PRAWO LASKI...

Data: 2010-02-02 19:40:46
Autor: Prawusek
PRAWO LASKI...
    Uważam, że zanim nastąpi ułaskawienie należy postawić warunek - zgoda
skazanego na zastosowanie pentotalu sodu w celu rozpoznania stanu
faktycznego przestępstwa. Choćby po to, by nie cierpiał człowiek niewinny.

Data: 2010-02-02 10:54:09
Autor: zbig
PRAWO LASKI...
On 2 Lut, 19:40, "Prawusek" <prawu...@interia.pl> wrote:
    Uważam, że zanim nastąpi ułaskawienie należy postawić warunek - zgoda
skazanego na zastosowanie pentotalu sodu w celu rozpoznania stanu
faktycznego przestępstwa. Choćby po to, by nie cierpiał człowiek niewinny.

Prawo laski to nieźle brzmi, powinno być też prawo cipy, będzie do
pary.

Data: 2010-02-02 20:51:12
Autor: Jadrys
PRAWO LASKI...
W dniu 2010-02-02 19:40, Prawusek pisze:
     Uważam,

Czy chodzi o laskę marszałkowską?

Data: 2010-02-02 21:04:50
Autor: Prawusek
PRAWO LASKI...

"Jadrys" <Che@yahoo.com> wrote in message news:hk9vng$h23$1news.onet.pl...
W dniu 2010-02-02 19:40, Prawusek pisze:
>      Uważam,

Czy chodzi o laskę marszałkowską?

Nie wiesz co to ŁASKA?

Data: 2010-02-02 21:17:56
Autor: Jadrys
PRAWO LASKI...
W dniu 2010-02-02 21:04, Prawusek pisze:
[...]

A to chodzi o łaskę.. Oczywiście że wiem. Nawet znam powiedzenie z czasów totalnego wyzysku - " łaska pańska na pstrym koniu jeździ".  A wtedy od łaski pańskiej zależało wiele.

Data: 2010-02-02 21:28:04
Autor: Prawusek
PRAWO LASKI...

"Jadrys" <Che@yahoo.com> wrote in message news:hka19t$mbg$1news.onet.pl...
> [...]

A to chodzi o łaskę.. Oczywiście że wiem. Nawet znam powiedzenie z
czasów totalnego wyzysku - " łaska pańska na pstrym koniu jeździ".  A

Od komuchów też - Pawko Morozowie.
Czyli władza w rękach głupców.
Jak przysłowie - "Najgorszy pan z chłopa"  (robola).

Data: 2010-02-03 10:41:54
Autor: Jadrys
PRAWO LASKI...
W dniu 2010-02-02 21:28, Prawusek pisze:

[...]

Robol i chłop nigdy nie pretendowali do miana "Pan".

Data: 2010-02-03 11:33:13
Autor: :heÂŽsk:
PRAWO LASKI...
On Wed, 03 Feb 2010 10:41:54 +0100, Jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

 [...]

Robol i chłop nigdy nie pretendowali do miana "Pan".

 wlasnie, stefanie. --

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-02-03 11:39:49
Autor: Prawusek
PRAWO LASKI...

"Jadrys" <Che@yahoo.com> wrote in message news:hkbgd2$q98$2news.onet.pl...

> Od komuchów też - Pawko Morozowie.
> Czyli władza w rękach głupców.
> Jak przysłowie - "Najgorszy pan z chłopa"  (robola).

Robol i chłop nigdy nie pretendowali do miana "Pan".

Mało ich siedziało po komitetach PZPR?

Data: 2010-02-03 14:05:42
Autor: Jadrys
PRAWO LASKI...
W dniu 2010-02-03 11:39, Prawusek pisze:
[...]

Ale to o niczym nie świadczy.. i tak nie byli panami.

Data: 2010-02-03 15:58:03
Autor: Prawusek
PRAWO LASKI...

"Jadrys" <Che@yahoo.com> wrote in message news:hkbsb6$18e$4news.onet.pl...
W dniu 2010-02-03 11:39, Prawusek pisze:
> "Jadrys"<Che@yahoo.com>  wrote in message

> Mało ich siedziało po komitetach PZPR?

Ale to o niczym nie świadczy.. i tak nie byli panami.

Przysłowie znane zanim zaistniał pierwszy komunista...

Data: 2010-02-04 22:21:16
Autor: Jadrys
PRAWO LASKI...
W dniu 2010-02-03 15:58, Prawusek pisze:
[...]

Komunizm jest stary jak ludzkość.

Data: 2010-02-05 02:21:53
Autor: Prawusek
PRAWO LASKI...

"Jadrys" <Che@yahoo.com> wrote in message news:hkfdob$900$5news.onet.pl...
W dniu 2010-02-03 15:58, Prawusek pisze:
> "Jadrys"<Che@yahoo.com>  wrote in message

> Przysłowie znane zanim zaistniał pierwszy komunista...

Komunizm jest stary jak ludzkość.

Komunał.

Raczej ukradł i przeniósł do propagandy wszystko co ludzkie a jemu
przydatne. A wiadomo - w komuniźmie propaganda nie jest do realizowania a
wyłacznie do bełtania w kiepałach. Jak u  Tuska.

PRAWO LASKI...