PRL ma się całkiem dobrze

Data: 2010-05-01 14:45:46
Autor: boukun
PRL ma się całkiem dobrze
Dziś przeżywamy prawdziwy renesans PRLu... W telewizji "Miś", "Jak rozpętałem II wojnę światową" i cały czas inne najwspanialsze filmy dobrych czasów PRLu, za którymi wszyscy, ale to wszyscy nostalgicznie tęsknimy...
A na deser będzie zwycięska defilada w Moskwie Wojska Polskiego u boku Armii Rosyjskiej...

boukun

Data: 2010-05-01 15:07:41
Autor: jadrys
PRL ma się całkiem dobrze
W dniu 2010-05-01 14:45, boukun pisze:
[...]

Gdyby jeszcze wywalić choćby na parę dni te głupawe seriale z TV, to poczubilibyśmy się po wielu latach znowu wolnymi ludźmi - Polakami w swoim własnym kraju..

Data: 2010-05-01 15:11:29
Autor: boukun
PRL ma się całkiem dobrze

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hrh93g$e1d$1news.onet.pl...
[...]

Tak, te "Plebanie", teraz jakieś dla siebie kręcone "Sprawiedliwe", "Mody na sukces" i takie tam inne południowo amerykańskie...
Ale Bonanze mogliby zostawić...

boukun

Data: 2010-05-01 15:25:30
Autor: jadrys
PRL ma się całkiem dobrze
W dniu 2010-05-01 15:11, boukun pisze:

[...]

Tak, "Bonanza"mogłaby zostać. I jeszcze powinni zrobić w masarniach kiełbasy "zwyczajnej" z tamtych czasów, tak żeby ci co nie pamiętają mogli spróbować.. Ja tego smaku nie zapomnę nigdy. Zawierała w sobie sporo słoniny, ale takiego wspaniałego smaku się nie zapomina.

Data: 2010-05-01 15:28:27
Autor: zenek
PRL ma się całkiem dobrze
jadrys pisze:
[...]

I szynke w puszce ktora za PRL byla tylko na swieta i byla zrobiona z prawdziwego miesa.

Data: 2010-05-01 15:44:05
Autor: boukun
PRL ma się całkiem dobrze

Użytkownik "zenek" <zenek@op.pl> napisał w wiadomości news:hrha9o$fni$3news.onet.pl...
jadrys pisze:
[...]

Polish Ham jadałem na codzień, znaczy kiedy tylko miałem na nią ochotę, była w przyzakładowym sklepiku http://www.spodlady.com/prod_515_Polish_Ham.html

boukun

Data: 2010-05-01 17:43:33
Autor: boukun
PRL ma się całkiem dobrze

jadrys pisze:
[...]

pracowales tam jako rzeznik? czy tez miales stanowisko Zlodzieja Zakladowego... nie ma to jak komuna... lyse obiboki do dzis za nia placza..

Cała Polska płacze za dobrymi, wolnymi czasami PRLu, spójrz w polskie TV, łyse niedobitki siedzą za granicą i się mędrkują...

boukun

Data: 2010-05-01 15:58:20
Autor: jadrys
PRL ma się całkiem dobrze
W dniu 2010-05-01 15:28, zenek pisze:

[...]

Wiesz zenek, wy jakoś dziwnie tamte czasy wspominacie. Ja też żyłem w PRL-u i za nic nie mogę sobie przypomnieć jakichś problemów w zakupie żywności. Być może Wy tylko pamiętacie lata kryzysu.  A co do szynki, to pamiętam te całe wędzone wieprzowe leżące na ladzie..   I właśnie takie były najsmaczniejsze. Tych z puszek to właściwie wcale nie kupowaliśmy.

Data: 2010-05-01 18:55:52
Autor: konserwator
PRL ma się całkiem dobrze

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hrhc2d$kk4$1news.onet.pl...
[...]

no ja nie twierdze, ze milicyjne sklepy nie mialy zaopatrzenia w szynki. Mialy!
i to jak mialy! -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2010-05-01 15:32:13
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
PRL ma się całkiem dobrze

"boukun" <boukun@neostrada.pl> schrieb im Newsbeitrag

> [...]

na
sukces" i takie tam inne południowo amerykańskie...

