PRL PO-wraca

Data: 2012-02-01 12:42:32
Autor: rAzor
PRL PO-wraca
http://www.youtube.com/watch?v=Z7Mci24CX3Y
Tak było kiedyś.
Bez dowodu osobistego i wypełnienia w czterech kopiach oswiadczenia włącznie z podaniem danych osobowych węgla dzisiaj nie kupisz.
Kim Don Tusk "rzundzi".
By żyło się lepiej!
--
[pl.soc.polityka] !delete from "He®Sk" !delete from "stevep" !delete from "muto2100" !delete from "MH" !delete from "Bogdan Idzikowski" !delete from "Polok_Prawdziwy" !delete from "Lorn" !delete from "Bobrowski" !delete from "Leprogłup"

Data: 2012-02-01 13:09:23
Autor: Ivan
PRL PO-wraca
rAzor <komuchy@na.koBym.ru> napisał(a):
[...]

No to z toboju bedzie PiSdziec! Zakrojut tiebia w ciurmu jako duraka.

Data: 2012-02-01 16:37:45
Autor: Leprechaun
PRL PO-wraca

Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.koBym.ru> napisał w wiadomości news:jgb8f9$3k8$1inews.gazeta.pl...
[...]

Wszechpolacy mają przechlapane! ;)

BomBel

Data: 2012-02-01 19:49:49
Autor: Albert
PRL PO-wraca
Dnia Wed, 1 Feb 2012 16:37:45 +0100, Leprechaun napisał(a):

[...]

Wszechpolacy po odejściu z polityki R.Giertycha poszli chyba w rozsypkę!
Zasilili watahy kiboli, ulubieńców PiS.

RP

Data: 2012-02-02 06:25:49
Autor: stevep
PRL PO-wraca

Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.koBym%19.ru> napisał w wiadomości
[...]

Albo zakochali się w preziu jak niejaki Dupikowski zwany też azorem.

--
stevep

Data: 2012-02-02 11:30:21
Autor: Pan hrabia Bobrowski
PRL PO-wraca

Użytkownik "Albert" <razor@nasz.dziennik.pl> napisał w wiadomości news:1alz71ldjavwq$.1vlb726at7wx2$.dlg40tude.net...
[...]

Nie wiem czy coś takiego jak Młodzież Wszechpolska jeszcze istnieje. Chyab skończyli się wraz z odejściem R.Giertycha od polityki.

BBR

Data: 2012-02-02 11:32:49
Autor: u2
PRL PO-wraca
W dniu 2012-02-02 11:30, Pan hrabia Bobrowski pisze:
Nie wiem czy coś takiego jak Młodzież Wszechpolska jeszcze istnieje.
Chyab skończyli się wraz z odejściem R.Giertycha od polityki.

Przeciez Romek wciaz wystepuje w merdiach i udziela sie politycznie na
lewo i prawo :)

Data: 2012-02-02 11:46:22
Autor: Pan hrabia Bobrowski
PRL PO-wraca

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4f2a6655$0$26687$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Jesteście ze sobą na ty?

BBR

Data: 2012-02-02 13:16:15
Autor: u2
PRL PO-wraca
W dniu 2012-02-02 11:46, Pan hrabia Bobrowski pisze:
Jesteście ze sobą na ty?

BBR

Te cwelik bambaryla, nie znam twojego imienia :)

Data: 2012-02-02 13:28:04
Autor: Pan hrabia Bobrowski
PRL PO-wraca

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4f2a7e93$0$1267$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2012-02-02 11:46, Pan hrabia Bobrowski pisze:
Jesteście ze sobą na ty?

BBR

Te cwelik bambaryla, nie znam twojego imienia :)

Cweli to sobie szukaj w rodzinie, idioto! Twego imienia nie chce znać bo nie zadaje się z przygłupami. EOT.

BBR

Data: 2012-02-02 13:33:10
Autor: u2
PRL PO-wraca
W dniu 2012-02-02 13:28, Pan hrabia Bobrowski pisze:

Te cwelik bambaryla, nie znam twojego imienia :)

Cweli to sobie szukaj w rodzinie, idioto! Twego imienia nie chce znać bo
nie zadaje się z przygłupami. EOT.

