PRAWO ... czy sprawiedliwe?

Data: 2010-11-03 09:30:18
Autor: Tomy M.
PRAWO ... czy sprawiedliwe?
http://www.niezalezna.pl/artyku/narkotyki_w_produktach_kolekcjonerskich_/40868/1

    A więc czekamy na zatrzymanie WSZYSTKICH KTÓRZY
HANDLOWALI NARKOTYKIEM o NAZWIE "TAJFUN".
Znam chłopaka który siedzi za niecały gram posiadanej
amfetaminy, przy czym nie zarobił na tym nawet złotówki.
(dostał 6 miesięcy wiezienia bez zawieszenia)

   Oczekuję wyroków co najmniej kilkuletniego
więzienia dla wszystkich SPRZEDAWCÓW narkotyków
zwanych DOPALACZAMI.
   Mam nadzieję że akcja ZATRZYMANIA będzie szybka.
Prokuratorom i Policji przypominam że dane
WSZYSTKICH HANDLARZY znajdują się na fakturach
wiec nie ma problemu ani z ich odnalezieniem, ani
z UDOWODNIENIEM że handlowali.

PS. Chyba że "ręka rękę myje" i Donald też w tym siedzi
po uszy.

Tomy M.

Data: 2010-11-03 09:46:53
Autor: Tomy M.
PRAWO ... czy sprawiedliwe?
Data: 2010-11-03 10:38:36
Autor: Dobrodziej
PRAWO ... czy sprawiedliwe?

Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:4cd11d9d$0$21008$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Mi dali w zawiasach za palenie skręta na jublu! Dostawcy nie znałem ale obiecałem poprawę! ;-)

d.

PRAWO ... czy sprawiedliwe?