PRL-pis

Data: 2015-12-11 17:07:04
Autor: MarkWoydak
PRL-pis
To co się dzieje obecnie w Polsce jednoznacznie kojarzy mi się z metodami w czasów PRL. Dziadek opowiadał jak było. Nie przeżyłby tego!

Mark Woydak

Data: 2015-12-11 17:37:13
Autor: u2
PRL-pis
W dniu 2015-12-11 o 17:07, pajdak pisze:
To co się dzieje obecnie w Polsce jednoznacznie kojarzy mi się z
metodami w czasów PRL. Dziadek opowiadał jak było. Nie przeżyłby tego!

czyli III RP dziada wykonczyla ?:)))))

--
General Skalski o zydach w UB :

niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywaj± slow 'antysemita',
tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-12-12 14:23:30
Autor: MarkWoydak
PRL-pis
W O N  !!!

gnida "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:566afbb9$0$660$65785112news.neostrada.pl...

Data: 2015-12-11 18:27:48
Autor: Stokrotka
PRL-pis

To co się dzieje obecnie w Polsce jednoznacznie kojarzy mi się z metodami w
czasów PRL. Dziadek opowiadał jak było. Nie przeżyłby tego!

NIe masz zielonego pojęcia o PRLu. W PRLu było dużo więcej demokracji.

--
_____http://ortografia.ma7.eu_____zmiana adresu strony
w zakładce 'inne', nowa wersja syntezatora mowy GdakMini2_99 ,

Data: 2015-12-11 15:01:01
Autor: Marek
PRL-pis
W dniu pi±tek, 11 grudnia 2015 18:28:05 UTC+1 użytkownik Stokrotka napisał:
> To co się dzieje obecnie w Polsce jednoznacznie kojarzy mi się z metodami > w
> czasów PRL. Dziadek opowiadał jak było. Nie przeżyłby tego!

NIe masz zielonego pojęcia o PRLu. W PRLu było dużo więcej demokracji.

Za PRLu moja ciotka poszla do Wojewódzkiego Komitetu PZPR, ponarzekala na swój los i od razu dostala talon na zakup kolorowego telewizora.
A dzisiaj mowia, ze PZPR nie dbała o naród.

Data: 2015-12-12 03:00:50
Autor: stevep
PRL-pis
W dniu .12.2015 o 00:01 Marek <mwisniewski2008@gmail.com> pisze:

> [...]

A dzisiaj mowia, ze PZPR nie dbała o naród.

Spróbuj u prezia, dostaniesz czerwon± ksi±żeczkę Mao.
--
stevep
-- -- -

Data: 2015-12-12 14:27:37
Autor: MarkWoydak
PRL-pis
Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:08315073-7857-4a80-887d-43b2c1c0c25agooglegroups.com...
> [...]

Za PRLu moja ciotka poszla do Wojewódzkiego Komitetu PZPR, ponarzekala na swój los i od razu dostala talon na zakup kolorowego telewizora. A dzisiaj mowia, ze PZPR nie dbała o naród.

Widzisz, a ja pojechałem do marketu, wybrałem telwizor, zapłaciłem kart±, a za 2 godziny zjawiła się ekipa która mi to wszystko ustawiła, zaprogramowała. Podpisałem kwity i gotówka poszła na konto firmy sprzedaj±cej. Nie chce by PiS o mnie dbał! ;-))

Mark Woydak

Data: 2015-12-12 17:38:54
Autor: dante
PRL-pis
Dnia Sat, 12 Dec 2015 14:27:37 +0100, MarkWoydak napisał(a):

Widzisz, a ja pojechałem do marketu, wybrałem telwizor, zapłaciłem kartą, a za 2 godziny zjawiła się ekipa która mi to wszystko ustawiła, zaprogramowała.

Toś głąb...
jak nie potrafisz "telewizora ustawić"

Podpisałem kwity i gotówka poszła na konto firmy sprzedającej. Nie chce by PiS o mnie dbał! ;-))

A ĹĽe kurwa co ?
ktoĹ› robi Ĺ‚apankÄ™
i na siłę chce się Tobą opiekować?

Data: 2015-12-12 17:51:55
Autor: MarkWoydak
PRL-pis
Użytkownik "dante" <dante@gmail.com> napisał w wiadomości news:n4hik9$fti$1speranza.aioe.org...
[...]

Sam jesteś głąb. Od tego jest firma która mi ten telewizor sprzedała. Nie będe bawić się w jakiegoś montera tym bardziej, że usługa ta jest wliczona w cene.

