PRZEKAZY DNIA DLA RAZWIETKI

Data: 2011-07-23 09:23:48
Autor: cytryna
PRZEKAZY DNIA DLA RAZWIETKI
Dla razwietki, co przekłada się na miłośników PO, ZSL, SLD, ZK, zamieszczam przekazy dnia z poleceniem rozwinięcia. Teksty znanych internautów z psp polityka będą premiowane przez SOWĘ, KROWĘ, CUDAKA i GAJOWEGO. Oto hasła:
1.ZABIERZMY PO W WYBORACH KORYTKO, A ROZSYPIĄ SIĘ JAK JESIENNE LIŚCIE.
2.POLACY NADCHODZĄ WYBORY, JUŻ NAJWYŻSZY CZAS MYŚLEĆ SAMODZIELNIE.
3.SAM SOBIE Z BIEDY ZAŁOŻYSZ SZNUR.
4.tRZEBA DZIAŁAĆ JAK CZŁOWIEK MYŚLĄCY,TRZEBA MYŚLEĆ.
5.nIESIOŁOWSKI NIE MUSI SIĘ BADAĆ,JAKI JEST, KAŻDY WIDZI.
6.TUSK DO ROBOTY, DOŚĆ OBIECANEK.
7.PiS SIEJE ZIARNO PRAWDY, ALE NIECH NIE LICZY NA URODZAJ.
8.CHCĘ PRZEKAZAĆ 1% PODATKU BUDŻETOWI, CZY TO JEST MOŻLIWE?
9.ŻYJEMY W USTROJU, KTÓRY DOPROWADZA DO ROZSTROJU.
10.CORAZ LEPSZE WIDOKI NA CORAZ GORSZE PERSPEKTYWY.

GP z 20.07.2011

Data: 2011-07-23 10:00:32
Autor: Leprechaun

Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał w wiadomości news:658f.000001f0.4e2a7704newsgate.onet.pl...
[...]

RAZWIETKA? Dziadek mowi, ze jesteś starym kacapem! ;)

1. Marzenia
2. Niemozliwe jeżeli chodzi o elektorat PiS. Zrobią co każe Rydzyk
3. Po kolejnych przegranych wyborach to wasze jedyne wyjście
4. Niemozliwe. Za was myśli Rydzyk
5. Wy powinniscie. Wiekszość z was to idioci.
6. Jarek! Jarek! Daj nam cud! Daj nam cud!
7. PiS niech juz na nic nie liczy
8. Co to za bzdura?
9. To wasz problem ;)
10. To wasz problem ;)

BomBel

Data: 2011-07-23 12:05:01
Autor: MH
PRZEKAZY DNIA DLA RAZWIETKI
cytryna <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał(a):
Dla razwietki,

==============

Najpierw spawdź idioto jak się to pisze...

MH

Data: 2011-07-23 14:08:00
Autor: u2
PRZEKAZY DNIA DLA RAZWIETKI
W dniu 2011-07-23 14:05,  MH pisze:
Dla razwietki,
==============

Najpierw spawdź idioto jak się to pisze...

MH

-- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
http://www.gazeta.pl/usenet/

Razwietka dla podkreslenia, ze to idioci gwnianego chowu wymyslilem ja,
ty kozojebco spod nowego targu. :)

Data: 2011-07-23 12:14:34
Autor: MH
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> http://www.gazeta.pl/usenet/

Razwietka dla podkreslenia, ze to idioci gwnianego chowu wymyslilem ja,
ty kozojebco spod nowego targu. :)

==============

A ze syćkia pisiki gupielokomi som to teroski kiej pampugi powtazajom.
Ale pedzieć Ci musem Jutu , zem siem niespodziewoł ze takowym wielgim
łodkrywcom jeześ. A kiejsik ześ to słowo wynalozł?? Psy tarmoseniu ??

MH

Data: 2011-07-23 12:39:48
Autor:
MH jego klon Polok prawdziwy Nazwisko: Mariusz Hajduk

Data: 2011-07-23 14:43:30
Autor: u2
W dniu 2011-07-23 14:39, fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl pisze:
 MH jego klon Polok prawdziwy  Nazwisko: Mariusz Hajduk

No nie wiadomo. Moze to operacyjne nazwisko jak Gromosław Czempiński :)

Data: 2011-07-23 13:15:56
Autor: stevep
Dnia 23-07-2011 o 09:23:48 cytryna <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał(a):

[...]

Następny kretyn z razwiedką na mózgu.