PRAWICKOWE CHOPYIBABY...!!!

Data: 2009-07-03 10:27:51
Autor: Polok_Prawdziwy
PRAWICKOWE CHOPYIBABY...!!!

- mocie teroski ten was UKOCHANY KAPITALISMUS...

http://www.pardon.pl/artykul/9021/narkotyki_zalewaja_polske_kryzys_sprzyja_dilerom

http://fakty.interia.pl/polska/news/gangi-zalewaja-kraj-narkotykami,1333199,3

Ciekawy jezem, co godać bedziecie, jak wase dziecioki, abo krewne za porem
dudtkuw na działem kukaracem mi łobciongać bedom...

Data: 2009-07-03 05:52:50
Autor: Marek
PRAWICKOWE CHOPYIBABY...!!!
On 3 Lip, 10:27, "Polok_Prawdziwy" <baca_nowoce...@onet.eu> wrote:
[...]

A jakby byla dalej komuna, toby obciagaly z jakiego powodu ?

Data: 2009-07-03 15:48:18
Autor: Polok_Prawdziwy
PRAWICKOWE CHOPYIBABY...!!!
> [...]
>
> --

A jakby byla dalej komuna, toby obciagaly z jakiego powodu ?

Niełobciongałyby...!

Za komuny dziecioki tela inksych psysłości miały, ze niemusiały do markotykuw
uciekać, zeby siem "scenśliwe" cuć...

Data: 2009-07-03 15:54:21
Autor: raff
PRAWICKOWE CHOPYIBABY...!!!
[...]

Hahaha! Bosz, co za debilizm.

R.

Data: 2009-07-03 16:16:18
Autor: Tzva Adonai
PRAWICKOWE CHOPYIBABY...!!!
Niełobciongałyby...!

Ale komuna upadła, więc ich usta będą dawać przyjemność.. Kapitalizm = więcej
przyjemności...

Data: 2009-07-03 23:46:57
Autor: Polok_prawdziwy
PRAWICKOWE CHOPYIBABY...!!!
Tzva Adonai wrote:

Niełobciongałyby...!

Ale komuna upadła, więc ich usta będą dawać przyjemność.. Kapitalizm =
więcej przyjemności...

Ztym siem zgodzom...

- kozystom winc, ile wlezie...!

Data: 2009-07-04 18:53:07
Autor: Hans Kloss
PRAWICKOWE CHOPYIBABY...!!!
Polok_Prawdziwy <baca_nowocesny@onet.eu> napisał(a):
Za komuny dziecioki tela inksych psysłości miały, ze niemusiały do
markotykuw

To skąd sie, cepeliowski śmieciu, wziął Kotański i jego Monary? Kto tam się "leczył" popaprańcu,dzieci kapitalistów?
J-23

Data: 2009-07-05 16:27:18
Autor: Polok_prawdziwy
PRAWICKOWE CHOPYIBABY...!!!
Hans Kloss wrote:

[...]

Margimes byö zawse, ino zejak wuwcas niepsekrocoł 1% populacji modzikuw, to
cheba mozno wyciongać ztego pozytywne wnioski ty
śMIERDZONCYŁODCHODZIEBURKOWY...!!!

To ze nalezys do tych poru procentuw ZIDIOCIAŁEGO Społeciństwa nie łoznaco
wcale, ze my syćkie WARYJOTY som...!!!

PRAWICKOWE CHOPYIBABY...!!!