PRAWICKOWE CHOPYIBABY...!!!

Data: 2009-04-08 13:52:57
Autor: Polok_Prawdziwy
PRAWICKOWE CHOPYIBABY...!!!

- mocie jesce robotem, abo jus pomaluśku co lepsego miejsca na żebraninem pod
kościołem wysukiwocie...?

Musicie siem pospiesyć, bo takich, jak wy, nate świnta wincyj bedzie, a wicie
łotym, ze pozondne miejsce zebrace ło dochodach decyduje...

Data: 2009-04-08 14:39:40
Autor: MH
PRAWICKOWE CHOPYIBABY...!!!

[...]

Witom Ciem Baco !!  Najwozniejse niesom zebrace mijsca. Łordery sem popsyznawali
i źryć je teroski bendom. A puki co świnta WIELGIEJNOCY idom , tsa jajecka
ukrasić jakosik , a zarozki po świntach pokazem je skośnymgałom..

MH

Data: 2009-04-08 14:59:51
Autor: Polok_Prawdziwy
PRAWICKOWE CHOPYIBABY...!!!
[...]

Witoj MH...!!!
- straśniem rod, ze powitać ciem mogem...!

Jojka tes jus sem wymyłem i wymalowołem (a nowet łopoliłem!), teroski je świńcić
bedem...
Niewim ino, cy na NOJśWINTSE ŁOFIAROWANIE nas probosc wincyj dutkuw kasować
bedzie, bo wolołbym sem te dutki na jakomsik śWIONTECNOM MARYNEM wydać...

Musem cheba Pietroska siem spytać - łonemu napewno nojnowse stawki
śWINTEJŁOFIARY som znane...

Data: 2009-04-08 15:25:13
Autor: MH
PRAWICKOWE CHOPYIBABY...!!!
> [...]

bedzie, bo wolołbym sem te dutki na jakomsik śWIONTECNOM MARYNEM wydać...

Cosik Ci musem poradzić.. Dyć kazdego roku ino jajecka świenci siem..
Toz łone musom być bez te syćkie lata juz taaak świnte , ze wincej tyj świntości
juz im nietsa.. Pseto nalezałoby Marynem poświncić.. Najlepij łopryskać jom
cymsik ze świntych jajecek..

Musem cheba Pietroska siem spytać - łonemu napewno nojnowse stawki
śWINTEJŁOFIARY som znane...

To i natym siem zno ?! Dyć bym niepomyśloł !!

MH

Data: 2009-04-08 14:55:50
Autor: raff
PRAWICKOWE CHOPYIBABY...!!!
Polok_Prawdziwy pisze:
[...]

A jak tam lizanie dupy u bauera ?

R.

Data: 2009-04-08 15:08:17
Autor: Piotr
PRAWICKOWE CHOPYIBABY...!!!
Dnia Wed, 08 Apr 2009 14:55:50 +0200, raff napisał(a):

A jak tam lizanie dupy u bauera ?

Ale to chyba psiej... Bo na panabauerową jest za mało sprawny
intelektualnie, he, he.
pzdr
Piotr

PRAWICKOWE CHOPYIBABY...!!!