PRESJA GWna...

Data: 2010-06-01 04:51:12
Autor: Panslavista
PRESJA GWna...
    GWno przejęło w Polsce rolę psa policyjnego względem oprogramowania i
jak się okazało popełnia przy tym bezprawie - mam windę w boxie, legalnie
nabyt±, a na dodatek jak licencja wymaga zainstalowan± na jednym kompie, tym
czasem GWno wymazuje mnie z bazy danych i jestem atakowany jako hacker.
    Co mi radzicie - czy mam wykonać w rewanżu atak rakietowy na budynek
GWna? Możliwe, że zrobi to kto¶ inny i oczy¶ci Warszawę ze smrodu
czosnkowego szamba?

Data: 2010-06-01 07:49:05
Autor: precz z gnomem
PRESJA GWna...

Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał

[...]

Zmienic lekarza, albo lekarstwa.

Przemysław Warzywny

--

"Wygrana w wyborach Jarosława Kaczyńskiego może spowodować, że Polska spadnie do rangi Ruandy i Burundi, a rz±dziłby ni± "człowiek, który ma do¶wiadczenie w hodowli zwierz±t futerkowych.
Wyrok w procesie apelacyjnym w aferze gruntowej uchylony. Argumenty Mariusza Kamińskiego, b. szefa CBA, i jego zwolenników, że wszystko zgodne z prawem, upadły".

Data: 2010-06-01 12:00:09
Autor: he®sk
PRESJA GWna...
On Tue, 1 Jun 2010 04:51:12 +0200, "Panslavista" <prawusek@interia.pl>
wrote:

    GWno przejęło w Polsce rolÄ™ psa policyjnego wzglÄ™dem oprogramowania i
[...]
    Co mi radzicie - czy mam wykonać w rewanĹĽu atak rakietowy na budynek
GWna? Możliwe, że zrobi to kto¶ inny i oczy¶ci Warszawę ze smrodu
czosnkowego szamba?

sluchaj, co typijesz rano, herbamate ?

--

 HeSk

Data: 2010-06-01 12:04:18
Autor: Panslavista
PRESJA GWna...

wrote:

[...]

Żadnych takich, które m±ciłyby jasno¶ć my¶li, yerba mate nie jest kompotem z makówek. Nawet dzieci mog± j± pić - ot, herbata paragwajska.

Data: 2010-06-01 15:55:18
Autor: jadrys
PRESJA GWna...
W dniu 2010-06-01 04:51, Panslavista pisze:
[...]

Ze _swoich_ baz danych oczywi¶cie może cię wykasować.. - Nie rozumiem o co masz pretensje?

PRESJA GWna...