PRZEKRĘT STULECIA wypłynął! Po tym PlaQ1|B×čŽfłjÚ'‰éÚjg§

Data: 2018-02-28 10:26:10
Autor: Lord Donald
PRZEKRĘT STULECIA wypłynął! Po tym PlaQ1|B×čŽfłjÚ'‰éÚjg§
PRZEKRĘT STULECIA wypłynął! Po tym Platforma zatonie na amen

To bez wątpienia przekręt stulecia w polskiej polityce! Platforma Obywatelska właśnie tonie, i to w tempie błyskawicznym, wcale nie ze względu na katastrofalne wyniki w sondażach.

http://newsweb.pl/2018/02/27/przekret-stulecia-wyplynal-tym-platforma-zatonie-amen/

Data: 2018-02-28 02:02:15
Autor: japanizer
On Wednesday, February 28, 2018 at 6:26:11 PM UTC+9, Lord Donald wrote:
[...]

W 2017 r. Piniorowi postawiono zarzut oszustwa. Miał wyłudzić 5 tys. złotych za fikcyjny wykład.

5 tys. zł za być może fikcyjny wykład przekrętem stulecia PO? Słabiutko, słabiutko. Wiadomo co z tymi "wykładami", na które jeździł i za które pobierał diety jaśnie panujący nam Duda, a potem się okazało, że ich nie było?

A jak tam 5 mld zł (!) przekręcone przez pisiorów w SKOKach? Dalej pisiorki blokują śledztwa w przejętych sądach i prokuraturach?

Data: 2018-02-28 10:30:07
Autor: Presidente de San Escobar
Lord Donald <ldont@dojcze.de> napisał(-a):

[...]

uhahahaha :DDDDDDD

doldzie żal mi ciebie, ale ci nieźle zjarali mózg :DDDDDDDDDDDDDD
coraz większa szajba ci odbija niedługo będziesz papier toaletowy tu cytował
:DDDDDDDDd

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-02-28 13:23:09
Autor: Lump Polityczny - \(c\) R. Terlecki - PiS
komuch "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości
[...]

http://www.se.pl/wiadomosci/polityka/kolejne-miliony-zlotych-dla-spolki-ojca-rydzyka-od-rzadu-szydlo_1016256.html

https://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/czarno-na-bialym-finansowanie-ojca-rydzyka-miliony-z-ministerstw,798140.html

https://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/znow-miliony-dla-o-rydzyka-postraszyl-pis-i-dali-mu-kase-kilka-godzin-pozniej/gzlfb9s

http://www.se.pl/wiadomosci/polityka/wpompuja-w-rydzyka-grube-miliony_1038058.html

Co ty na to obrońco "prawa i sprawiedliwości"?

CL

Data: 2018-02-28 14:58:02
Autor: Lord Donald
PRZEKRĘT STULECIA wypłynął! Po tymQ1|@ůZľú+™ŹÚś‰âzvš™é
W dniu 28.02.2018 o 13:23, Lump Polityczny - (c)  R. Terlecki - PiS pisze:
[...]

Typowa POsrana propaganda. Sraczka z jakimś kliszką Rydzykiem odpowiedzią na wszystkie przewały POsrańców. Rozumiem problem złodzieja Rydzyka można przywoływać w porównaniu ze złodziejem Owsiakiem, ale ma się to ni jak do spraw państwowych. Ma się to ni jak do tego, że POsrańcy przez 25 lat swoich rządów kompletnie rozkradli i zdewastowali Polską gospodarkę, doprowadzając nasz kraj do skrajnej nędzy i zapaści gospodarczej.

