PREZES DAJE POKAZOWY WYCISK PO-OSZUSTOM

Data: 2010-02-05 16:41:58
Autor: u2
PREZES DAJE POKAZOWY WYCISK PO-OSZUSTOM
W dniu 2010-02-05 12:18, cytryna pisze:
Pan Prezes koncertowo rozprawia się z oszustami z PO udającymi rząd państwa prawa. Punkt po punkcie ujawnia zmowę czereśniaków na wielki skok na resztki polskiego majatku narodowego. Pierwszą połowę rozkradło KLD pospołu z UW, teraz
czas na druga tą - jak pisze prof.Poznański z USA - mniej wartościową, a więć stocznie, energetyka, kopaliny, miedź, a teraz także grunty rolne.

Fakt, wszystkim polecam książkę pana Poznańskiego pod tytułem "Wielki
przekręt".

Data: 2010-02-06 10:46:51
Autor: cirrus
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:hkhed1$sag$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

A ja tobie "Tytus, Romek i Atomek".

--
stevep

Data: 2010-02-06 12:08:27
Autor: u2
W dniu 2010-02-06 10:46, cirrus pisze:

[...]

Nie na temat, choć lubię komiksy Papcia Chmiela :]

PREZES DAJE POKAZOWY WYCISK PO-OSZUSTOM