PRZELOT DO SMOLENSKA ORGANIZOWAL ARABSKI

Data: 2010-12-31 15:18:39
Autor: raff
PRZELOT DO SMOLENSKA ORGANIZOWAL ARABSKI
Katastrofa Casy     -  23 stycznia 2008 ginie 20 osób.
Katastrofa Bryzy     -  31 marca 2009 ginie 4 osoby.
Katastrofa Tu-154  -  10 kwietnia 2010 ginie 96 osób z urzędującym prezydentem
na czele.

I tak bedzie dalej, dopoki Klichy beda rzadzic MON.

R.

Data: 2010-12-31 15:25:30
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:ifkoo6$ap6$1news.onet.pl...
[...]

Chyba nie - ci, którzy chcieli rządzić pilotami na pokładzie samolotu już się wykruszyli!

Data: 2010-12-31 14:56:24
Autor: obserwator
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):

> [...]

I tak bedzie dalej, dopoki Klichy beda rzadzic MON.

Chyba nie - ci, którzy chcieli rządzić pilotami na pokładzie samolotu już się wykruszyli!

Case i Bryze tez pilotowali, panie inteligentny na opak??

--

PRZELOT DO SMOLENSKA ORGANIZOWAL ARABSKI