PRL PO-wraca

Data: 2012-02-01 16:37:45
Autor: Leprechaun
PRL PO-wraca

Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.koBym.ru> napisał w wiadomości news:jgb8f9$3k8$1inews.gazeta.pl...
http://www.youtube.com/watch?v=Z7Mci24CX3Y
Tak było kiedyś.
Bez dowodu osobistego i wypełnienia w czterech kopiach oswiadczenia włącznie z podaniem danych osobowych węgla dzisiaj nie kupisz.
Kim Don Tusk "rzundzi".
By żyło się lepiej!

Wszechpolacy mają przechlapane! ;)

BomBel

Data: 2012-02-01 19:49:49
Autor: Albert
PRL PO-wraca
Dnia Wed, 1 Feb 2012 16:37:45 +0100, Leprechaun napisał(a):

[...]

Wszechpolacy po odejściu z polityki R.Giertycha poszli chyba w rozsypkę!
Zasilili watahy kiboli, ulubieńców PiS.

RP

Data: 2012-02-02 06:25:49
Autor: stevep
PRL PO-wraca

Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.koBym%19.ru> napisał w wiadomości
[...]

Albo zakochali się w preziu jak niejaki Dupikowski zwany też azorem.

--
stevep

Data: 2012-02-02 11:30:21
Autor: Pan hrabia Bobrowski
PRL PO-wraca

Użytkownik "Albert" <razor@nasz.dziennik.pl> napisał w wiadomości news:1alz71ldjavwq$.1vlb726at7wx2$.dlg40tude.net...
[...]

Nie wiem czy coś takiego jak Młodzież Wszechpolska jeszcze istnieje. Chyab skończyli się wraz z odejściem R.Giertycha od polityki.

BBR

Data: 2012-02-02 11:32:49
Autor: u2
PRL PO-wraca
W dniu 2012-02-02 11:30, Pan hrabia Bobrowski pisze:
Nie wiem czy coś takiego jak Młodzież Wszechpolska jeszcze istnieje.
Chyab skończyli się wraz z odejściem R.Giertycha od polityki.

Przeciez Romek wciaz wystepuje w merdiach i udziela sie politycznie na
lewo i prawo :)

Data: 2012-02-02 11:46:22
Autor: Pan hrabia Bobrowski
PRL PO-wraca

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4f2a6655$0$26687$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Jesteście ze sobą na ty?

BBR

Data: 2012-02-02 13:16:15
Autor: u2
PRL PO-wraca
W dniu 2012-02-02 11:46, Pan hrabia Bobrowski pisze:
Jesteście ze sobą na ty?

BBR

Te cwelik bambaryla, nie znam twojego imienia :)

Data: 2012-02-02 13:28:04
Autor: Pan hrabia Bobrowski
PRL PO-wraca

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4f2a7e93$0$1267$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2012-02-02 11:46, Pan hrabia Bobrowski pisze:
Jesteście ze sobą na ty?

BBR

Te cwelik bambaryla, nie znam twojego imienia :)

Cweli to sobie szukaj w rodzinie, idioto! Twego imienia nie chce znać bo nie zadaje się z przygłupami. EOT.

BBR

Data: 2012-02-02 13:33:10
Autor: u2
PRL PO-wraca
W dniu 2012-02-02 13:28, Pan hrabia Bobrowski pisze:

Te cwelik bambaryla, nie znam twojego imienia :)

Cweli to sobie szukaj w rodzinie, idioto! Twego imienia nie chce znać bo
nie zadaje się z przygłupami. EOT.

BBR

Te cwelik bambaryla, ale to ty wypisujesz tutaj ze znasz cwelikow, wiec
zakladam zes cweilik bambaryla :)

Data: 2012-02-02 17:28:50
Autor: Leprechaun
PRL PO-wraca

Użytkownik "Pan hrabia Bobrowski" <hrabia@zascianek.eu> napisał w wiadomości news:4f2a8151$0$26710$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Olej tego półgłówka. Ktoś tu pisał, że to genetyczny idiota.

BomBel

Data: 2012-02-03 06:14:50
Autor: stevep
PRL PO-wraca
Dnia 02-02-2012 o 13:16:15 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

W dniu 2012-02-02 11:46, Pan hrabia Bobrowski pisze:
Jesteście ze sobą na ty?

BBR

Te cwelik bambaryla, nie znam twojego imienia :)

A on zna twoje debilu? Ja roboczo nazwę cię Alfonsem.
--
stevep

Data: 2012-02-03 11:47:59
Autor: Pan hrabia Bobrowski
PRL PO-wraca

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.v827i0xu50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Ja na roboczo nazwę go sutenerem! To jakiś pajac!

BBR

Data: 2012-02-03 12:17:37
Autor: u2
PRL PO-wraca
W dniu 2012-02-03 11:47, Pan hrabia Bobrowski pisze:
A on zna twoje debilu? Ja roboczo nazwę cię Alfonsem.

Ja na roboczo nazwę go sutenerem! To jakiś pajac!

BBR

O, cwelik bambaryla BBR, jestes w dodatku sutenerem :)

Data: 2012-02-03 12:31:07
Autor: u2
PRL PO-wraca
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
W dniu 2012-02-03 11:47, Pan hrabia Bobrowski pisze:
> A on zna twoje debilu? Ja roboczo nazwę cię Alfonsem.

O, cwelik bambaryla BBR, jestes w dodatku sutenerem :)

Dziecko, grzeszysz! Opętał cię szatan z Internetu! W niedzielę marsz do spowiedzi!

Data: 2012-02-03 12:32:16
Autor: u2
PRL PO-wraca
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
W dniu 2012-02-02 11:46, Pan hrabia Bobrowski pisze:
> Jesteście ze sobą na ty?

Te cwelik bambaryla, nie znam twojego imienia :)

Dziecko, grzeszysz! Opętał cię szatan z Internetu! Nie pij więcej tego
alkoholu! W niedzielę marsz do spowiedzi!

Data: 2012-02-03 12:31:54
Autor: u2
PRL PO-wraca