PRL dał nam wiele przyjemności

Data: 2011-01-22 13:24:02
Autor: boukun
PRL dał nam wiele przyjemności
Z rana synek mój jak tylko sie obudzi, włącza u mnie w sypialni jakieś niemieckie krsekówki lecące na niemieckich kanałach satelitarnych. W czasie reklamy przełączam na TVP1 i leci akurat ostatni (chyba) odcinek "Stawki większej niż życie". Od razu zaczynam się śmiać. Pamiętam, jak mój tatuś oglądając ten film razem ze mną, śmiał się w tych samych momentach co ja oglądając go dzisiaj. Jak Amerykanin Luis wyciągał nogi na biurko, jak przesłuchiwał i lał niemieckiego szpicla, jak Amerykanie cały czas pili Coca Colę, jak grali sojuszników Związku Radzieckiego, jak Hans Kloss darł łacha z Brunnera i jak przechytszył Amerykanów i w końcu, jak zażądał wydania go NAM (Polsce i Związkowi Radzieckiemu) Grupenführera Wolfa...
Śmiałem się tak jak mój tatuś kiedyś razem ze mną, jak oglądałem z nim zawsze ten film jako dziecko, za każdym razem śmieję się z tego samego co on i te same komentarze zdaje się mówię co tatuś. Śmieję się z każdej mimiki, każdego gestu wspaniałej roli aktorskiej aktorów..., ale śmieję się już sam..., bo synek jak tylko przełączyłem na Klossa, zszedł na dół do salonu i włączył sobie laptopa i grę Tibię. Gdy smieję się jeszcze głośno w kuchni, przypominając sobie zachowania i grę aktorów, synek z salonu się pyta, co mnie tak śmieszy i dziwi. Ja mu odpowiadam, że mam żal, że nie ogląda wspaniałych filmów razem ze mną, jak mój tatuś i nie śmieje się z tych samych momentów...
On odpowiada mi, że nie lubi biało-czarnych filmów. Ja na to, że jak miałem naqwet kolorowego Rubina i leciał w Telewizji stary film Doktor Wilczur, czy jakiś z Gretą Garbo, czy Janem Kiepurą, to ja go musiałem koniecznie oglądnąć, bo to była prawdziwa sztuka.

A dzisiaj, na okrągło reklamują nam w TV jakąś szmirę ze starymi rurami i marnym i nieciekawym aktorzyną Adamczykiem w roli głównej, "Och, Karol 2". Jaki debil na to pójdzie...

Mizerne te współczesne przyjemności...

boukun

Data: 2011-01-22 09:29:08
Autor: Bruner

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:iheil7$gvi$1mx1.internetia.pl...

 jak Hans Kloss darł łacha z  Brunnera i jak przechytszył Amerykanów i w końcu, jak zażądał wydania go NAM

Boukun odwal sie

Data: 2011-01-22 13:56:02
Autor: Brzydal

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:iheil7$gvi$1mx1.internetia.pl...
Z rana synek mój jak tylko sie obudzi, włącza u mnie w sypialni jakieś niemieckie krsekówki lecące na niemieckich kanałach satelitarnych.

 Ty się chłopie zdecyduj kim jesteś. Jeżeli nie wiesz to ci powiem.
 Dla nas jesteś szwabskim pomiotem, dla Niemców polską świnią.
 Miłego dnia!

Data: 2011-01-22 14:03:33
Autor: boukun

Użytkownik "Brzydal" <obsrywator@slamsy.chicago.il> napisał w wiadomości news:4d3ad3e0$1$2446$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Co za brzydal! To więcej was tam jest za tym trzonkiem od łopaty...

boukun

PRL dał nam wiele przyjemności