Data: 2009-03-16 08:32:16
Autor: zly
|PRASA|¯W| Wyposa¿enie i serwisow anie...
Dnia Sun, 15 Mar 2009 23:42:53 +0100, Szprota aka Stefandora napisał(a):

... albo okurzenie ;)

Podoba mi sie opis regulacji przerzutki:
"Przy każdym myciu roweru należy zwrócić także uwagę, czy prawidłowo
działają przerzutki. Sprawdzamy, czy oś kółek wózka przerzutki jest zgodna
z osią zębatki. – Jeśli nie, to kręcimy baryłką przerzutki po ćwierć obrotu
w prawo lub w lewo, żeby ją wyrównać – mówi Krzysztof Kowalski, zajmujący
się naprawą rowerów .
Ewentualne niedociągnięcia należy wyregulować śrubami H i L. "

Jakbym mial, to oszczedzilbym sporo kasy na wizytach w serwisie :)

--
marcin