PROM bez projektu

Data: 2017-07-05 16:10:57
Autor: Presidente de San Escobar
PROM bez projektu
Państwo buduje prom. Bez projektu, bez kosztorysu, bez przetargu. Rządzi
ideologia, jak w PRL-u.

Stępka, została położona na politycznym wiecu w świetle kamer, mimo że nie ma
jeszcze projektu promu!

W imieniu partii przemawiał Brudziński, który obiecał stoczniowcom, że ich
miejsca pracy nie zostaną zlikwidowane. Zapachniało PRL-em. Ktoś odczytał list
w imieniu nieobecnego prezydenta, ktoś inny list od pani premier. Mało kto
zwrócił uwagę, że armator (PŻB) nie ogłosił przetargu na nowy prom, a stępka,
została położona, mimo że nie ma jeszcze projektu promu.

Jaki piękny kraj? Nie ma projektu promu, a już budują. Jeżeli obietnice, wizje
gospodarcze pana premiera Morawieckiego są takie same jak budowanie promu bez
projektu, to źle się to dla Polaków skończy.

Hahahahaha :DDDDDDDDDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-07-06 09:58:29
Autor: Wróg Ludu
PROM bez projektu
Użytkownik "Presidente de San Escobar" <presidente@sanescobar.so> napisał w
wiadomości news:tpsplch6s9c8lfh1dsg69974pc75fg9cuj4ax.com...

--

Radom megastocznią kraju!

CL

PROM bez projektu