Nawet bym zrozumiał jak by POsrańcy ukradli to dla siebie, po prostu każdy kraj ma swoich złodziei. Ale problem w tym że oni nasz kraj zniszczyli pod dyktando Niemców i Żydów, którym robili tak zwaną przez jednego z ich wieszczy który się nagrał na taśmę laskę, biorąc za to tak zwaną przez nich przysłowiową złotówkę. POsrańców którzy w taki sposób rozkradli rozkradli nasz kraj, oddając go za darmo szwabom powinno się po prostu wieszać, a ich nadgniłe ścierwa po kilku tygodniach wiszenia dla przykładu, utylizować w dole z wapnem. To zwykłe gnidy, którzy nie mieli nawet do naszego kraju choć odrobinę szacunku aby po tym jak rozkradli nasz kraj oddając go Niemcom, to chociaż próbowali zrobić to za godną cenę a nie za darmo.

Jak to sami Szwaby drwili z Polaków po tym jak Hanka, Balcerowicz dali szwabskim lumpom z ulicy nasz bank za 5mln euro łapówki, co śmieszniejsze na którą dali im kredyt z tego banku. Wtedy w ich prasie pisali, nawet drukując przelewy dla POsrańców za ten przewał od siebie, że "Polak jest tak głupi że za kilogram niemieckiej kiełbasy jest gotów oddać stado krów, bo dla głupiego kilogram niemieckiej kiełbasy jest jakościowo o wiele więcej warte niż jego stado krów".

Data: 2018-02-28 06:11:19
Autor: japanizer
On Wednesday, February 28, 2018 at 10:58:05 PM UTC+9, Lord Donald wrote:
> [...]
> Typowa POsrana propaganda. Sraczka z jakimś kliszką Rydzykiem odpowiedzią na wszystkie przewały POsrańców. Rozumiem problem złodzieja Rydzyka można przywoływać w porównaniu ze złodziejem Owsiakiem, ale ma się to ni jak do spraw państwowych. Ma się to ni jak do tego, że POsrańcy przez 25 lat swoich rządów kompletnie rozkradli i zdewastowali Polską gospodarkę, doprowadzając nasz kraj do skrajnej nędzy i zapaści gospodarczej.

Naprawdę wierzysz w brednie, które wypisujesz?

Data: 2018-02-28 15:58:20
Autor: Presidente de San Escobar
PRZEKRĘT STULECIA!! Doldowi zrobili lobotomię !!!!
japanizer@japanizer.org napisał(-a):

> [...]

Naprawdę wierzysz w brednie, które wypisujesz?

wygodniej mu było zlasować sobie mózg niż pomyśleć :DDDDDDDDDD
niektórych myślenie boli, jego jak widać całkiem mocno :DDDDDDDDDd

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-02-28 16:00:51
Autor: Lord Donald
W dniu 28.02.2018 o 15:11, japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

To już nie kwestia wiaty. Wszystkie afery POsrańców są doskonale udokumentowane. Sami to potwierdzili chlając po spelunach gdzie zostały nagrane ich wypowiedzi. Mnie jedynie dziwi jakim trzeba być debilem aby wierzyć w uczciwość taj bandy mimo że fakty mówią same za siebie. Albo masz w tym udział i drzesz jak reszta POsrańców to nie moja ręka jak przypadło na złodziei, albo jesteś kompletnym debilem, takim nawet jak sami POsrańcy o nich mówią, że szczają  im w oczy a oni nadal im wierzą że deszcz pada.

Tu wasz naczelny redaktor POsrańców wyraził się o was najlepiej:
https://www.youtube.com/watch?v=Z79RiZWQFtk

Data: 2018-02-28 07:30:02
Autor: japanizer
On Thursday, March 1, 2018 at 12:00:54 AM UTC+9, Lord Donald wrote:

> To już nie kwestia wiaty.

No. Szczególnie "25 lat swoich rządów" (PO rządziło 8 lat, ale dla pisiora matematyka jest zbyt trudna), oraz "rozkradli i zdewastowali Polską gospodarkę, doprowadzając nasz kraj do skrajnej nędzy i zapaści gospodarczej" - w dniu dzisiejszym jesteśmy kilkakrotnie bogatsi niż za komuny, za którą tęsknisz ty i podobne tobie pisiorki.

