PRL dał nam wiele przyjemności

Data: 2011-01-22 13:56:02
Autor: Brzydal
PRL dał nam wiele przyjemności

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:iheil7$gvi$1mx1.internetia.pl...
Z rana synek mój jak tylko sie obudzi, włącza u mnie w sypialni jakieś niemieckie krsekówki lecące na niemieckich kanałach satelitarnych.

 Ty się chłopie zdecyduj kim jesteś. Jeżeli nie wiesz to ci powiem.
 Dla nas jesteś szwabskim pomiotem, dla Niemców polską świnią.
 Miłego dnia!

Data: 2011-01-22 14:03:33
Autor: boukun

Użytkownik "Brzydal" <obsrywator@slamsy.chicago.il> napisał w wiadomości news:4d3ad3e0$1$2446$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Co za brzydal! To więcej was tam jest za tym trzonkiem od łopaty...

boukun

PRL dał nam wiele przyjemności