PRL czyli jak sztucznie utrzymywać nędzę i zapaść cywilizacyjną

Data: 2013-06-13 18:21:20
Autor: u2
PRL czyli jak sztucznie utrzymywać nędzę i zapaść cywilizacyjną
W dniu 2013-06-13 18:08, Anatol pisze:
"...Efektem socjalistycznej gospodarki PRL było utrzymywanie na ziemiach
polskich przez lat 45 sztucznej biedy i zapaści cywilizacyjnej. Stanu,
który był powodem cierpień milionów Polaków w PRL. Stanu za, który nawet
dziś muszą płacić współcześni mieszkańcy Polski"

ja nie cieprpialem wtedy i nie cierpie teraz. cierpietnikow chetnie robia z nas takie czerwone tolki jak ty ...-;)

--
Istnieją trzy etapy ujawniania prawdy :
najpierw jest ona wyszydzana,

http://telewizjarepublika.pl/
http://www.tv-trwam.pl/index.php?section=live

Data: 2013-06-13 18:34:53
Autor: Towarzysz Gnój

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:51b9f180$0$1467$65785112news.neostrada.pl...

| ja nie cieprpialem wtedy

      a mówią, że źle było bydłu w zagrodzie...
gru.pl

Data: 2013-06-13 20:10:52
Autor: Dirko
Użytkownik "Towarzysz Gnój" <gnojczerwony@gru.pl> napisał w wiadomości news:kpcsb3$l7c$1node1.news.atman.pl...
[...]

    Za Gierka było super. :-)
PS Jak pogodzić likwidację analfabetyzmu z zapaścią cywilizacyjną? Jak pogodzić dzisiejszy stan służby zdrowia ze cywilizacją jako taką?

Data: 2013-06-13 20:37:36
Autor: u2
W dniu 2013-06-13 20:10, Dirko pisze:
PS Jak pogodzić likwidację analfabetyzmu z zapaścią cywilizacyjną? Jak
pogodzić dzisiejszy stan służby zdrowia ze cywilizacją jako taką?

ludzie prylu sie postarzeli, a ich skladki na sluzbe zdrowia poszly sie upic, bo nie na remonty i nie ma nowy sprzet.

wiem, bo niedawno bylem w szpitalach w suwalkach i bialymstoku...-;)

Data: 2013-06-13 20:43:25
Autor: Towarzysz Gnój

Użytkownik "Dirko" <jacki.dirko@wp.pl> napisał w wiadomości news:kpd1vo$qph$1news.vectranet.pl...
| Użytkownik "Towarzysz Gnój" <gnojczerwony@gru.pl> napisał w wiadomości
| >
|    Za Gierka było super. :-)

:-DDDDD
Gdyby wam otworzył granice tak jak dziś, ujrzałby Drugą Polske w obcych landach.

Buuu-ha-ha!

Data: 2013-06-13 21:24:21
Autor: Anatol
PRL czyli jak sztucznie utrzymywać nędzę i zapaść cywilizacyjną
W dniu 2013-06-13 20:10, Dirko pisze:

    Za Gierka było super. :-)
PS Jak pogodzić likwidację analfabetyzmu z zapaścią cywilizacyjną?

Bo względem rozwoju edukacyjnego cywilizacji zachodniej była to zapaść.

Jak
pogodzić dzisiejszy stan służby zdrowia ze cywilizacją jako taką?

O stanie służby zdrowia świadczą takie wskaźniki jak umieralność niemowląt albo średnia długość życia obywateli- a ta ostatnia w latach 1970-89 nie uległa zmianie pomimo super postępowej i bezpłatnej służby zdrowia.

Anatol

Data: 2013-06-13 21:37:57
Autor: u2
W dniu 2013-06-13 21:24, Anatol pisze:
[...]