PRZEPADAJA PIENIADZE, Orange, "przelew SMS"

Data: 2012-10-19 06:17:01
Autor: Vza Vizenza
PRZEPADAJA PIENIADZE, Orange, "przelew SMS"
Orange, "przelew SMS", wczoraj okolo godziny 16 dokonalam przelewu
SMSem na nr 8088 w wiadomy sposob na kwote 9zl. Otrzymalam po chwili
potwierdzenie "zgloszenie przelewu zostalo przyjete..." itd.
Problem w tym, ze wielkie NIC sie nie pojawilo na nrze docelowym az do
tej pory!
Stan konta wyjsciowego zostal uczuplony o owe 9zl i pieniadze
przepadly!

Sprawdzalam ze 30 razy w skrzynce "OUTBOX": tresc identyczna jak
zawsze (wlacznie z nrem docelowym), zreszta jak zawsze od roku robie
"forward" poprzedniego takiego SMSa z "OUTBOX" i nigdy nie mialam z
tym zadnego problemu!

Poniewaz na koncie wyjsciowym jeszcze pozostalo troche pieniedzy to
dzisiaj znow ponowilam ow przelew SMS identycznie jak wczoraj.
Pieniadze (te dzisiejsze) prawidlowo sie pojawily na koncie docelowym
po 20 minutach.

Jednak tych wczorajszych 9 zl nigdzie nie ma!
Co mam zrobic, gdzie i jak skladac reklamacje?

Data: 2012-10-19 18:33:01
Autor: ...:::WISKOLER:::...
PRZEPADAJA PIENIADZE, Orange, "przelew SMS"
Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą Vza Vizenza
naskrobał(a):

Co mam zrobic, gdzie i jak skladac reklamacje?

Strony operatora zablokowali ci?
--
....:::WISKOLER:::...

Naprzeciw Stirlitza szły trzy umalowane kobiety.
- Kurwy - pomyślał Stirlitz.
- Pułkownik Issajew - pomyślały prostytutki.

PRZEPADAJA PIENIADZE, Orange, "przelew SMS"