PRZEKLAMANIA HISTORYCZNE SA WSZEDZIE

Data: 2010-04-06 09:03:29
Autor: Me
PRZEKLAMANIA HISTORYCZNE SA WSZEDZIE
On Apr 6, 11:01 am, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2010-04-06 12:01, McGonigle pisze:

> Pawel Kowal uwaza, ze obchody 70. rocznicy mordu katynskiego wymagaja
> refleksji i powsciagliwosci w ocenach gestów ze strony Rosji.
> Eurodeputowany PiS dodal w "Sygnalach Dnia", ze nalezy z umiarkowanym
> optymizmem podchodzic do zapowiedzi zmian, ...

I to jest cała prawda o kremlowskich czynownikach z nadania ka-gie-be.
Oni nigdy nie przyznają, że są kontynuatorami zbrodniczej polityki
Stalina, będą negować jego zbrodnie, bo to jest dla nich przykład do
naśladowania jak trzymać w ryzach "imperium".

JEST HISTORYCZNA KOMPLIKACJA NA PODSATWIE KTOREJ rOSJANIE WYGRAJA
ZAWSZE TEN ARGUMENT, NIE TYLKO KOMUNISCI.

INFORMOWALAM ZAROWNOM PANA PREMIERA JAK I IOPN ABY NIE
ROSPOWSZECHNIAC
NOWYCH MISIBNFORMACJI.

JEST MOZLIE, CHOC NIE ZNAM CALKEJ SPRAWY, ZE OFFICEROWIE MIESZKAJA W
USA
I ZE MIELI CZASOWE KLOPOTY Z WETERANS ADMINISTRTION BENEFITS.
NIE WIEM ILU,. ALE WIEM ZE JEDNO Z POSUNIEC PIDCZAS WSCHODNIEJ KAMPANI
 POLEGALO NA " PHONY WAR" RULE. NIE JESTESMY SAMI ; NIE TYLKO
WRZESNIOWA
OPERACJA HITTLER  ALE NAWET NAPAD NA lOMNDYN BYLY NAZYWANE PHONY WAR.
FAKTU NIE ZMIENIA ZE PRAWDZIWA I UDAWANA WOJNA PORZYNOSZA OFIARY.

ODKRYWALAM TO KAWALEK PO KAWALKU, NP SYNAGOGOI SPLONELY W POLSCE
NA KONCU WOJMNY ALBO PO WOJNIE. DOKUMENTY O JEDWABLE WSKAZUJA NA
DLUGO PLANPOWANY KOCIOL  PRZEZ WSZYSTKIE MILITARNE ORGANIZACJE, ALE
NAJWIEKSZE NIESPODZIANKA JEST PRZEWAGA SIL BRYTYJSKICH, I TO NIE W
TYM KIERUNKU, KTORY BY SIE NARZUCIL Z KLAMSTW HISTORYCZNYCH. zDJECIA
JEDWABLE
PODCZAS KOMPANII NA WSCHOD ( NIE NA zachod tylko, ale takie tez sa) SA
UPUBLICZNIONE
W ARHIVUM POD KODEM " dick tracy"; Jedwable to Jeswabne. ( znaczy
jewab w gwarze)

podaje top do waszej widomoscu abysciw w konku spradzili role,Bushow
( wtedy Precot i Korzenny)
w rozwoju DWS i obecnych problemow - terror- ktore oni wciaz wywoluja.

( BUsh p[oszewdlk do MI5, M15 i SY i naklamal ze ma ";life secret" a
mial na mysli moja prace
kiedy jestemn jefgo niewolnikime bez zadnych pieniedzy juz 5 rok; jest
czysto glupi. nie moze
nic wyjasnic co my robimy a Brytyjczcy wciaz wpadki w jego blotko. A
dlaczego? Bo
wydelegowali go do falszowania ich faszystowskiej przeszlosci.Obecnie
usuwaja
slady w USA uzywajac nuke ( sa ofiary) i nikt nie interveniuje. BUSH
TEZ POWIEDZILA
IM 3 RAZY ZEBY MNIE ZABIC, I JUZ 3 RAZY PROBOWALI - NIE POROZUMIEWAJA
SIE MIEDZY SY, M15 I NATO TYLKO POROBUJA I PROBUJA; A WYGLADAJA
 PORZEDNIE TYLKO POD KOPULA BUSH.

MOGA BYC JAKIES INNE UWARUNKOWANIA ALE TO JESYT NAJBARDZIEJ WPLYWOWE.

PRZEKLAMANIA HISTORYCZNE SA WSZEDZIE.

ALE CZY TA PROWOKACJA O KATYNIU NIE POCHODZI TU OD LUDZI BUSHA?

PRZEKLAMANIA HISTORYCZNE SA WSZEDZIE