PREMIER............uwalony przez Bolka

Data: 2019-02-08 07:31:08
Autor: boukun
PREMIER............uwalony przez Bolka

Były premier ponownie trafił do szpitala. Nie ma z nim kontaktu

Jan Olszewski podczas pobytu w domu stracił przytomność i został przewieziony do szpitala. Placówka nie udziela informacji na temat zdrowia byłego premiera. - Modlę się, żeby przeżył - mówi jego żona.

https://wiadomosci.wp.pl/byly-premier-ponownie-trafil-do-szpitala-nie-ma-z-nim-kontaktu-6347176775050881a

sklave
42 min. temu

Za rządów Olszewskiego Polaka miała szansę na demokracje, niestety Wałęsa z Tuskiem dokonywali nocnego przewrotu by zachować pakt zawarty przy kanciastym stole. Więcej na sklave.polityka

Wojo
23 min. temu

To byłJEDYNY PRAWY I NIESKAZITELNY PREMIER! Dlatego Jego Rząd został obalony nocą,tuż po tym,jak ogłosił że zleci IPN otworzyć wszystkie teczki! I Bolekwówczas sie wystraszył!

Pisowiec
9 min. temu

Panie premierze Olszewski, również pomodle się za Pana, bo jest Pan najlepszym premierem jaki był do tej pory od kiedy pamiętam

Polak
10 min. temu

PREMIER............uwalony przez czerwonych w pamiętną noc czerwcową !!!!!!!!

Data: 2019-02-07 23:12:56
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 8 lutego 2019 07:31:12 UTC+1 użytkownik boukun napisał:
[...]

Szkoda człowieka, ale jako premier sam się obalił wykazując się całkowitym brakiem zdolności koalicyjnej. Na samym początku pożarł się z Kaczyńskim, a później albo jeden, albo drugi prowadził rozmowy z KPN i UW które jednocześnie do spółki torpedowali. Przypomnę, że w czerwcu, tuż przed odwołaniem nadal nie był uchwalony budżet. Dni tego rządu były już policzone, szopka lustracyjna tylko ten proces przyspieszyła.

--
Bruno

Data: 2019-02-08 09:43:45
Autor: boukun
Użytkownik "Bruno Brunowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Głupoty piszesz, film nocna zmiana dokładnie pokazuje, jak Bolek bał się o siebie i resztę agentury okrągłostołowej....
https://youtu.be/hu1a3xT9db0

boukun

Data: 2019-02-08 00:57:38
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 8 lutego 2019 09:46:39 UTC+1 użytkownik boukun napisał:
> [...]

Głupoty piszesz, film nocna zmiana dokładnie pokazuje, jak Bolek bał się o siebie i resztę agentury okrągłostołowej....

Mówisz o tym filmie Kurskiego? Wiesz skąd miał meteriał? Wałęsa wydał zarządzenie, że wszystko co dzieje się w Sejmie ma być nagrywane.

I przypominam: rząd był mniejszościowy, był czerwiec i nadal nie było budżetu. Lustracja miała wyłuskać mlodych z KPN (pokazano im kwity na Moczulskiego przed przekazaniem ich Parlamentowi) ale ci stanęli murem za liderem i zagłosowali za odwołaniem rządu. Byla jeszcze próba ruszenia wojsk MSW, ale dowódcy postanowili pozostać w koszarach.

--
Bruno

Data: 2019-02-08 10:03:59
Autor: boukun
> [...]

Mówisz o tym filmie Kurskiego? Wiesz skąd miał meteriał? Wałęsa wydał zarządzenie, że wszystko co dzieje się w Sejmie ma być nagrywane.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Sobie na nieszczęście, widać na początku filmu, jak mówi pod kamerę ze strachu, że zostanie zdemaskowany, a premier Olszewski słucha z uśmiechem i wie, że nic nie może powiedzieć do kamery....
Oglądając ten film widzimy, że wówczas z obozu Wałęsy najuczciwszy był wtedy tylko Niesiołowski, szkoda, że dał się chłop przeciągnąć agenturze SBeckiej na ciemną stronę mocy..., a taki był w porządku...

boukun

Data: 2019-02-08 01:19:22
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 8 lutego 2019 10:04:03 UTC+1 użytkownik boukun napisał:

> [...]

Oglądając ten film widzimy, że wówczas z obozu Wałęsy najuczciwszy był wtedy tylko Niesiołowski, szkoda, że dał się chłop przeciągnąć agenturze SBeckiej na ciemną stronę mocy..., a taki był w porządku...

