PRZEKAZY DNIA DLA RAZWIETKI

Data: 2011-07-23 12:05:01
Autor: MH
PRZEKAZY DNIA DLA RAZWIETKI
cytryna <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał(a):
Dla razwietki,

==============

Najpierw spawdź idioto jak się to pisze...

MH

Data: 2011-07-23 14:08:00
Autor: u2
PRZEKAZY DNIA DLA RAZWIETKI
W dniu 2011-07-23 14:05,  MH pisze:
Dla razwietki,
==============

Najpierw spawdź idioto jak się to pisze...

MH

-- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
http://www.gazeta.pl/usenet/

Razwietka dla podkreslenia, ze to idioci gwnianego chowu wymyslilem ja,
ty kozojebco spod nowego targu. :)

Data: 2011-07-23 12:14:34
Autor: MH
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> http://www.gazeta.pl/usenet/

Razwietka dla podkreslenia, ze to idioci gwnianego chowu wymyslilem ja,
ty kozojebco spod nowego targu. :)

==============

A ze syćkia pisiki gupielokomi som to teroski kiej pampugi powtazajom.
Ale pedzieć Ci musem Jutu , zem siem niespodziewoł ze takowym wielgim
łodkrywcom jeześ. A kiejsik ześ to słowo wynalozł?? Psy tarmoseniu ??

MH

Data: 2011-07-23 12:39:48
Autor:
MH jego klon Polok prawdziwy Nazwisko: Mariusz Hajduk

Data: 2011-07-23 14:43:30
Autor: u2
W dniu 2011-07-23 14:39, fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl pisze:
 MH jego klon Polok prawdziwy  Nazwisko: Mariusz Hajduk

No nie wiadomo. Moze to operacyjne nazwisko jak Gromosław Czempiński :)