PROAMA - doświadczenia

Data: 2012-11-14 17:57:08
Autor: Artur Maśląg
PROAMA - doświadczenia
Witam,
to świeża firma na rynku jesteś ciekaw, jakie macie doświadczenia.
Kalkulacja na stronie mnie zniechęciła (zdecydowanie gorzej niż obecna
Hestia i podobnie w stosunku do oferty Liberty Direct), a tutaj dzwoni
mi "doradca" (tak, zostawiłem telefon) i oferta wygląda cokolwiek
lepiej niż we wcześniej wymienionych. Tak się zastanawiam czy warto
zmienić po raz kolejny ubezpieczyciela, choć z poprzednim mam dobre
doświadczenia (podobnie jak z jeszcze wcześniejszym, ale cena jednak
miała znaczenie przy porównywalnych warunkach).
Wiadomo, że zadowoleni rzadko piszą, natomiast niezadowoleni bardzo
często - pytanie tylko, ilu ich jest :)

PROAMA - doświadczenia