Mark Woydak

Data: 2015-12-12 02:59:16
Autor: stevep
PRL-pis
W dniu .12.2015 o 18:27 Stokrotka <ortografia.nowa@gazeta.pl> pisze:

To co się dzieje obecnie w Polsce jednoznacznie kojarzy mi się z  metodami w
czasów PRL. Dziadek opowiadał jak było. Nie przeżyłby tego!

NIe masz zielonego pojęcia o PRLu. W PRLu było dużo więcej demokracji.

Rozszerz, nie bylo cenzury, był pluralizm itp.

--
stevep
-- -- -

Data: 2015-12-12 18:21:05
Autor: Stokrotka
PRL-pis

NIe masz zielonego pojęcia o PRLu. W PRLu było dużo więcej demokracji.

Rozszerz, nie bylo cenzury, był pluralizm itp.

A słyszałe¶ od 25 lat tekst "Rozmowa kontrolowana.Rozmowa kontrolowana...."
Nie słyszałe¶.
A podsłuhiwany byłe¶? Pewnie byłe¶.

Data: 2015-12-12 14:25:07
Autor: MarkWoydak
PRL-pis
Użytkownik "Stokrotka" <ortografia.nowa@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:n4f134$h88$1usenet.news.interia.pl...

[...]

Tzn na czym ta demokracja polegała? Mogłe¶ mówić i robić co chcesz, a potem do pierdla by¶ przemy¶lał i odszczekał. Jutro będzie rocznica tej twojej demokracji.

Mark Woydak

Data: 2015-12-12 02:58:09
Autor: stevep
PRL-pis
W dniu .12.2015 o 17:07 MarkWoydak <MarkWoydak@forest.gmx.ro> pisze:

To co się dzieje obecnie w Polsce jednoznacznie kojarzy mi się z  metodami w czasów PRL. Dziadek opowiadał jak było. Nie przeżyłby tego!

Mark Woydak

Za PRL-u były ponoć dobre komuchy i twardogłowe, teraz w PiS-ie tylko  zakute łby.

--
stevep
-- -- -

Data: 2015-12-12 14:29:59
Autor: MarkWoydak
PRL-pis

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomo¶ci news:op.x9ic272k50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Jeżeli spojrzeć na twarzyczki w PiS to większo¶c z nich zdobywała wiedzę o życiu w szkołach marksistowskich. Nie można się spodziewać, że logika ich my¶lenia i takich jak "stokrotka" jest żywcem zdarta z PRL i propagandy PZPR.

Mark Woydak

Data: 2015-12-12 17:43:35
Autor: dante
PRL-pis
Dnia Sat, 12 Dec 2015 14:29:59 +0100, MarkWoydak napisał(a):

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.x9ic272k50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
W dniu .12.2015 o 17:07 MarkWoydak <MarkWoydak@forest.gmx.ro> pisze:

Jeżeli spojrzeć na twarzyczki w PiS to większośc z nich zdobywała wiedzę o życiu w szkołach marksistowskich.

Za to większośc twarzyczek w PO zdobywała wiedze w "Kejmbridż"

Nie można się spodziewać, że logika ich myślenia i takich jak "stokrotka" jest żywcem zdarta z PRL i propagandy PZPR.

Mark Woydak

Przypomnij wszystkim pochodzenie "ojcóf założycielóf PO"?

No Maruś... wężykiem... .

Data: 2015-12-12 17:52:41
Autor: MarkWoydak
PRL-pis
Użytkownik "dante" <dante@gmail.com> napisał w wiadomości news:n4hit2$gvu$1speranza.aioe.org...
[...]

No nie mów, Jarosław Kaczyński?

Mark Woydak

Data: 2015-12-12 23:04:37
Autor: dante
PRL-pis
Dnia Sat, 12 Dec 2015 17:52:41 +0100, MarkWoydak napisał(a):

[...]

Ile ty masz lat... dzieciaku?

Data: 2015-12-12 23:07:19
Autor: Mark Pejsdak
PRL-pis
On Sat, 12 Dec 2015 23:04:37 +0100, dante wrote:

[...]

wiedzÄ™ o
życiu w szkołach marksistowskich.

Za to większośc twarzyczek w PO zdobywała wiedze w "Kejmbridż"

Nie można się spodziewać, że logika ich myślenia i takich jak
"stokrotka" jest ĹĽywcem zdarta z PRL i propagandy PZPR.

albo szczyl albo dziadek

Data: 2015-12-13 09:48:34
Autor: dante
PRL-pis
Dnia Sat, 12 Dec 2015 23:07:19 +0000 (UTC), Mark Pejsdak napisał(a):

[...]

Wygląda mia na coś co można określić
jako "dziecko późnej neostrady i wczesnego fejsbuczka".

PRL-pis