Nie takie rzeczy Kurski montował. BTW nader sprawnie wyciąłeś niepasującą do narracji resztę.
Pozwolisz, że przypomnę: rząd był mniejszościowy, był czerwiec i nadal nie było budżetu. Lustracja miała wyłuskać młodych z KPN (pokazano im kwity na Moczulskiego przed przekazaniem ich Parlamentowi) ale ci stanęli murem za liderem i zagłosowali za odwołaniem rządu. Była jeszcze próba ruszenia wojsk MSW przez Macierewicza, ale dowódcy postanowili pozostać w koszarach.

--
Bruno

Data: 2019-02-08 10:24:37
Autor: boukun
> [...]

Pozwolisz, że przypomnę: rząd był mniejszościowy, był czerwiec i nadal nie było budżetu.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

To tylko dlatego udało się Bolkowi go uwalić...

boukun

vomitronic
5 lat temu
Przyjrzyjcie się twarzom na filmie, nagranym ponad dwadzieścia lat temu i potem włączcie telewizor. Jeśli widzicie wciąż te same gęby to znaczy, że demokracja w Polsce to fikcja

Michał Polak
2 lata temu
Za to Wałęsa powinien stanąć przed SPRAWIEDLIWYM sądem za zdradę stanu czytaj narodu.

Piotr Brasiński
3 lata temu
Niesiołowski kiedyś mówił z sensem 0_0

sławomir dworczak
3 lata temu
żal pomyśleć jak głupim jesteśmy narodem

Data: 2019-02-08 01:29:11
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 8 lutego 2019 10:24:40 UTC+1 użytkownik boukun napisał:

> [...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

To tylko dlatego udało się Bolkowi go uwalić...

Tylko? To raczej była podstawowa przyczyna. Kaczyński zaczął zwalczać Olszewskiego na drugi dzień po jego powołaniu na stanowisko Premiera. Olszewski okazał się zbyt niezależny.

--
Bruno

Data: 2019-02-08 10:52:33
Autor: boukun
> [...]

Tylko? To raczej była podstawowa przyczyna. Kaczyński zaczął zwalczać Olszewskiego na drugi dzień po jego powołaniu na stanowisko Premiera. Olszewski okazał się zbyt niezależny.

Film "Nocna zmiana" pokazuje dobitnie, co było przyczyną, i jest oparty na materiałach dokumentalnych. Jeśli do tego jeszcze dodasz film o storpedowaniu przez Wałęsę i Geremka strajku generalnego w 1981 roku i umożliwienie przez to Jaruzelskiemu kroku wyprzedzającego ze stanem wojennym, to mamy całość postępowania i motywu agentury SBeckiej...

boukun

PS. Wątek ten zacząłem o 7:31, teraz po godzinie 9 dowiadujemy się, że premier Olszewski zmarł...
[i]

ewa
3 min. temu

Pamięć o takich ludziach zawłaszcza marionetka niemiecka..

Data: 2019-02-08 02:06:25
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 8 lutego 2019 10:52:37 UTC+1 użytkownik boukun napisał:

> [...]

Film "Nocna zmiana" pokazuje dobitnie, co było przyczyną, i jest oparty na materiałach dokumentalnych. Jeśli do tego jeszcze dodasz film o storpedowaniu przez Wałęsę i Geremka strajku generalnego w 1981 roku i umożliwienie przez to Jaruzelskiemu kroku wyprzedzającego ze stanem wojennym, to mamy całość postępowania i motywu agentury SBeckiej...

Film jest niby dokumentalny, ale pomija całą otoczkę. Wnioski o odwołanie Olszewskiego były gotowe przed "nocą teczek". Przypominam, ze był czerwiec,  nadal nie było budżetu, a Olszewski nie był wstanie sklecić stabilnej koalicji (w czym była spora zasługa Jarosława Kaczyńskiego).
Polecam "Historię polityczną Polski" pióra prof. Antoniego Dudka i wspomnienia ludzi wszystkich opcji które były wtedy w Sejmie.

Data: 2019-02-08 11:02:55
Autor: Zenek Kapelinder
kto osrywa Wałęsę?
Dokup ruskiego wegla bo ci sie konczy i strasznie malo pary do gwizdka robisz.

