PROPAGANDA ZAMIAST BADAN - kontrolowany lot w ziemie !

Data: 2012-05-29 15:08:36
Autor: Observatore
PROPAGANDA ZAMIAST BADAN - kontrolowany lot w ziemie !
http://niezalezna.pl/29108-propaganda-zamiast-badan

*Kontrolowany lot w ziemię* - taką przyczynę katastrofy smoleńskiej podał
prof. Krzysztof Sibilski z Politechniki Warszawskiej. Jak stwierdził - *wiedział to od początku a w tym przekonaniu utwierdziły go
raporty MAK i komisji Millera.*

Stwierdzenie to padło w Kazimierzu Dolnym, podczas XV konferencji naukowej
*Mechanika w Lotnictwie*. W jej trakcie miała miejsce dyskusja panelowa poświęcona katastrofie
smoleńskiej, jednak gdy doszło do omawiania wydarzeń z 10 kwietnia,
konferencja straciła swój naukowy charakter.

Wystąpienie dr Macieja Laska, zastępcy Jerzego Millera w Komisji Badania
Wypadków Lotniczych, oparte było na wybiórczych danych, nagiętych tak, by
udowodnić z góry założoną tezę.

Z teorią MAK-Millera próbowała polemizować część naukowców obecnych na
konferencji m.in. prof. Marek Czachor i prof. Piotr Witakowski. Proponowali oni spotkanie zespołów zajmujących się badaniem katastrofy i
debatę nad różnymi hipotezami. Jednak dr Lasek i jego współpracownicy twierdzili, że badania prof. Biniendy,
Nowaczyka i Szuladzinskiego, nie są oparte na ścisłych danych, ani na
właściwej metodologii, i nie są warte dyskusji. Jak powiedział prof. Sibilski, np. badanie procesu uderzenia brzozy w skrzydło
byłoby wyrzucaniem pieniędzy podatników.

O dalekim od naukowego charakterze konferencji świadczy fakt, że główny
referat na temat katastrofy organizatorzy powierzyli nie specjaliście od
lotnictwa czy mechaniki, lecz… astrofizykowi. Chodzi o prof. Pawła Artymowicza, znanego z internetu jako zażarty krytyk i
osobisty przeciwnik prof. Biniendy i Nowaczyka, których na konferencję w ogóle
nie zaproszono i w związku z tym nie było ich na konferencji w Kazimierzu.

W tym kontekście szczególną uwagę warto zwrócić na kolejne manipulacje,
których dopuścił się m. in. autor portalu S24.pl. Jeden ze zwolenników teorii *pancernej brzozy* i wytrwały propagator
moskiewskiej wersji katastrofy Jan Osiecki zamieścił na S24 tekst pod
tryumfalnym tytułem *Binienda rozjechany walcem*. Twierdzi w nim, że profesor Binienda… był obecny w Kazimierzu.*

...co oczywiscie nie jest prawda. Poziom prosowieckiego agenta wplywu
pracujacego w tzw. polskich masmediach - nieprawdopodobnie zenujacy.

Data: 2012-05-29 18:11:09
Autor: Rafał
Dnia Tue, 29 May 2012 15:08:36 +0000 (UTC), Observatore napisał(a):

http://niezalezna.pl/29108-propaganda-zamiast-badan

*Kontrolowany lot w ziemię* - taką przyczynę katastrofy smoleńskiej podał
prof. Krzysztof Sibilski z Politechniki Warszawskiej.

Profesor jest zwolennikiem PiS. Szlify zdobył za czasów komuny:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Krzysztof_Sibilski. Ot mia autorytet od
wróżenia z fusów.

Data: 2012-05-29 16:24:36
Autor: observatore
Rafał <5@kolumna.org> napisał(a):
Profesor jest zwolennikiem PiS. Szlify zdobył za czasów komuny:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Krzysztof_Sibilski. Ot mia autorytet od
wróżenia z fusów.

a gdzie mial zdobywac, polgowku prosowiecki?

Data: 2012-05-29 18:28:08
Autor: Florentino Ariza
Dnia Tue, 29 May 2012 16:24:36 +0000 (UTC), observatore napisał(a):

[...]

Nie jestem z twojej rodziny sowiecki bękarcie więc won mi!

Data: 2012-05-29 18:31:43
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Rafał" <5@kolumna.org> napisał w wiadomości news:pa9pnwij7kdr$.1rzfx5baqrr2e.dlg40tude.net...
[...]

Nic nie rozumiem. Jeśli ten profesor jest zwolennikiem PiS, to powinien twierdzić, że to nie był kontrolowany lot w ziemię, tylko zamach i dwa wybuchy.

Data: 2012-05-29 18:53:51
Autor: Filozof
 Observatore <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
http://niezalezna.pl/29108-propaganda-zamiast-badan

*Kontrolowany lot w ziemię* - taką przyczynę katastrofy smoleńskiej podał
prof. Krzysztof Sibilski z Politechniki Warszawskiej.

Na czym polegał ten "kontrolowany lot" i kto go kontrolował? Możesz rozwinąć
tą teorię?

Data: 2012-05-29 21:49:14
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik " Filozof" <bitstreem.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jq35vv$6h8$1inews.gazeta.pl...
[...]

To nie jest teoria. To jest fakt. Piloci.

Data: 2012-06-01 21:25:06
Autor: pluton
PROPAGANDA ZAMIAST BADAN - kontrolowany lot w ziemie !
*Kontrolowany lot w ziemię* - taką przyczynę katastrofy smoleńskiej podał
prof. Krzysztof Sibilski z Politechniki Warszawskiej.

Samolot miał jebnac w niebo, zeby Lech mogl tam sie
dostac zywcem. Ale niestety ktos podlozyl w tym miejscu
ziemie i samolot jebnal w ziemie.

Nullification

Data: 2012-06-01 19:42:47
Autor: Obsevatore
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):
> [...]

Samolot miał jebnac w niebo, zeby Lech mogl tam sie
dostac zywcem. Ale niestety ktos podlozyl w tym miejscu

Marku Pluta z Lodzi, kiedy zaczniecie sie leczyc? Przeciez jestescie
ewidentnie jebnieci.

Moze pomodlcie sie do dziadka, Jozka Pluta, zasluzonego esbeka.

--

PROPAGANDA ZAMIAST BADAN - kontrolowany lot w ziemie !