BBR

Te cwelik bambaryla, ale to ty wypisujesz tutaj ze znasz cwelikow, wiec
zakladam zes cweilik bambaryla :)

Data: 2012-02-02 17:28:50
Autor: Leprechaun
PRL PO-wraca

Użytkownik "Pan hrabia Bobrowski" <hrabia@zascianek.eu> napisał w wiadomości news:4f2a8151$0$26710$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Olej tego półgłówka. Ktoś tu pisał, że to genetyczny idiota.

BomBel

Data: 2012-02-03 06:14:50
Autor: stevep
PRL PO-wraca
Dnia 02-02-2012 o 13:16:15 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

W dniu 2012-02-02 11:46, Pan hrabia Bobrowski pisze:
Jesteście ze sobą na ty?

BBR

Te cwelik bambaryla, nie znam twojego imienia :)

A on zna twoje debilu? Ja roboczo nazwę cię Alfonsem.
--
stevep

Data: 2012-02-03 11:47:59
Autor: Pan hrabia Bobrowski
PRL PO-wraca

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.v827i0xu50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Ja na roboczo nazwę go sutenerem! To jakiś pajac!

BBR

Data: 2012-02-03 12:17:37
Autor: u2
PRL PO-wraca
W dniu 2012-02-03 11:47, Pan hrabia Bobrowski pisze:
A on zna twoje debilu? Ja roboczo nazwę cię Alfonsem.

Ja na roboczo nazwę go sutenerem! To jakiś pajac!

BBR

O, cwelik bambaryla BBR, jestes w dodatku sutenerem :)

Data: 2012-02-03 12:31:07
Autor: u2
PRL PO-wraca
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
W dniu 2012-02-03 11:47, Pan hrabia Bobrowski pisze:
> A on zna twoje debilu? Ja roboczo nazwę cię Alfonsem.

O, cwelik bambaryla BBR, jestes w dodatku sutenerem :)

Dziecko, grzeszysz! Opętał cię szatan z Internetu! W niedzielę marsz do spowiedzi!

Data: 2012-02-03 12:32:16
Autor: u2
PRL PO-wraca
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
W dniu 2012-02-02 11:46, Pan hrabia Bobrowski pisze:
> Jesteście ze sobą na ty?

Te cwelik bambaryla, nie znam twojego imienia :)

Dziecko, grzeszysz! Opętał cię szatan z Internetu! Nie pij więcej tego
alkoholu! W niedzielę marsz do spowiedzi!

Data: 2012-02-03 12:31:54
Autor: u2
PRL PO-wraca

Data: 2012-02-01 18:11:08
Autor: jadryś
PRL PO-wraca
W dniu 2012-02-01 12:42, rAzor pisze:
[...]

Szkoda że nie cenowo. Tak żeby emeryt bez strachu mógł myśleć o zimie. - i żeby nie musiał wybierać - węgiel czy leki.

Data: 2012-02-01 18:43:33
Autor: Leprechaun
PRL PO-wraca

Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:jgbrne$e3h$2node2.news.atman.pl...
[...]

Mógłbyś w naszej powojennej historii pokazac lata kiedy emeryt nie musiał wybierać pomiędzy węglem, a lekami?

BomBel

Data: 2012-02-01 18:45:11
Autor: rAzor
PRL PO-wraca
Rynce opadli! Patrzcie co - jadryś napisał :-)  :
[...]

Nieśmiało zauważę - emerytury dzisiejszych emerytów przeżarła czerwona władzunia. Niestety.
--
[pl.soc.polityka] !delete from "He®Sk" !delete from "stevep" !delete from "muto2100" !delete from "MH" !delete from "Bogdan Idzikowski" !delete from "Polok_Prawdziwy" !delete from "Lorn" !delete from "Bobrowski" !delete from "Leprogłup" !delete from "Grzeniu Z."