Data: 2019-02-08 13:15:05
Autor: `Pajdak
kto osrywa Wałęsę?
pajac "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości

Były premier ponownie trafił do szpitala. Nie ma z nim kontaktu

Skoro masz sklerozę to ci przypomnę!

http://www.historycy.org/index.php?showtopic=166951

"Ćwierć wieku temu Macierewicz chciał użyć Nadwiślańskich Jednostek
Wojskowych, by odsunąć od władzy prezydenta Wałęsę i utrzymać rząd
Olszewskiego. Wtedy większość żołnierzy go nie posłuchała i nie wystąpiła
przeciwko zwierzchnikowi sił zbrojnych."

"Wiele wskazuje na to, że faktycznie ktoś szykował wówczas zamach stanu. Nie
był to jednak Wałęsa."

"Gdy wnosił na Wiejską "listę agentów", w stan alarmu postawiono 800
żołnierzy, w tym jednostki żandarmerii, Grupę Antyterrorystyczną oraz 103
Pułk Lotnictwa. W pogotowiu czekały ciężarówki, śmigłowce i antyterroryści.
Ze ściany w dowództwie zdjęto portret Lecha Wałęsy."

"JAN OLSZEWSKI: Stały za tym przede wszystkim pieniądze. Chodziło o podział
majątku, który został po PRL-u. On był "jeszcze do wzięcia", gdy ja byłem
premierem. W ramach procesu transformacji grupy interesu chciały się
zabezpieczyć. I to właśnie nastąpiło."

Teraz wiesz skąd wzięła się spółka Srebrna i kto obrzuca g..nem Wałęsę?

--
Pajdak

Data: 2019-02-08 13:37:13
Autor: boukun
kto osrywa Wałęsę?
Użytkownik "`Pajdak"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
Były premier ponownie trafił do szpitala. Nie ma z nim kontaktu

Skoro masz sklerozę to ci przypomnę!

http://www.historycy.org/index.php?showtopic=166951
Pajdak
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Zejdź na ziemię pajdak, nie odwalaj tu science fiction...

https://youtu.be/hu1a3xT9db0

Idąc Naprzód
Opublikowany 15 kwi 2013
Przypominam film Jacka Kurskiego pt. "Nocna zmiana", pokazujący w sposób ewidentny, kto z byłych i obecnych polityków obawiał się realizacji uchwały sejmowej, zobowiązującej min. Spraw Wewnętrznych do publikacji listy agentów SB będących wciąż posłami, członkami Rządu, lub pełniących inne ważne funkcje państwowe. Warto zapamiętać te twarze i ich nazwiska...
Gdyby rządu Olszewskiego nie obalono, być może to ostatnie dwudziestolecie przypominałoby dwudziestolecie międzywojenne, kiedy dźwigając się z kompletnej ruiny i rozsypki - dzięki prowadzeniu suwerennej polskiej polityki - potrafiliśmy nieomal dogonić bogate państwa zachodnie.

boukun

Data: 2019-02-09 09:04:29
Autor: `Pajdak
kto osrywa Wałęsę?
pajac "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:q3jt5q$jgt$1gioia.aioe.org...
[...]

Prawda (moskiewska) w oczy kole, co?

DOBRZE WIESZ, że tak własnie uwłaszczyło się PiS.

Buuuhahhahahahahhahahahahahhahaaa!

Wierzysz tej "okrągłostołowej sitwie"?

https://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/cugier-kotka-moje-pobicie-wyrezyserowal-kurski/vng0fw6

--
Pajdak

Data: 2019-02-09 10:06:39
Autor: boukun
kto osrywa Wałęsę?
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Ty pajdak sam nie wiesz, kto cię zrobił...

boukun

Data: 2019-02-09 07:59:31
Autor: Zenek Kapelinder
kto osrywa Wałęsę?
Nie wie kto go zrobil ale i tak ma szczescie ze nie szczeka.

Data: 2019-02-09 10:30:09
Autor: Pajdak.
kto osrywa Wałęsę?
swiniopas "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości
Buuuhahhahahahahhahahahahahhahaaa!

Wierzysz tej "okrągłostołowej sitwie"?

Pajdak

Ty pajdak sam nie wiesz, kto cię zrobił...

Wiem natomiast kto zrobił ciebie. Dlatego masz takiego małego fiutka
zakręconego jak świński ogonek zagłodzonego knura ze świdnickiej chlewni
;-))))

--
Pajdak

PREMIER............uwalony przez Bolka