PRZEKAZY DNIA DLA RAZWIETKI

Data: 2011-07-23 14:37:01
Autor: cytryna
PRZEKAZY DNIA DLA RAZWIETKI
cytryna <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał(a):

> Dla razwietki,

==============

Najpierw spawdź idioto jak się to pisze...

MH

--

*****************

No właśnie idioto na statusie kozojebcy. zytaj u ucz się nowotarski nieuku.

" Razwietka w Belgii
przez sean &raquo; 21 maja 2009 02:00 idąc wedle wskazówek Pana Grzegorza Rossy dotyczących wykorzystywania żydów przez sowiecką razwietkę nadałem taki tytuł temu tematowi. bo oto :http://www.tvn24.pl/12692,1601202,0,1,antwerpia-tez-chce-
pieniedzy,wiadomosc.html
Antwerpia też chce pieniędzy
DIAMENTOWY BIZNES W KRYZYSIE
Antwerpia też chce pieniędzy
Diamenty nie znajdują nabywców
200 mln euro rządowych gwarancji kredytowych na walkę z kryzysem domagają się handlarze diamentów z belgijskiej Antwerpii - światowego centrum handlu i szlifowania tych drogocennych kamieni. Rząd nie mówi nie, czeka na zielone światło od nadzoru bankowego.
zgodnie z politpoprawnością nie napisano kto je tam szlifuje i kto nimi obraca. więc coby nie było niejasności mowię że to żydzi.
jeśli ktoś chce zobaczyć oryginalnych żydów a nie komunistów, takich z kapeluszami, długimi pejsami otoczonych 12stka dzieci to antwerpia jest odpowiednim miejscem.
nie byłbym jednak szczery gdybym nie podzielił się do końca tym co myślę o żądaniu kasy pisząc o socjalistycznym podejściu diamenciarzy zwalając na razwiętkę
sądzę że to jest chciwość wyczucie taniego geszeftusean "
 --

PRZEKAZY DNIA DLA RAZWIETKI