PRZELOT DO SMOLENSKA ORGANIZOWAL ARABSKI

Data: 2010-12-31 16:06:46
Autor: pluton
PRZELOT DO SMOLENSKA ORGANIZOWAL ARABSKI
.i tu ciekawostka, czlowiek ktory organizowal ten tragiczny lot (i nalezy
do
grona podejrzanych winnych katastrofie), 11 kwietnia 2010 został członkiem
"Międzyresortowego Zespołu do spraw koordynacji działań podejmowanych w
związku z tragicznym wypadkiem lotniczym pod Smoleńskiem", powołanego
przez
premiera Donalda Tuska po katastrofie polskiego Tu-154 w Smoleńsku[1].

najwazniejsze to ustalic, jak on zdolal wbrew wszelkim procedurom zmusic
do wejscia do jednego samolotu brata wariata, szefow wszystkich rodzajow sil
zbrojnych,
szefow roznych waznych biur itp.
Musial miec na wszyztkich potezne haki.

Nullification

Data: 2010-12-31 16:22:41
Autor: u2
W dniu 2010-12-31 16:06, pluton pisze:
najwazniejsze to ustalic, jak on zdolal wbrew wszelkim procedurom zmusic

Jakim procedurom ?

Data: 2010-12-31 16:02:50
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
W dniu 2010-12-31 16:06, pluton pisze:
> najwazniejsze to ustalic, jak on zdolal wbrew wszelkim procedurom zmusic

Jakim procedurom ?

Przeciez ten pluto, to niespecjalnie normalny jest, wiec jak moze cos
sensownego napisac:))

O tym kto mial leciec w jednym samolocie zdecydowal nie Kaczynski czy
generalicja. Ktos ten lot tak wlasnie zorganizowal, ze ich zaladowal do
jednego samolotu.

Poczatkowo Prezydent z innym dostojnika mial jechac pociagiem z pozostala
czescia delegacji rodzin katynskich. KTOS go namowil do zmiany decyzji w
ostatniej chwili !!

Na lotnisku przed odlotem byl takze podstawiony JAK, ale do tego samolotu KTOS
przesadzil dziennikarzy, a nie generalicje czy innych dostojnikow.

Te decyzje podejmowla KTOS tuz przed odlotem !

Pytaniem bez odpowiedzi pozostaje nadal : KTO TAKIE DECYZJE PODJAL W OSTATNIEJ
CHWILI????

Data: 2010-12-31 18:06:39
Autor: u2
W dniu 2010-12-31 17:02,  obserwator pisze:
[...]

Wszystko wskazuje na zaplanowany z premedytacją zamach. Piszę o tym od
dłuższego czasu.

Mi wystarczyła ściema z 4-ema podejściami do lądowania w Smoleńsku by
zrozumieć, że mamy do czynienia z czekistami.

Data: 2010-12-31 18:30:46
Autor: pluton
PRZELOT DO SMOLENSKA ORGANIZOWAL ARABSKI
> najwazniejsze to ustalic, jak on zdolal wbrew wszelkim procedurom zmusic

Jakim procedurom ?

No chyba tym samym, ktore zabraniają prezydentowi, premierowi
i marszalkowi sejmu latac jednym samolotem.

Nullification

Data: 2010-12-31 18:37:34
Autor: u2
W dniu 2010-12-31 18:30, pluton pisze:
najwazniejsze to ustalic, jak on zdolal wbrew wszelkim procedurom zmusic

Jakim procedurom ?

No chyba tym samym, ktore zabraniajÂą prezydentowi, premierowi
i marszalkowi sejmu latac jednym samolotem.

To je MON wypracował po katastrofie w Mirosławcu ? Tak zarzekał się
Klich, minister Klich.

To wytłumacz mi dlaczego polecieli wszyscy razem ? Kto zorganizował ten
przelot wbrew procedurom ?

Data: 2010-12-31 18:44:08
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ifl3ve$mce$1inews.gazeta.pl...
> najwazniejsze to ustalic, jak on zdolal wbrew wszelkim procedurom > zmusic

Jakim procedurom ?

No chyba tym samym, ktore zabraniają prezydentowi, premierowi
i marszalkowi sejmu latac jednym samolotem.

Takich procedur wtedy nie było. Nikt nie wyobrażał sobie, że można skłonić pilotów do lądowania we mgle.

Data: 2010-12-31 18:46:02
Autor: u2
[...]

Tu nie chodzi o lądowanie, a o start B.Idziu.

Data: 2010-12-31 17:59:51
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

> skłonić pilotów do lądowania we mgle.

Tu nie chodzi o lądowanie, a o start B.Idziu.

Bodzio jest naprawde boski:))

Hej Bodzio ty jeszcze nie na sylwestrze z cycem???

Data: 2010-12-31 22:10:24
Autor: raff

" obserwator" <darz_bor@NOSPAM.gazeta.pl> wrote in message news:ifl5mn$r5b$1inews.gazeta.pl...
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

> skłonić pilotów do lądowania we mgle.

Tu nie chodzi o lądowanie, a o start B.Idziu.

Bodzio jest naprawde boski:))

Hej Bodzio ty jeszcze nie na sylwestrze z cycem???

Oni biora to samo, dlatego tak pieprza podobnie.

R.

Data: 2011-01-01 11:05:31
Autor: Bogdan Idzikowski

u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

> Takich procedur wtedy nie było. Nikt nie wyobrażał sobie, że można
> skłonić pilotów do lądowania we mgle.

Tu nie chodzi o lądowanie, a o start B.Idziu.

Wskaż mi, jakiś samolot z prominentami na pokładzie, który rozbił się w czasie startu w ostatnich 20 lat!

Data: 2010-12-31 22:09:45
Autor: raff

"pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> wrote in message news:ifl3ve$mce$1inews.gazeta.pl...
> najwazniejsze to ustalic, jak on zdolal wbrew wszelkim procedurom zmusic

Jakim procedurom ?

No chyba tym samym, ktore zabraniają prezydentowi, premierowi
i marszalkowi sejmu latac jednym samolotem.

pluton, ale teraz pierdnąłeś. Zaraz ci to wytłumaczą inni poniżej.

R.

Data: 2010-12-31 23:13:13
Autor: pluton
> [...]

i marszalkowi sejmu latac jednym samolotem.

pluton, ale teraz pierdnąłeś. Zaraz ci to wytłumaczą inni poniżej.

Obsikuje gacie z niecierpliwosci.

Nullification

Data: 2010-12-31 23:30:18
Autor: Tomy M.
W dniu 2010-12-31 23:13, pluton pisze:

Obsikuje gacie z niecierpliwosci.

To szczaj sobie ... chuj nas to obchodzi.

--

Tomy M.

"...trawiłem lata by poznać prostackie tryby historii
monotonną procesję i nierówną walkę
zbirów na czele ogłupiałych tłumów
przeciw garstce prawych i rozumnych"  — Zbigniew Herbert

Data: 2011-01-01 01:43:59
Autor: raff
PRZELOT DO SMOLENSKA ORGANIZOWAL ARABSKI
Obsikuje gacie z niecierpliwosci.

Czyli to co zwykle ;)

R.

PRZELOT DO SMOLENSKA ORGANIZOWAL ARABSKI