PRZEWAŁY I PRZEKRĘTY W POLSCE

Data: 2010-12-10 06:40:09
Autor: SM
PRZEWAŁY I PRZEKRĘTY W POLSCE
>... Ten kartel jest
znany z sztucznego osłabiania naszej waluty...

Słaba waluta działa na plus. Po pierwsze export idzie w górę,
po drugie przy mocnej złotówce ogołocą nas z walut - za
mocną walutę skupują na naszym rynku dewizji, następnie
któregoś dnia mówią stop i złotówka leci na pysk.
Wtedy zachód wykupi nas za pół darmo, kredyciarze
walutowi dostaną po tyłkach.
Zachodni przemysł może zwinąć się s Polski z dnia na dzień.
Kiedyś myślałem że jest on przynajmniej jakąś gwarancją
iż w razie próby przejęcia nas przez Rosję zachód postawi
się bo ma tu przecież swój biznes, ale potem okazało się
że to pic na wodę. Polskie zakłady kupili tylko po to aby
pozbyć się konkurencji, zrobić w nich centra dystrybusyjne,
co najwyżej montowanie, a jeśli już, to maszyny tu
sprowadzane są najczęściej efekt modernizacji linii
produkcyjnych w ich własnych krajach.

Sam mam kredyt we franku i robię wszystko żeby go
jak najszybciej spłacić, bo obawiam się że
któregoś dnia odstawią ten numer.

SM

PRZEWAŁY I PRZEKRĘTY W POLSCE