Data: 2012-02-01 19:13:08
Autor: Leprechaun
PRL PO-wraca

Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.koBym.ru> napisał w wiadomości news:jgbtn7$af7$2inews.gazeta.pl...
[...]

Podobno jesteś lewakiem więc część winy spada na ciebie, draniu! ;)

BomBel

Data: 2012-02-01 19:21:05
Autor: jadryś
PRL PO-wraca
W dniu 2012-02-01 18:45, rAzor pisze:
[...]

Jeszcze bardziej nieśmiało przypominam że od 20 lat krajem (pseudo)czerwoni już nie władają, a więc to nie oni oddali polskie firmy farmaceutyczne kapitalistom którzy windują ceny, apteki aptekarzom, dla których tylko liczy się zarobek.. To samo z kopalniami - apetyt na kasę jaśnie panów prezesów i łańcucha pośredników sprawia że polski emeryt płaci za węgiel więcej niż australijski czy austriacjki, że o chińskim nie wspomnę.

Data: 2012-02-01 19:29:51
Autor: Leprechaun
PRL PO-wraca

Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:jgbvqk$iqq$1node2.news.atman.pl...
[...]

Łzesz chłopie. Przypomnij sobie spółki nomenklaturowe. To ich własciele, twoi towarzysze sprzedali je za zgniłym kapitalistowm za znienawidzone dolary!

BomBel

Data: 2012-02-01 19:53:52
Autor: Albert
PRL PO-wraca
Dnia Wed, 01 Feb 2012 18:45:11 +0100, rAzor napisał(a):

[...]

W jaki sposób? Chcesz pwoiedzieć, że ty nie uczestniczyłeś w tym
przeżeraniu? Jesteś zapewne w prl-owskim wieku więc korzystałeś z
dobrodziejstw jakie dawała tamta władza.

RP

Data: 2012-02-01 19:55:50
Autor: u2
PRL PO-wraca
W dniu 2012-02-01 19:53, Albert pisze:
Jesteś zapewne w prl-owskim wieku więc korzystałeś z
dobrodziejstw jakie dawała tamta władza.

Jakich dobrodziejstw albercik vel cwelik ? :)

Data: 2012-02-02 06:29:24
Autor: stevep
PRL PO-wraca
Dnia 01-02-2012 o 18:11:08 jadryś <rg@yachoo.com> napisał(a):

[...]

Przecież węgiel to też lek, fachowo CARBO MEDICINALIS.

--
stevep

Data: 2012-02-03 08:11:20
Autor: Wania
PRL PO-wraca
[...]

Ty durnyj pisowskij Palak! Gdie uw as nada 4 papiery by pokupić gorełku?

Data: 2012-02-03 09:31:49
Autor: u2
PRL PO-wraca
W dniu 2012-02-03 09:11,  Wania pisze:
Ty durnyj pisowskij Palak! Gdie uw as nada 4 papiery by pokupić gorełku?

-- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
http://www.gazeta.pl/usenet/

Te cwelik znowu rzucasz gwnem :)

Data: 2012-02-03 12:30:36
Autor: u2
PRL PO-wraca

Data: 2012-02-03 10:20:29
Autor: Lord Donald
PRL PO-wraca
W dniu 01.02.2012 12:42, rAzor pisze:
[...]

Bo kiedyś węgiel się należał, i wszyscy darli mordę, że trzeba go dzielić po równo aby wszystkim starczyło. Dzisiaj już większości na niego nie stać, palą śnieciami i kradzionym drzewem z lasu, wsadzili
mordę w kubeł kapitalizm nauczył motłoch pokory!

Data: 2012-02-03 10:39:38
Autor: u2
PRL PO-wraca
W dniu 2012-02-03 10:20, Lord Donald pisze:
[...]

Pierdzielisz bez sensu jak kundelek donka. Afery weglowe swiadcza, ze
nie ma wolnego rynku, tylko jest spekulacja resztkami majatku skarbu
panstwa.

Data: 2012-02-03 12:30:12
Autor: u2
PRL PO-wraca