PROVIDENT i przelewy wewnętrzne PEKAO SA

Data: 2009-12-10 18:17:45
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
PROVIDENT i przelewy wewnętrzne PEKAO SA
znajomy wziął dzisiaj pożyczkę w providencie,
z zamiarem oddania jej w ciągu 10 dni, na umowie
ma podany nr rachunku do zwrotów w banku pekao sa

doradzam mu, aby założył konto "oszczędnościowe"
pod nazwą "dobry zysk", wpłacił na nie kwotę
do zwrotu, zlecił jeden pierwszy w miesiącu przelew wewnętrzny i w ten sposób oddał pożyczkę uzyskując
jednocześnie pisemne kartkowe potwierdzenie przelewu

z uwagi na niezbyt fajna datę pozyczki (szkoda że nie
jutro) dzień 10-ty wypada w niedzielę, przelew chyba
warto zrobić w piątek.

pytanie: w normalnym banku przelewy wewnętrzne idą
od razu w tym samym momencie, co zlecenie. A jak jest
w żubrach? Nie korzystam i nie wiem, czy to normalny
bank czy jakiś ociężały albo złośliwy, dlatego pytam...

Data: 2009-12-10 21:19:10
Autor: Liwiusz
zwyklyklientwieluzwyklychbankow1@op.pl pisze:
znajomy wziął dzisiaj pożyczkę w providencie,
z zamiarem oddania jej w ciągu 10 dni, na umowie
ma podany nr rachunku do zwrotów w banku pekao sa

   Na drugą pożyczkę z providenta niech nie liczy. Ile mu dali? 500zł?

--
Liwiusz

Data: 2009-12-10 21:31:01
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
> [...]
> ma podany nr rachunku do zwrotów w banku pekao sa

Na drugą pożyczkę z providenta niech nie liczy. Ile mu dali? 500zł?

1.200zł

moim zdaniem, opisywane rozwiązanie daje dwie korzyści: 1) nieprocentowany pieniądz
2) zabezpiecza przed popadnięciem w długi w przyszłości (bo mu wiecej nie dadzą) --

Data: 2009-12-10 21:36:41
Autor: Liwiusz
[...]

   Pytam się, bo słyszałem, że dla nowych klientów provident daje niewielkie pożyczki. Parę lat temu słyszałem o 500zł.

moim zdaniem, opisywane rozwiązanie daje dwie korzyści: 1) nieprocentowany pieniądz

   Czy ja wiem, czy dla 1,40zł opłaca to się... :)

2) zabezpiecza przed popadnięciem w długi w przyszłości (bo mu wiecej nie dadzą)

   Dość oryginalne, i skuteczne. Aczkolwiek z providenta bierze się jak już się ma naprawdę nóż na gardle, więc jak w przyszłości człowieka przypili, to pozostanie tylko Iwan :)

--
Liwiusz

Data: 2009-12-10 21:39:04
Autor: Liwiusz
PROVIDENT i przelewy wewnętrzne PEKAO S A
zwyklyklientwieluzwyklychbankow1@op.pl pisze:

wewnętrzny i w ten sposób oddał pożyczkę uzyskując
jednocześnie pisemne kartkowe potwierdzenie przelewu

   Tyle że pisemne powinno być oświadczenie o rezygnacji, czyli kartka, podpis i list polecony albo dymać do siedziby za potwierdzeniem odbioru.

--
Liwiusz

Data: 2009-12-11 13:51:30
Autor: wspolna-flaszka.pl

Użytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hfrm98$nba$3news.onet.pl...
[...]

nie musi byc pisemne, wystarczy wykonac przelew na rachunek z umowy.

Data: 2009-12-11 01:31:36
Autor: Feromon

Użytkownik <zwyklyklientwieluzwyklychbankow1@op.pl> napisał w wiadomości news:0599.00000613.4b212d39newsgate.onet.pl...
[...]

Tyle zachodu, żeby oszczędzić około 5-10 zł za wpłatę na konto?
Przy kwocie 1200???  Tyle się od kumpla/teściowej/kasyzapomogowopożyczkowej
(niepotrzebne skreślić) pozycza...
A ile ma oddać po tych 10 dniach? 1500?

Feromon

Data: 2009-12-10 23:03:36
Autor: Marcin K.
On 11 Gru, 01:31, "Feromon" <fer0...@wp.pl> wrote:
tyle zachodu, żeby oszczędzić około 5-10 zł za wpłatę na konto?
Przy kwocie 1200???  Tyle się od kumpla/teściowej/kasyzapomogowopożyczkowej
(niepotrzebne skreślić) pozycza...
A ile ma oddać po tych 10 dniach? 1500?

 caly myk polega na tym ze i provident w koncu ludzka twarz pokazal i
sie dostosowal do jakichs tam wytycznych i teraz ich pozyczke w ciagu
10dni mozna spalcic bez zadnych kosztow. A grupowy
zwyklyklientwielubankow wpadl na genialny pomysl jak na tym zarobic
1,50 zł. Nie przewidzial tylko ze termin 10 dni mu minie w niedziele i
musi teraz kombinowac z zalozeniem konta w pekao.

Data: 2009-12-13 17:11:03
Autor: Ra
Marcin K. pisze:
[...]

z tą ludzką twarzą to bym się nie zapędzał ;) AFAIR konsument ma prawo do zwrotu kredyt w ciągu 14 bez podawania przyczyny

PROVIDENT i przelewy wewnętrzne PEKAO SA