Data: 2010-10-20 19:26:07 | |
Autor: Jakub Danecki | |
PRAWO TELEKOM.] pobrana opłata za niwykonan=?ISO-8859-2?Q?e po=B3=?ączenia przychodzące | |
MK wrote:
Operator twierdzi, że naliczono opłatę bo przekierowanie na PG jest Było płatne do pewnego momentu. Teraz wszyscy opowie w UE chyba przekierowują (nie wiem czy to wymuszone) za darmo na pocztę. albo, że ja jednak wbrew temu co mówię, odebrałem te połączenia Z kwoty opłaty na fakturze wynika dokładnie, co się stało. A może miałeś jakieś przekierowanie niestandardowe jeszcze? Jeśli ktoś mógłby podać jakieś przepisy mające tu zastosowanie, ew. Komentując: Marne szanse. Jakub |
|
Data: 2010-10-20 21:47:09 | |
Autor: MK | |
PRAWO TELEKOM.] pobrana opłata za niwykonane połączenia przychodzące | |
Z kwoty opłaty na fakturze wynika dokładnie, co się stało. A może miałeś Bez ustawionych przekierowań, tylko poczta. Numer to pre-paid, jest tylko billing elektroniczny, wspomniane połączenia są widoczne jak wszystkie inne wychodzące na nr dzwoniący. |
|
Data: 2010-10-20 22:56:35 | |
Autor: Jakub Danecki | |
PRAWO TELEKOM.] pobrana opłata za niwyke połączenia przychodzące | |
MK wrote:
> Z kwoty opłaty na fakturze wynika dokładnie, co się stało. A może Poczta jest przekierowaniem. Numer to pre-paid, jest Znaczy twój numer ABC i w billingu masz połączenia wychodzące płatne dokładnie na ten numer ABC? Jakub |
|
Data: 2010-10-21 14:57:32 | |
Autor: MK | |
PRAWO TELEKOM.] pobrana opłata za niwykonane polaczenia przychodzace | |
Znaczy twój numer ABC i w billingu masz połączenia wychodzące płatne NIe nie... te połączenia, które do mnie przychodziły i za które mnie skasowali są widoczne jako połączenia wychodzące na nr-y, z których do mnie dzwoniono. |
|
Data: 2010-10-21 13:51:34 | |
Autor: Jakub Danecki | |
PRAWO TELEKOM.] pobrana opłata za niwykonane polaczenia przychodzace | |
MK wrote:
NIe nie... te połączenia, które do mnie przychodziły i za które mnie I teraz pytanie: odrzucałeś te połączenia? I w poczcie głosowej nie było śladu? Ile trwały? Jakub |
|
Data: 2010-10-21 16:39:37 | |
Autor: MK | |
PRAWO TELEKOM.] pobrana opłata za niwykonane polaczenia przychodzace | |
I teraz pytanie: odrzucałeś te połączenia? I w poczcie głosowej nie było
śladu? Ile trwały? Nie nie odrzucałem, nie miałem telefonu w ręku gdy one nadchodziły. A co do Poczty - po pierwszych trzech naliczonych połączeniach przychodzących zawiesiłem przekierowania na pocztę (zaznaczam, że mimo tego opłaty były później i tak naliczane za nieodebrane połączenia), po powrocie do kraju z powrotem aktywowałem i skrzynka jest pusta Moje poczucie niesprawiedliwości wynika z tego, że połączenie nie było zestawiane, a ja byłem skubany z $$$. tak jak ktoś wcześniej zauważył - ktoś kto dzwonił do mnie z PL łączył się ostatecznie z numerem polskim, nawet jeśli został przekierowany na PG. No i cała sytuacja po rzekomym anulowaniu przekazów jest dla mnie nieporozumieniem. pozdrawiam i dzięki za zainteresowanie MK |
|
Data: 2010-10-21 22:17:02 | |
Autor: Jakub Danecki | |
PRAWO TELEKOM.] pobrana opłata za niwykonane polaczenia przychodzace | |
MK wrote:
Nie nie odrzucałem, nie miałem telefonu w ręku gdy one nadchodziły. Czyli zadziałało przekierowanie "gdy nie odbiera". Czy to przekierowanie TEŻ wyłączyłeś? A Jeżeli wyłączyłeś WSZYSTKIE przekierowania (i miałeś taką możliwość, bo nie wszędzie da sie to zrobić z telefonu) i po tej dacie nadchodzące połączenia były przekierowane (zapisałeś sobie datę wykonania operacji wyłączania przekierowań i sprawdziłeś, że rzeczywiście to działa, a następnie sprawdziłeś daty i godziny tych niepoprawnie naliczonych połączeń) to jest podstawa do reklamacji, potrzebujesz jedynie... dowodu, że wykonałeś w danym dniu i i danej godzinie to co kazał operator, a on to potem odwrócił wbrew twojej woli. Generalnie... życzę szczęścia. Moje poczucie niesprawiedliwości wynika z tego, że połączenie nie było Zaraz, to było zestawiane, czy nie? Co w takim razie słyszał abonent? jeżeli cokolwiek innego, niż dźwięk wybierania, to połączenie zostało zestawione i pobierana mogła być opłata. Jakub |
|
Data: 2010-10-22 19:43:57 | |
Autor: MK | |
PRAWO TELEKOM.] pobrana opłata za niwyk?==?ISO-8859-2?Q3D=3FISO-8859-2=3FQ=3Fona= | |
Czyli zadziałało przekierowanie "gdy nie odbiera". Czy to przekierowanie Wiesz co, nie pamiętam dokładnie co miałem powłączane przed, ale w mailu na moje żale konsultant odpisał, żebym zawiesił przekierowania, co też zrobiłem. Wydaje mi się, że w domyśle chodziło o wszystkie przekierowania. Rozumiem wobec tego, że jeśli dzwoniący słyszał coś po hiszpańsku (byłem w Ameryce Płd), to operator miał prawo mnie naliczyć? Postaram się dogadać z osobami, które do mnie dzwoniły. |
|
Data: 2010-10-28 09:25:54 | |
Autor: Jakub Danecki | |
PRAWO TELEKOM.] pobrana opłata za niwyk=?ISO-8859?=-2?Q3D=3FISO-8859-2=3FQ=3Fona | |
MK wrote:
Wiesz co, nie pamiętam dokładnie co miałem powłączane przed, ale w Niestety, tutaj są krytyczne szczegóły. Rozumiem wobec tego, że jeśli dzwoniący słyszał coś po hiszpańsku Komunikaty sieciowe podczas nawiązywania połączenia są bezpłatne. Ale obstawiam, że po przekierowaniu z powrotem do Polski to słyszeli oni normalne nasze komunikaty, np. z twojej poczty głosowej. I już samo odsłuchanie powitania ich kosztowało sekundy połączenia w PL, a ciebie: 2x połączenie międzynarodowe: tam i z powrotem. Wyjątkiem jest ustawienie przekierowania BEZWARUNKOWEGO wszystkich połączeń. Jeżeli jednak jakikolwiek ślad nawiązywania połączenia dotarł do twojego telefonu, zanim został przekierowany do PL i tam odebrany, to już za to płacisz. Jakub |
|