Data: 2018-02-28 09:12:33
Autor: Zenek Kapelinder
PRZEKRĘT STULECIA wypłynął! Po tym Platforma zatonie na amen
Dlaczego nie napiszesz ile przez 28 lat radzil pis?

Data: 2018-02-28 23:29:58
Autor: stevep
PRZEKRĘT STULECIA wypłynął! Po tymQ1|@ůZľú+™ŹÚś‰âzvš™é
Dlaczego nie napiszesz ile przez 28 lat radzil pis?

A co przez 28 lat Radziwił PiS?

--
stevep

Data: 2018-03-01 15:08:27
Autor: Lump Polityczny - \(c\) R. Terlecki - PiS
Beznapletkowiec "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:765d6e0f-ce49-4f3a-93a9-9b83613e2ae8googlegroups.com...
Dlaczego nie napiszesz ile przez 28 lat radzil pis?

https://tinyurl.com/bandaczerwona

CL

Data: 2018-02-28 16:35:59
Autor: Presidente de San Escobar
PRZEKRĘT STULECIA wypłynął! Po tym Platforma zatonie na amen

nawet nie czytam do końca tej jego sraczki ale chyba faktycznie ma coś z głową
skoro tak pisze o tej "skrajnej nędzy i zapaści" :DDDDDDDDDDDDDDd

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-02-28 18:38:01
Autor: Lord Donald
W dniu 28.02.2018 o 16:30, japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

No to dobre 8 lat. Tas jak mówiłem albo jesteś prosty debil ci szczają w oczy a ty nadal że deszcz pada albo jesteś cwaniaczek z POsranej frakcji i jak złodziej drzesz ryja że to nie twoja ręka. Tak czy inaczej PO rządzi już od czasów AWS, UW, .... to oni obalali na początku 28lat temu rząd Olszewskiego. Szczyt zapaści gospodarczej zawsze był wynikiem upadku ich rządów po czym zmieniali nazwę swojej partii jako koło ratunkowe. Na szczęście ostatnie koło w postaci Nowoczesnej zatonęło za 2 lata przestaną istnieć.

https://www.youtube.com/watch?v=yJrOt3wPcxE

Data: 2018-03-01 15:10:05
Autor: Lump Polityczny - \(c\) R. Terlecki - PiS
PRZEKRĘT STULECIA wypłynął! Po tym Platforma zatonie na amen
krętek bladawy "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości news:p76pdo$1327$1gioia.aioe.org...
No to dobre 8 lat.

ZOSTALI WYBRANI W DEMOKRATYCZNYCH WYBORACH!  Coś ci sie nie podoba? Dawaj linki na "złodziejstwo" PO!

Data: 2018-03-01 07:01:50
Autor: Zenek Kapelinder
PRZEKRĘT STULECIA wypłynął! Po tym Platforma zatonie na amen
Chcesz linka. Wiadomosci sie link nazywa. Codziennie informacje ze od jednego do kilkunastu, kilkudziesieciu przekreciarzy powiazanych z po drutuja. Do tego nadzwyczajna kasta strzelila sobie w kolana uniewinniajac zlodzieja.

Data: 2018-03-01 16:18:20
Autor: Presidente de San Escobar
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

[...]

ło curva :DDDD
to ty jesteś tym ostatnim faszystowskim napletkiem który ogląda fake newsy z
tej goebbelsowskiej telewizji ? :DDDDDDDDDDDDDD
zarób wreszcie na kablówkę życiowy niedojdo bo skończysz jak dold ronald :DDDD

chyba że czekasz z kablówką aż ci niemcy reparacje zapłacą :DDDDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-02-28 16:33:26
Autor: Presidente de San Escobar
PRZEKRĘT STULECIA wypłynął! Po tym Platforma zatonie na amen
Lord Donald <ldont@dojcze.de> napisał(-a):

To już nie kwestia wiaty. Wszystkie afery POsrańców są doskonale udokumentowane.