   ,Bonanza' to jeden z seriali wszechczasow.

   AR

Data: 2010-05-01 15:46:04
Autor: boukun
PRL ma się całkiem dobrze

Użytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:b5fea$4bdc2d5f$54702a04$8891news.chello.at...

> [...]

Ale Bonanze mogliby zostawić...

boukun

  ,Bonanza' to jeden z seriali wszechczasow.

Zgadza się, wczoraj oglądałem odcinek, jak Adam z miłości do ojca pojechał na niebezpieczną wyprawę kupić mu najpiekniejszego konia. Szkoda, że koń został zastrzelony, był naprawdę piękny...

boukun

Data: 2010-05-01 15:51:04
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
PRL ma się całkiem dobrze

> [...]

na
niebezpieczną wyprawę kupić mu najpiekniejszego konia. Szkoda, że koń

   Ktora stacja nadaje ten serial?

   AR

Data: 2010-05-01 15:52:07
Autor: boukun
PRL ma się całkiem dobrze

Użytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:6ade2$4bdc31ca$54702a04$9182news.chello.at...

> [...]

na
niebezpieczną wyprawę kupić mu najpiekniejszego konia. Szkoda, że koń

Hm, TVP1!

boukun

Data: 2010-05-01 16:00:29
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
PRL ma się całkiem dobrze

Użytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisał w
> [...]

Hm, TVP1!

boukun

   ,Pisowska' TVP1 - nie do wiary!  :-)

   AR

Data: 2010-05-01 16:01:37
Autor: boukun
PRL ma się całkiem dobrze

Użytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:3b6ca$4bdc3400$54702a04$9373news.chello.at...

"boukun" <boukun@neostrada.pl> schrieb im Newsbeitrag

> [...]

Hm, TVP1!

boukun

  ,Pisowska' TVP1 - nie do wiary!  :-)

  AR

PiSowska, nie PiSowska, PRLowska...

boukun

Data: 2010-05-01 16:05:25
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
PRL ma się całkiem dobrze

Użytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisał w
> [...]

   Sam serial raczej bardziej amerykanski, niz prlowski.  :-)

   AR

Data: 2010-05-01 17:03:36
Autor: boukun
PRL ma się całkiem dobrze

Użytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:4830f$4bdc3527$54702a04$9433news.chello.at...

> [...]

PiSowska, nie PiSowska, PRLowska...

boukun

  Sam serial raczej bardziej amerykanski, niz prlowski.  :-)

W tamtym czasie nastrój w świecie wszędzie był taki sam i taka sama moda socjalistyczna.

boukun

Data: 2010-05-01 17:14:16
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
PRL ma się całkiem dobrze

> [...]
>
>   AR

W tamtym czasie nastrój w świecie wszędzie był taki sam i taka sama moda

   W tamtym czasie domonujacym nastrojem na swiecie byl strach
   przed konfrontacja Ostblocku i Zachodu pod przewodem USA.

   AR

Data: 2010-05-01 17:37:50
Autor: u2
PRL ma się całkiem dobrze
W dniu 2010-05-01 17:14, Wlodzimierz Zabotynski pisze:
 W tamtym czasie domonujacym nastrojem na swiecie byl strach
 przed konfrontacja Ostblocku i Zachodu pod przewodem USA.

A teraz jankesi straszą świat terrorystami i wojną z terrorem.

Data: 2010-05-01 17:45:32
Autor: boukun
PRL ma się całkiem dobrze

Użytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:a08bb$4bdc4549$54702a04$10579news.chello.at...

> [...]

  W tamtym czasie domonujacym nastrojem na swiecie byl strach
  przed konfrontacja Ostblocku i Zachodu pod przewodem USA.

