PRL wraca

Data: 2013-01-27 13:58:54
Autor: jan kowalski
PRL wraca
PRL wraca.

On tylko ewoluowal w l. 80tych. Czas na rewolucje juz byl w l.90-tych,
rewolucja nie powiodla sie w 100%. Z ewolucji i rewolucji wyszedl
mutant, osobliwy twor znany tylko  u nas, a matka jego GW-orcza.

Data: 2013-01-27 23:09:52
Autor: Marek Czaplicki
PRL wraca
jan kowalski pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela 27 styczeń 2013 22:58:

[...]

Do du....y z taką rewolucją po której jeszcze ludzie oddychają. Mam propozycję. Stań na czele takiej po której powietrze będzie płatne. :)

Data: 2013-01-27 14:32:51
Autor: jan kowalski
PRL wraca
Do du....y z taką rewolucją po której jeszcze ludzie oddychają. Mam
propozycję. Stań na czele takiej po której powietrze będzie płatne. :)

Juz jest platne, nazywa sie "klimatyczne" ? Czyzbys na urlop nie
jezdzil?

Data: 2013-01-27 23:41:47
Autor: Marek Czaplicki
PRL wraca
jan kowalski pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela 27 styczeń 2013 23:32:

[...]

Na urlop? To ja mam u siebie. Paręnaście kilometrów od morza mieszkam.
Ale słuszna uwaga. Widać przedwcześnie położyłem lachę, że rewolucja się nie udała. :)

PRL wraca