Data: 2009-03-15 23:42:53
Autor: Szprota aka Stefandora
|PRASA|ŻW| Wyposażenie i serwisow anie...
.... albo okurzenie ;)

Artykuły w sekcji "Nowe Życie na zakupach", polecaj± już linki od 19,95zł i kaski, ale koniecznie atestowane.

http://tnij.org/idealnie_wyposazony
http://tnij.org/jak_nowy

http://tnij.org/kumpel___rower
Trzy przerzutki?

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-03-15 19:38:05
Autor: Brkzzz
|PRASA|ŻW| Wyposażenie i serwisowanie...
"(...) A co zrobić, jeżeli łańcuch wydaje z siebie smętne piski?
Radzimy prysn±ć na niego trochę smaru w aerozolu. Dobrze się nakłada a
co najważniejsze zapobiega zawilgoceniu i korozji. Wystarczy kilka
kropelek na ogniwo."

Czyzby Pani Redaktor Natalii Bet chodziło o WD-40? :P

Data: 2009-03-16 08:32:16
Autor: zly
|PRASA|ŻW| Wyposażenie i serwisow anie...
Dnia Sun, 15 Mar 2009 23:42:53 +0100, Szprota aka Stefandora napisał(a):

... albo okurzenie ;)

Podoba mi sie opis regulacji przerzutki:
"Przy każdym myciu roweru należy zwrócić także uwagę, czy prawidłowo
działają przerzutki. Sprawdzamy, czy oś kółek wózka przerzutki jest zgodna
z osią zębatki. – Jeśli nie, to kręcimy baryłką przerzutki po ćwierć obrotu
w prawo lub w lewo, żeby ją wyrównać – mówi Krzysztof Kowalski, zajmujący
siÄ™ naprawÄ… rowerĂłw .
Ewentualne niedociągnięcia należy wyregulować śrubami H i L. "

Jakbym mial, to oszczedzilbym sporo kasy na wizytach w serwisie :)

--
marcin

Data: 2009-03-16 08:46:35
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Dnia 15.03.2009 23:42 użytkownik Szprota aka Stefandora napisał :
[...]

Aż żal komentować. Błędów w tekstach jest tyle, że można napisać kolejne prostuj±ce.

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-03-16 18:45:30
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
|PRASA|ŻW| Wyposażenie i serwisow anie...
Panie Szprota aka Stefandora, prezesie pl.rec.rowery z siedzib± w
<news:gpk08h$2im$1news.onet.pl> przy ul....

... albo okurzenie ;)

"żal.pl..." jak mawia jedna osoba u mnie na roku. ;-)

--
Pozdrowienia,                            | Próżno¶ repliki się spodziewał
Tuwima c(z)ytuję z przyjemno¶ci±         | bo to mezalians byłby dla psa.

Data: 2009-03-16 20:16:05
Autor: Roberto
|PRASA|ŻW| Wyposażenie i serwisowanie...
Przeczytalem wszystkie 3 artykuły i sie załamałem... Poziom z jakim pisze
redaktor jest żenuj±cy. --