Ja tam się niczego nie bałem, a Polska była 10 mocarstwem swiata i był wielki patriotyzm http://www.youtube.com/watch?v=JrYwuvmCyK0

boukun

Data: 2010-05-01 18:10:48
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
PRL ma się całkiem dobrze

> [...]
>
>   AR

Ja tam się niczego nie bałem, a Polska była 10 mocarstwem swiata i był

   Za mojego Gomulki byl salceson, kaszanka i pasztetowa,
   mozna sobie bylo za to ,Bonanze' poogladac. :-)

   AR

Data: 2010-05-01 18:14:03
Autor: boukun
PRL ma się całkiem dobrze

Użytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:3a87e$4bdc528a$54702a04$11563news.chello.at...

> [...]

boukun

  Za mojego Gomulki byl salceson, kaszanka i pasztetowa,
  mozna sobie bylo za to ,Bonanze' poogladac. :-)

To żałuj, bo to było krótko po wojnie, a już za mojego Gierka, machaliśmy żebrzącym cyganom na kolonii w Bystrzycy Kłodzkiej przed oczami szyneczką...

boukun

Data: 2010-05-01 18:20:55
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
PRL ma się całkiem dobrze

> [...]

To żałuj, bo to było krótko po wojnie, a już za mojego Gierka, machaliśmy
żebrzącym cyganom na kolonii w Bystrzycy Kłodzkiej przed oczami

   Nie jestem pewny, czy zauwazasz, iz u nas jest zawsze albo ,przed
   wojna', albo ,po wojnie'!

   AR

Data: 2010-05-01 18:22:51
Autor: Polok_prawdziwy
PRL ma się całkiem dobrze
Wlodzimierz Zabotynski wrote:

   Za mojego Gomulki byl salceson, kaszanka i pasztetowa,
   mozna sobie bylo za to ,Bonanze' poogladac. :-)

Moze i calseson, ale zato ze świżego i prawdziwego minsa...

Data: 2010-05-01 18:24:06
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
PRL ma się całkiem dobrze

"Piotr" <pnat@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag
Użytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:b5fea$4bdc2d5f$54702a04$8891news.chello.at...

>   ,Bonanza' to jeden z seriali wszechczasow.

? :-)
Za peerelu była polska wersja, "Bo nędza"...
Piotr

   :-)

   Jedyne pocieszenie stanowi fakt, ze Rosjanie, ktorzy nam
   to zafundowali, sami lepiej nie mieli i to pomimo tego, ze
   okradali bez mala polowe Europy.

   AR

Data: 2010-05-01 18:28:34
Autor: Polok_prawdziwy
PRL ma się całkiem dobrze
Wlodzimierz Zabotynski wrote:

   Jedyne pocieszenie stanowi fakt, ze Rosjanie, ktorzy nam
   to zafundowali, sami lepiej nie mieli i to pomimo tego, ze
   okradali bez mala polowe Europy.

Noooo...
- a teroski Hamerykony nom wolność, demokracyjem i kapitulizm zafundowały, toi tak dobze, jak łone niedługo mieć bydymy...

Data: 2010-05-01 20:25:21
Autor: u2
PRL ma się całkiem dobrze
W dniu 2010-05-01 18:24, Wlodzimierz Zabotynski pisze:
Jedyne pocieszenie stanowi fakt, ze Rosjanie, ktorzy nam
to zafundowali, sami lepiej nie mieli i to pomimo tego, ze
okradali bez mala polowe Europy.

Bo wszystko u nich szło na zbrojenia. Żarcie musieli sprowadzać m.in. z
PRL-u :)

Data: 2010-05-01 20:51:37
Autor: Polok_prawdziwy
PRL ma się całkiem dobrze
u2 wrote:

[...]

Zato Hamerykony dulary drukowały i teroski siem jus niepozbirajom...

Data: 2010-05-01 20:58:33
Autor: u2
PRL ma się całkiem dobrze
W dniu 2010-05-01 20:51, Polok_prawdziwy pisze:
Bo wszystko u nich szło na zbrojenia. Żarcie musieli sprowadzać m.in. z
> PRL-u :)

Zato Hamerykony dulary drukowały i teroski siem jus niepozbirajom.

