PROBLEM: HP Stacja Dokująca HP HSTNN -I09X i DVI 24 piny

Data: 2010-01-06 21:25:29
Autor: dziobu
PROBLEM: HP Stacja Dokująca HP HSTNN -I09X i DVI 24 piny
Dnia 1/6/2010 9:20 PM, Użytkownik Grzegorz Brycki napisał:
Witam,

Posiadam:
- laptopa Compaq nx7400 (http://tiny.pl/hmg1n)
- monitor iiyama (http://www.ceneo.pl/2186307)
- projektor BenQ

żeby to wszystko razem ładnie spiąć zakupiłem Stację Dokującą HP (http://www.allegro.pl/show_item.php?item=853982015)

- projektor podpiąłem pod DSUB (działa)
- monitor podpiąłem pod DVI (*nie_działa*) w ogóle nie widzi sygnału

Spróbuj odpiąć projektor.
Mój HP widzi tylko jedno z tak podpiętych urządzeń.

dodatkowa_informacja: nie mam sterowników do tej stacji ale nie wiem czy tak naprawdę jakiekolwiek sterowniki są potrzebne..?

Nie ma nic ponad to co musiałeś do laptopa zainstalować.

dziobu
xyzyk.pl

Data: 2010-01-06 21:42:15
Autor: Grzegorz Brycki
W dniu 2010-01-06 21:25, dziobu pisze:
[...]

Jaki masz model laptopa?

--
Grzegorz Brycki, http://beczkasoli.pl/GD298, a Ty?

Data: 2010-01-06 21:44:13
Autor: dziobu
Dnia 1/6/2010 9:42 PM, Użytkownik Grzegorz Brycki napisał:

Spróbuj odpiąć projektor.
Mój HP widzi tylko jedno z tak podpiętych urządzeń.

Jaki masz model laptopa?

8710
i taką samą stacje dokującą.

dziobu
xyzyk.pl

Data: 2010-01-06 21:50:26
Autor: Grzegorz Brycki
W dniu 2010-01-06 21:44, dziobu pisze:
[...]

No to inny niż ja, być może ma to znaczenie.

--
Grzegorz Brycki, http://beczkasoli.pl/GD298, a Ty?

Data: 2010-01-06 21:52:28
Autor: dziobu
Dnia 1/6/2010 9:50 PM, Użytkownik Grzegorz Brycki napisał:
[...]

A spróbowałeś?

dziobu
xyzyk.pl

Data: 2010-01-06 21:53:06
Autor: Grzegorz Brycki
W dniu 2010-01-06 21:52, dziobu pisze:
[...]

Tak - trzeba zrobić restart albo coś dodatkowo?