PRAWO TELEKOM.] pobrana opłata za niwykonane połączenia przychodzące

Data: 2010-10-21 08:34:26
Autor: news..pl
PRAWO TELEKOM.] pobrana opłata za niwykonane połączenia przychodzące
ja połączeń nie odbierałem, dzwoniącego przekierowywało na pocztę, a ja byłem za to naliczany (6 PLN/min). Co więcej, sytuacja wyglądała tak samo po rzekomym anulowaniu przekierowań. Chciałbym napisać o tym do UKE

Zero szans, pewnie operatorzy przed tym słabo ostrzegają ale w Plusie mnie poinformowano żeby wyłączyć przekierowania poczty głosowej przed wyjazdem za granicę bo jest to taryfikowane jak odebranie rozmowy za granicą nawet jeśli poczta jest odsłuchiwana po powrocie.
Piotr

PRAWO TELEKOM.] pobrana opłata za niwykonane połączenia przychodzące