PRZESZKADZA MI, ZE WYBORCY NIE POZNALI SIE NA TYM OSZUSCIE.

Data: 2010-10-12 08:58:41
Autor: iluvcartoons7
On Oct 12, 11:01 am, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:

Użytkownik "cyc" <j...@ja.pl> napisał w wiadomościnews:i91q5t$762$1news.onet.pl...> Najprawdopodobniej nigdy nie zapozna sie Pani z tresia tego litu ale serce
> kaze mi zglosic swoje problemy .

JAKIS NUT PISZE DO PANI KOMOROWSKIEJ .

( U NAS , NP BIDEN BY PIOSAL TAKIKEIM LIOSTY SAM DO SIEBIE ,
FOTOGRAFOWAL SIE ZE SWOIM UPOZOROWANIEM JAK 'ZONA' I DALEJ ZALEWAL
KRYMINALNA WODA)

> Gdybym powiedzial , ze jestem pelny podziwu dla Pani postawy wobec
> niewyobrazalnej tragedii jaka Pania spotkala a ktora rowniez wszyscy
> Polacy przezywaja , byloby to zwyklym banalem !.
> Poniewaz opisanie pelni uczuc zwiazanych ze sprawa wykracza poza moje
> skromne mozliwosci ogranicze sie do kilku doslownie slow .
> Kocham Pania !!.

-- -- --
jeszcze nieboszczyk nie ostygl dobrze w grobie a tez juz kocha. wiesz cycu
ty to juz jestes faktycznie zwykla po prostu swinia
awe

Nic nie rozumiem - CZY KOMOROWKI SKONCZYL KARIERE A ONA UDAJE
KACZYNSKA?
( Buszland na mojej linii udaje cos takiego - w przyszlosci zapewne
uda im sie pomieszac
posty,  zdarzenia i daty - robia to dosc czesto i nie sa
konfrontowani ).

Jesli klamiecie, ze on wciaz dziala a on juz po drugiej stronie i
pomagacie 'Komorowskiej'
 udawac to bedzie Wam w przyszlosci szkodzic.

Jest tez inny wariant - jesli Komorowski nie ma zony ( nie nosi
zadnych obrazczek jak
zauwazylam co najmniej dwa razy podczas jego fizyczneych napadow na
mnie - opisane
nawet w tej grupie:

ostatni byl jak chcial mnie zaaresztowac udajac policjanta we wsi
Palmyra w Burligton
County , NJ. Nie wyszlo - nie tylko ze wszystkie inne klamsrtwa
zostaly obalone w tydzien nieudanych napadow w powiatowym 'joincie' i
nie bylo zadnej podstawy do aresztowania
mnie; to podstawil sobie ludzika, ktory nie umial klamac po Amerykanku
i ten ludzik
( w masce) nawet nie obronil powodu dla dania mi mandatu.

Czyzby juz umieral w polaczeniu z tymi wydarzeniami.)

PRZESZKADZA MI, ZE WYBORCY NIE POZNALI SIE NA TYM OSZUSCIE.