PROWOKACJA JAKO ŚRODEK WYBORCZY

Data: 2011-09-17 15:19:02
Autor: obserwator
PROWOKACJA JAKO ŚRODEK WYBORCZY
....komusze smieci uwily sobie gnazdko w PSL-u.  Skierowanie do mediów fałszywego oświadczenia o rezygnacji z kandydowania
posłanki Beaty Kempy dowodzi, że przeciwnicy PiS-u sięgnęli po nowatorskie
metody prowokacji. Okoliczności w jakich do niej doszło, zdają się wykluczać
przypadkowość tej akcji. Również ze względu na wybór ofiary i formę przekazu
zawartego w rzekomym liście.

Od wielu dni Beata Kempa prowadzi aktywną kampanię wyborczą, zajmując się przy
tym tematami, które mogły przysporzyć jej kilku zaciekłych wrogów.

Na początku września ukazał się wywiad, w którym posłanka oceniała sytuację w
swoim regionie. Padły m.in. słowa: "Jestem porażona osadzaniem się PSL-u na różnego rodzaju
urzędach. Odnoszę wrażenie, że w świętokrzyskim, gdzie od lutego działam, jest
tak, że jak się nie jest związanym z PSL-em, to nie będzie się miało pracy w
swoim powiecie. Stołek jest najważniejszy. Będę o tym szerzej mówić w kampanii
wyborczej. Koalicja PO-PSL przerasta komunistów w rozdawnictwie urzędów dla swoich.
Jestem tym zbulwersowana.”

http://cogito.salon24.pl/

Data: 2011-09-17 15:22:47
Autor: obserwator
Tawariszcz Pawliak w doborowym towarzystwie:))
Data: 2011-09-17 19:05:00
Autor: pluton
[...]

Oczywiscie, ze akcja nie byla przypadkowa. Z tym, ze jestem pewien,
ze sama Tempa na to nie wpadla. Pomysl musial wyjsc od jakiegos jej
wspolpracownika, albo moze ma dzieciaka w podstawowce.
Bo chociaz rzeczywiscie ofiara z niej totalna, to ta zagrywka jej
sie udala.

Nullification

Data: 2011-09-17 17:20:16
Autor: MH
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):
> [...]

wspolpracownika, albo moze ma dzieciaka w podstawowce.
Bo chociaz rzeczywiscie ofiara z niej totalna, to ta zagrywka jej

=================

No Coś TY ??!!  Przeca jest to Inteligencja w czystej postaci !!!!
A weż tak z nią pogadaj na tematy MSZ....  Toszsz to dopiero głupot się
nasłuchasz !!!!!

MH

Data: 2011-09-17 17:27:41
Autor: obserwator
PROWOKACJA JAKO ŚRODEK WYBORCZY
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):
Oczywiscie, ze akcja nie byla przypadkowa. Z tym, ze jestem pewien,

a ja jestem pewien, ze to twoi kumple ebucu posluzyli sie tego typu prymitywna
prowokacja. Trzeba miec niezle narabane w glowie, aby w dzisiejszych czasach kiedy nie
mozecie zamkac ust wszytkim ludziom, jak za PRL-u, tak sie podkladac w sieci:))

Pomysl czerwony bucu jeden z drugim, ze nie jestescie anonimowi.

Data: 2011-09-17 19:36:20
Autor: u2
W dniu 2011-09-17 19:27,  obserwator pisze:
Pomysl czerwony bucu jeden z drugim, ze nie jestescie anonimowi.

Idzie esbuc vel czerwona dupa vel idzikowski i czyta mysli Kartezjusza :
mysle wiec jestem i ... znika :)

Data: 2011-09-18 00:34:20
Autor: stevep
Dnia 17-09-2011 o 19:27:41  obserwator <fajny.d.arzbor@wytnij.gazeta.pl>  napisał(a):

[...]