przypomnij ilu z nich siedzi w więzieniu :DDDDDDDDDDDDDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-02-28 16:34:18
Autor: Presidente de San Escobar
PRZEKRĘT STULECIA wypłynął! Po tym Platforma zatonie na amen
Lord Donald <ldont@dojcze.de> napisał(-a):

Mnie jedynie dziwi jakim trzeba być debilem aby wierzyć w uczciwość taj bandy mimo że fakty mówią same za siebie.

mnie dziwi jak taka ameba umysłowa jak ty potrafi cokolwiek napisać :DDDDD
teoria ewolucji mówi, że z takim stanem mózgu jak twój pisanie jest niemożliwe
:DDDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-02-28 18:44:58
Autor: Lord Donald
W dniu 28.02.2018 o 16:33, Presidente de San Escobar pisze:
Lord Donald <ldont@dojcze.de> napisał(-a):

To już nie kwestia wiaty. Wszystkie afery POsrańców są doskonale
udokumentowane.

przypomnij ilu z nich siedzi w więzieniu :DDDDDDDDDDDDDDDDDD

Na razie robią wszystko aby nie siedzieć, nawet z obawy aby nie beknąć za afery próbują napuścić UE na sankcje gospodarcze i zniszczyć nasz kraj. Na szczęści machina już ruszyła, w krótce  zdemontują ich mafijny układ sądowniczy jaki tu stworzyli aby się chronić to główki ich polecą. Trochę cierpliwości, już nie powstrzyma tego wasz sponsorowany z Berlina hejt.

Data: 2018-02-28 20:27:30
Autor: Presidente de San Escobar
PRZEKRĘT STULECIA wypłynął! Po tym Platforma zatonie na amen
Lord Donald <ldont@dojcze.de> napisał(-a):

mów czym lasujesz sobie mózg, to uwiąd starczy czy bierzesz jakieś extra
psychotropy? :DDD nie wstydź się, głupota nie jest powodem do wstydu :DDDD

Trochę cierpliwości, już nie powstrzyma tego wasz sponsorowany z Berlina hejt.

ile trzeba będzie czekać ? dłużej niż na reparacje czy krócej ? :DDDDDDDDDDd

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-02-28 22:41:05
Autor: Lord Donald
W dniu 28.02.2018 o 20:27, Presidente de San Escobar pisze:
[...]

Na pewno musicie się spieszyć robiąc druta frycom, jak szybko nie zareagują to po was nie zostanie nawet smród w kraju. Nawet wasza dalsza egzystencja u fryca na kolanach straci sens. Jak przestaniecie być przydatni to fryc powiesi was podobnie jak kiedyś powywieszał targowiczan jak już ci mu nie byli potrzebni, tylko teraz potraktuje was gorzej bo nie dokończyliście dzieła zniszczenia naszego kraju.

Data: 2018-03-01 09:07:05
Autor: Presidente de San Escobar
[...]

dajesz dold dalej swoje złote myśli :DDDDDDDDDDDDDDd

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-03-01 15:15:58
Autor: Lump Polityczny - \(c\) R. Terlecki - PiS
obciągacz "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości news:p777lg$1sli$1gioia.aioe.org...

Na pewno musicie się spieszyć robiąc druta frycom,

Co, zabrakło argumentów? Myślisz, że jak ty obciagałeś NRD-owskim notablom to robią to inni?

jak szybko nie zareagują to po was nie zostanie nawet smród w kraju.

https://tinyurl.com/bandaczerwona

Nawet wasza dalsza egzystencja u fryca na kolanach straci sens.

Musiałeś mieć przechlapane w tych NRD-owskich landach.

Jak przestaniecie być przydatni to fryc powiesi

"Zamiast liści będa wisieć komuniści!" - co ci przypomina, co ci przypomina... ;-)))

was podobnie jak kiedyś powywieszał targowiczan

No paczpan, to Stalin ich tak załatwił? ;-)))

jak już ci mu nie byli potrzebni,

Ty tez nie jesteś juz potrzebny. Zabierasz tylko tlen! ;-)

tylko teraz potraktuje was gorzej bo nie dokończyliście dzieła zniszczenia naszego kraju.

