PRL vs. tszecia RP

Data: 2011-05-16 14:09:07
Autor: MH
PRL vs. tszecia RP
Wiem , zaraz polecą na mnie gromy i pierony.. Jestem w klatce Faraday'a , wuja
mi pisiory zrobicie. Jak nie wiecie co to jest klatka Faraday'a , zapytajcie
Chamsa Kloca - On zna się na wszystkim !!!

Do rzeczy ,

Jak było za PRL'u tak ogólnie , wiadomo.. , nie ma się co rozwodzić.....

ALE !!!!   Skonfrontujmy to z aktualnąaktualnością...  PRL :

1) Przedszkole - dokładnie nie pamiętam (bo trochę lat minęło) , ale za wręcz
za symboliczną opłatę..  KAŻDEGO BYŁO NA TO STAĆ , aby dzieciak był w
przedszkolu..

2) Zajęcia pozaszkolne - "kółka" zainteresowań : teatralne , modelarskie ,
taneczne - WSZYSTKO ZA FRIKO !!

3) Zajęcia fakultatywne w szkole średniej (dla chcących) - ZA FRIKO

4) SZKOŁY ZAWODOWE - no w końcu nie każdy był tym zainteresowany , wręcz do
tego się nie nadawał by mieć tytuł magistra..  Ludziska z wykształceniem
zawodowym , Z PEŁNYM SZACUNKIEM , też są potrzebni !! ZA DARMO , wręcz
niektóre zakłady płaciły tzw. stypendia fundowane..

5)WYPOCZYNEK - wczasy FWP'owskie , bądź zakładowe...  Noszsz.. , rva kogo nie
było wówczas na to stać ???

6) itd. , itp....

A teraz skonfrontujmy to z tszeciom RP :

1) 400-500PLN/miesiąc
2) Prawie tego nie ma , albo też za opłatą
3) NIE MA
4) pkt.2
5) bez komentarza

=============

WNIOSKI :

JEST LEPIEJ !!!  Mamy od zahepania magistrów , inżynierów .... A zapytaj się takiego "magistra inżyniera" , co to jest twierdzenie
Pitagorasa..  Tak , tak , to nie są żarty , sam bym na to nie wpadł ..
Uzyskałem odpowiedź : "Ciało zanurzone w cieczy waży więcej niż ta ciecz , bo
się tonie"....  Powyższe  , to jest HIT , natomiast w luźnych rozmowach z
nowomagistrami , nowoinżynierami , doznałem też wielu fascynujących teorii..

Tymczasem , likwidowane są szkoły , budowane są stadiony...

A że są zakazy wstępu na te stadiony , to zupełnie inna brocha - to jest
pochodna w/w punktów i z tym się zgadzam !!

Hmm... , jak to wszystko skomentować ???  CHUJNIA Z PATATAJNIĄ !!!

MH

Data: 2011-05-16 16:22:58
Autor: matusm
PRL vs. tszecia RP

Użytkownik " MH" <logiznam.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iqrb63$27k$1inews.gazeta.pl...
[...]

bo dalej,,,,,,,,,,,,,,,,,
--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym i wojewodzkim, a takze na szczeblach podstawowych, musza byc one przez nas operacyjnie opanowane. Musimy zapewnic operacyjne mozliwosci oddzialywania na te organizacje, kreowania ich dzialalnosci i kierowania ich polityka." -- Czeslaw Kiszczak, luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -- -- -- -- -- -- -
pozdrowienia

Data: 2011-05-16 14:29:21
Autor: MH
PRL vs. tszecia RP
matusm <matusm@poczta.onet.pl> napisał(a): [ciach]

Na jakie "kółko" uczęszczałeś , żeś tak zakręcony ??

MH

Data: 2011-05-16 17:03:30
Autor: matusm
PRL vs. tszecia RP

Użytkownik " MH" <logiznam.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iqrcc1$61e$1inews.gazeta.pl...
matusm <matusm@poczta.onet.pl> napisał(a):

[ciach]

Na jakie "kółko" uczęszczałeś , żeś tak zakręcony ??

tez ciach bo i tak wiadomo  ze nadal,,,,,,,,,,,

Data: 2011-05-16 17:01:13
Autor: MH
PRL vs. tszecia RP
> [...]

> [ciach]
>

> Na jakie "kółko" uczęszczałeś , żeś tak zakręcony ??

tez ciach bo i tak wiadomo  ze nadal,,,,,,,,,,,

====================

Ta twoja "stopka" jest już tak nudna , że

.... służby bezbieczeństwa powiadają :

http://www.youtube.com/watch?v=ZXAOSwZSXKI

Data: 2011-05-16 20:02:44
Autor: jadrys
PRL vs. tszecia RP
W dniu 2011-05-16 16:09,  MH pisze:
Hmm... , jak to wszystko skomentować ???  CHUJNIA Z PATATAJNIĄ !!!

MH

Po prostu - mamy kapitalizm, - ta zaraza dotarła w końcu  i do Polski.

Data: 2011-05-16 18:49:27
Autor: MH
PRL vs. tszecia RP
jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):
W dniu 2011-05-16 16:09,  MH pisze:
> Hmm... , jak to wszystko skomentowaÄ&#65533; ???  CHUJNIA Z PATATAJNIÄ&#65533; !!!
>
> MH

Po prostu - mamy kapitalizm, - ta zaraza dotarĹ&#65533;a w koĹ&#65533;cu  i do Polski.

=================

To jest Jadrysie coś trochę innego. Jasne , ma to związek z kapitalizmem , ale
to co obserwuje , jest to raczej feudalizm i jajczaryzm. Nazwijmy to "ujemną
pochodną" kapitalizmu , który w krajach Europy Zacodniej w latach 60-tych ,
był naprawdę bardziej socjalistyczny niż tzw. komunizm wschodnioeuropejski..
Zarazą Panie Dzieju jest tzw. "globalizm"..  I tu nas w Buta walą..  I w końcu
sami się uwalą !!  Grecja , Węgry , Portugalia już poszły się jebać....  Hahaha !!!! I KURWA JEGO MAĆ !!  są aktualnie prowadzone poważne rozmowy dot.
akcesji ISLANDII do EU !!!

KURRWA !!!  Aż dziw , że na tej grupie , na grupach 'zagranicznych' nikt o tym
nie wspomina !!  JAPIERDOLE !!  Toż to jakiś mega/giga przekręt leci na skalę
globalną..  No w końcu za tymi decyzjami banków 'Isle' ktoś stał.. Znane są
ich nazwiska , szczegóły operacji finansowych ?! NI CHUJA !!

Jak sądzisz  , kto za tym stał ???

MH --

Data: 2011-05-17 06:12:08
Autor: cirrus
PRL vs. tszecia RP
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iqrp71$8lm$1news.onet.pl...
W dniu 2011-05-16 16:09,  MH pisze:
Hmm... , jak to wszystko skomentować ???  CHUJNIA Z PATATAJNIĄ !!!
MH
Po prostu - mamy kapitalizm, - ta zaraza dotarła w końcu  i do Polski.

Zaraze już żeśmy przeżyli, ale przebito ją kolkiem osinowym i nie zmartwychwstanie.

--
stevep

Data: 2011-05-16 20:57:28
Autor: the_foe
PRL vs. tszecia RP
[...]

te punkty moga wyliczac rownie dobrze przyczyny upadku PRL.

--
the_foe

PRL vs. tszecia RP