PRASA ZAGRANICZNA: Emerytura dopiero po "siedemdzies iątce"?

Data: 2010-02-26 03:02:48
Autor: muto2100
PRASA ZAGRANICZNA: Emerytura dopiero po "siedemdzies iątce"?
Data: 2010-02-26 13:21:32
Autor: sofu
PRASA ZAGRANICZNA: Emerytura dopiero po "siedemdziesiatce"?

Uzytkownik "muto2100" <maniekxxx@gazeta.pl> napisal w wiadomosci

http://www.hotmoney.pl/artykul/prasa-zagraniczna-emerytura-dopiero-po-siedem
dziesiatce-12071

-- -- -- -- -- -- -

Mój ojciec i tesc umarli w okolicach 60 roku zycia przepracowawszy po
przeszlo 40 lat (tesc 42 lata pracy). Na emeryture sie nie zalapali.
Malo bedzie takich co dotrwaja do niej i pewnie o to chodzi?!

sofu

Data: 2010-02-26 17:49:31
Autor: abc
[...]

Chodzi dokładnie o to właśnie.  Po rozpropagowaniu aborcji zamiast normalej
piramidy (nieliczni starzy na górze, a liczni młodzi na dole) mamy teraz
piramidę odwróconą.  Nieliczna pracująca młodzież nie jest w stanie utrzymać
licznych starców.  Dlatego za aborcją musi pójść eutanazja.

PRASA ZAGRANICZNA: Emerytura dopiero po "siedemdzies iątce"?