Komuchu, to mój kraj! Nie wasz! WON Z MOJEGO KRAJU!

CL

Data: 2018-02-28 23:31:04
Autor: stevep
W dniu 2018-02-28 o 20:27, Presidente de San Escobar pisze:
[...]

Naprawdę oczekujesz odpowiedzi od tego przygłupa?

--
stevep

Data: 2018-03-01 09:06:41
Autor: Presidente de San Escobar
stevep <stevep011@tkdami.net> napisał(-a):

> ile trzeba będzie czekać ? dłużej niż na reparacje czy krócej ? :DDDDDDDDDDd
> Naprawdę oczekujesz odpowiedzi od tego przygłupa?

fajny z niego debil, ten jego słowotok to jak wyciek żółci :DDDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-03-01 15:11:33
Autor: Lump Polityczny - \(c\) R. Terlecki - PiS
mlaskacz "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości news:p76pqp$13qe$1gioia.aioe.org...
Na razie robią wszystko aby nie siedzieć, nawet z obawy aby nie beknąć za afery próbują napuścić UE na sankcje gospodarcze i zniszczyć nasz kraj.

No paczpan, wszyscy wokół chcą zniszczyć "twój" kraj.

Na szczęści machina już ruszyła, w krótce  zdemontują ich mafijny układ sądowniczy jaki tu stworzyli aby się chronić to główki ich polecą.

Nareszcie Sami Zostaliśmy Złodziejami!

Data: 2018-03-01 15:07:55
Autor: Lump Polityczny - \(c\) R. Terlecki - PiS

Lewus "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości news:p76g72$haf$1gioia.aioe.org...
To już nie kwestia wiaty. Wszystkie afery POsrańców są doskonale udokumentowane

Dawaj linki komunistyczny kretaczu!

Data: 2018-03-01 16:19:09
Autor: Presidente de San Escobar
PRZEKRĘT STULECIA wypłynął! Po tym Platforma zatonie na amen
"Lump Polityczny - \(c\)  R. Terlecki - PiS" <ciemny.lud.kupi@to.kod>
napisał(-a):

> [...]
> To już nie kwestia wiaty. Wszystkie afery POsrańców są doskonale > udokumentowane

może ta ciotka tak jak zenek kapuś też tylko TV Goebbels ogląda :DDDDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-02-28 15:57:03
Autor: Presidente de San Escobar
[...]

och och złodziej Owsiak co ci ukradł ? :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
zrób sobie drugą lobotomię, pierwszą zrobiła ci kurwizja :DDDDDDDDd

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-03-01 15:06:38
Autor: Lump Polityczny - \(c\) R. Terlecki - PiS
Ofiara coitus inerruptus "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości news:p76ch9$a08$1gioia.aioe.org...
W dniu 28.02.2018 o 13:23, Lump Polityczny - (c)  R. Terlecki - PiS pisze:
Co ty na to obrońco "prawa i sprawiedliwości"?

CL

Typowa POsrana propaganda.

To też: https://tinyurl.com/bandaczerwona ?

CL

Data: 2018-02-28 13:23:17
Autor: Lump Polityczny - \(c\) R. Terlecki - PiS
PRZEKRĘT STULECIA z pasożytami wypłynął! Po tym lord donald zesra się na amen
śmierdziel "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości
[...]

Poczytaj tam sobie wątki o pasożytach ;-)))

CL

Data: 2018-02-28 23:28:17
Autor: stevep
W dniu 2018-02-28 o 10:26, Lord Donald pisze:
[...]

Co ty nie powiesz Guciu.

--
stevep

PRZEKRĘT STULECIA wypłynął! Po tym PlaQ1|B×čŽfłjÚ'‰éÚjg§