nieadekwatne.

Primo, w hipermarkecie zawsze mozna stanac w kolejce do innej kasy.

Zdecydowanie, jak jest kolejka to ja zawsze wybieram taką gdzie na końcu jest jakaś miła pani :)

Secundo, utrata pojedynczego klienta dla hipermarketu jest niezauwazalna, a dla
sklepiku rowerowego chyba troche bardziej.

Zależy też na czym komu zależy. Są firmy którym klient wisi, bo i tak dadzą radę, albo w ogóle są ważniejsi niż klient, a są takie które starają się być jak najlepsze, nawet jeżeli mogą być trochę lepsze to próbują. Kilka szczegółów przekłada się na znaczącą różnicę.

Fabian.

Data: 2012-02-29 11:04:01
Autor: szufla
PRACA w sklepie rowerowym [ Warszawa ]
Zdecydowanie, jak jest kolejka to ja zawsze wybieram taką gdzie na końcu jest jakaś miła pani :)

Z mila pania to ja sie moge spotkac w kinie a nie przy kasie. Tam wybieram te, ktora naszybciej towar przez czytnik przerzuca i z tego co zauwazylem to robi tak 99% klientow.

sz.

Data: 2012-02-29 11:12:41
Autor: Fabian
PRACA w sklepie rowerowym [ Warszawa ]
On 29.02.2012 11:04, szufla wrote:
Zdecydowanie, jak jest kolejka to ja zawsze wybieram takÄ… gdzie na
końcu jest jakaś miła pani :)

Z mila pania to ja sie moge spotkac w kinie a nie przy kasie. Tam
wybieram te, ktora naszybciej towar przez czytnik przerzuca i z tego co
zauwazylem to robi tak 99% klientow.

Jak dobrze cisną pracowników to wszyscy podobnie przerzucają. Poza tym duże znaczenie ma też kto i z czym czeka w kolejce, bo szybko przerzucająca osoba może utknąć na dobre kilka minut z kapciami z promocji co miały być za 4,99 a są za 5,09.

Fabian.

Data: 2012-02-29 11:08:26
Autor: rmikke
PRACA w sklepie rowerowym [ Warszawa ]
Dnia Wed, 29 Feb 2012 10:43:01 +0100, Fabian naskroba³/a:

[...]

I nie ma nic miedzy nimi? Nie sadze.

Jak dla mnie, akurat w sklepie rowerowym, zwracanie uwagi na urode sprzedawcy
ZLE swiadczy o sklepie. Kombinuje tak:

Wlasciciel bardziej dba o to, zeby sprzedawca dobrze wygaladal, niz zeby sie
znal na rowerach. To znaczy, ze kieruje swoja oferte do klientow, dla ktorych
wyglad sprzedawcy jest wazniejszy od jego wiedzy. Czyli NIE DO MNIE. Moge sie
spodziewac wciskania kitu i pieprzenia glupot - ogolnie traktowania mnie, jak
kretyna. Bo tak widzi to wlasciciel sklepu.

Co wiecej, taki wlasciciel sam przyciaga klientow, ktorzy nie wiedza, czego chca
i wrecz prosi sie o to, zeby klienci byli potem niezadowoleni. Choc z drugiej
strony, jest spora grupa klientow, ktorzy nie wiedza, czego chca i beda
zadowoleni, jak im ktos to powie. Latwo ich poznac po ajfonie i kubku ze
starbucksa na przyklad ;) Jestem w stanie zrozumiec wlasciciela sklepu, ktory
kieruje swoja oferte wlasnie do nich, tyle, ze ja pojde do innego sklepu.

Natomiast w tym watku padly zachwyty, ze gdzies tam NIE WOLNO zadac umieszczania
zdjecia w CV. NIE TEDY DROGA. Ten pomysl jest zly, szkodliwy i, co sie bede
szczypac, zwyczajnie glupi. Oznacza bowiem, ze potencjalny pracodawca i
potencjalny pracownik straca tylko czas na niepotrzebne spotkanie. Przeciez
jesli pracownikowi zalezy na wygladzie (ma do tego prawo, nawet jesli, jak w
przypadku sklepu rowerowego, nie ma to sensu), to i tak tego
brzydkiego/zaniedbanego nie zatrudni - wiec zadnego zysku z takiego zakazu nie
ma, same straty.

Data: 2012-02-29 12:31:56
Autor: Fabian
On 29.02.2012 12:08, rmikke wrote:
[...]

Ale tak zazwyczaj jest.

[...]

Moim zdaniem większość ludzi płaci za coś na czym się nie zna, więc kierowanie oferty do specjalistów w danej dziedzinie, nie musi być pomyłką, ale może.

Fabian.

Data: 2012-02-29 12:23:39
Autor: rmikke
PRACA w sklepie rowerowym [ Warszawa ]
Dnia Wed, 29 Feb 2012 12:31:56 +0100, Fabian naskroba³/a:

[...]

Tak, wiekszosc ludzi woli dostac tanio i kiepsko, wiec wiekszosc sklepow tak
dziala. Sad but true.

[...]

Ale ja nie mowie o ofercie dla specjalistow. Nie uwazam sie za specjaliste od
rowerow, tyle na ten temat wiem, co z precla. No, OK, to i tak wiecej, niz
przecietna...

Chodzi mi o to, ze jak sprzedawca sie zna, a klient wie, co chce osiagnac, to
czego klient nie wie, to sie od sprzedawcy dowie, bedzie wiedzial, co sie da, co
sie nie da i bedzie zadowolony. Nie musi byc do tego specjalista. Sprzedawca -
musi. Podobno Einstein powiedzial, ze jesli nie potrafisz czegos wytlumaczyc
dziesieciolatkowi, to znaczy, ze tego nie rozumiesz...

Zdaje sobie sprawe, ze duza czesc, pewnie nawet wiekszosc, klientow nie bardzo
wie, czego chce - i sklepy sie do tego wrecz musza dostosowac. Ze wazniejsze
jest wtedy poglaskanie klienta, niz ustalenie z nim, czego chce i sprzedanie mu
wlasnie tego. Trudno. Nie zmienia to faktu, ze sklep, w ktorym sprzedawca jednak
sie zna i potrafi sprzedac klientowi to, czego potrzebuje, jest dla mnie lepszy.
Stad zadanie przez sklep CV ze zdjeciem od potencjalnych pracownikow zapala mi
czerwona lampke.

Data: 2012-02-28 10:17:09
Autor: INEAD
W dniu 2012-02-27 23:18, subcom pisze:
no w³a¶nie:

CV ze zdjêciem

szukacie modelek czy serwisantów/sprzedawców ??

Bo piêkny musi byæ i chuj...

List motywacyjny to jedna wielka ¶ciema, wiêkszo¶æ to ctrl c/ctrl v z pierwszych dziesiêciu wyników gugla. Jako rekrutujacy patrzê na osi±gniêcia z cv nie na s³odkie pierdzenie.

PRACA w sklepie rowerowym [ Warszawa ]