Martw się o swoje 4 litery, pacanie :)

Data: 2010-05-01 12:05:23
Autor: zbig
PRL ma się całkiem dobrze
Ten bekon to jednak prawdziwy tuman.
zachwyca sie wspaniałością "Misia" w kontekście świetności PRL. A to
najbardziej oskarzycielski film peerelu jaki kiedykolwiek zrobiono.

Data: 2010-05-01 21:10:21
Autor: boukun
PRL ma się całkiem dobrze

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:389bad80-7e01-456d-ac55-19bb4f1b1abe24g2000yqy.googlegroups.com...
Ten bekon to jednak prawdziwy tuman.
zachwyca sie wspaniałością "Misia" w kontekście świetności PRL. A to
najbardziej oskarzycielski film peerelu jaki kiedykolwiek zrobiono.
-- -- -- -- -- -- --
Uspokój się, gdyby był oskarzycielski, to by go w PRLu nie wyświetlano. A to był po prostu tylko film ostro zarysowujący absurdy PRLu, z którymi Polacy mieli mimo to wielki ubaw. Spróbuj się dziaj przy czym kolwiek pobawić? Chyba że w MC Donaldzie i po marichuanie...

boukun

Data: 2010-05-01 21:32:31
Autor: Polok_prawdziwy
PRL ma się całkiem dobrze
u2 wrote:

> [...]
> PRL-u :)

Zato Hamerykony dulary drukowały i teroski siem jus niepozbirajom.

A jakesik ergument...?

Data: 2010-05-01 16:30:09
Autor: cyc
PRL ma się całkiem dobrze

[...]

Masz na mysli film " Solidarni 2010 " i programy niejakiego Pospieszalkiego ? . Masz racje .

cyc

Data: 2010-05-01 20:49:33
Autor: jadrys
PRL ma się całkiem dobrze
W dniu 2010-05-01 16:30, cyc pisze:

[...]

Nie, mam na myśli te idiotyczne serialiki z gadającymi głowami których pełno w naszej TV.

Data: 2010-05-01 16:53:00
Autor: Polok_prawdziwy
PRL ma się całkiem dobrze
boukun wrote:

[...]

I nawet te wymusane pochody takie złe niebyły...

- fakt, krenciły my nosami, jak pochodować tsa było, ale zato potych 2-3 godzinkach pikne imprezki siem łodbywały...

Niebyło 1-maja, zebym abo naśterech dodom niewracoł, abo jakiesik Maryny na 1-majowych potaćcuwkach niezalicył...

Data: 2010-05-01 17:38:32
Autor: kefirh
PRL ma się całkiem dobrze
W dniu 2010-05-01 17:36, Old Speckled Hen pisze:
"Polok_prawdziwy"<Baca_nowocesny@patryjot.pol>  wrote in message
boukun wrote:

Dziś przeżywamy prawdziwy renesans PRLu... W telewizji "Miś", "Jak
rozpętałem II wojnę światową" i cały czas inne najwspanialsze filmy
dobrych czasĂłw PRLu, za ktĂłrymi wszyscy, ale to wszyscy nostalgicznie
[...]

paszol wont pajacu..

Wojsko wyszlo. No moze nie cala kadra oficerska.
Ale ludzie radzieccy zostali.

--
http://tinyurl.com/333umdm

Data: 2010-05-01 18:20:25
Autor: Polok_prawdziwy
PRL ma się całkiem dobrze
Old Speckled Hen wrote:

paszol wont pajacu..

A WEMORDEM psytym świńcie kces zarobić...!?

- ino psemyśl sem to dobze, bo plastycne łoperowanie drogie teroski jest, a dutkuw zapewne uciebie niezawiela jest....

Data: 2010-05-01 18:30:06
Autor: kochamspamWYTNIJTO
Zamknij się głupku

Data: 2010-05-01 18:49:15
Autor: Polok_prawdziwy
Zamknij się głupku
kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl wrote:

Jeśli zamilcołeś, to domci spokuj...

Ale nadrugiroz, dobze sem psemyśl, zanim cokolwiek zeknies, bom zwiosny swojom robocom ciupaskem straśnie pobrusił...

PRL ma się całkiem dobrze