Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   PRZEpadek Lisa. Re: Przypadek Lisa - totalna kompromitacja zawodu dziennikarza. (was: Przypadek Lisa - totalna kompromitacja zawodu dziennikarza.)

Data: 2011-10-05 23:53:29
Autor: Ikselka
PRZEpadek Lisa. Re: Przypadek Lisa - totalna kompromitacja zawodu dziennikarza. (was: Przypadek Lisa - totalna kompromitacja zawodu dziennikarza.)
Dnia Wed, 5 Oct 2011 13:43:49 +0000 (UTC), obserwator napisał(a):

http://vimeo.com/30013308

Nic nie pisałam o programie Lisa, bo Salon zalała fala notek na ten temat. W
nocy po programie tylko komentowałam bo człowiek musi swoje emocje wyrzucić -
musi , bo się udusi. Ale dzisiaj nie o samym programie obmłóconym z każdej
strony, jedynie o samym Przypadku Lisa.

Pan Lis kiedyś BYŁ dziennikarzem. Niestety uwierzył w swoją boskość, chociaż
przecież był wielokrotnie ostrzegany - wyrzucono go z TVN, wyrzucono z
Polsatu. Wtedy insynuował, że zrobiono to na polecenie Kaczyńskiego, no można
umrzeć ze śmiechu. Mimo to dostał program w telewizji publicznej i tygodnik
Wprost.

http://ufka.salon24.pl/350011,przypadek-lisa-przypadek-tuska

Lis jak to Lis. Po jego wyrzuceniu żona Hanna w proteście strzeliła focha i
odeszła, poszli oboje do TVP. W TVP Lisowa, dziennikarzyna o gwiazdorskich
zapędach jak mąż, pozwoliła sobie na "twórcze i indywidualne potraktowanie"
tego, co miała tylko jako spikerka przed kamerą odczytać z kartki, bo do
tego ją tam zaangażowano i do niczego wiecej. Tak więc ją spuścili - ale
Lisek został, ani i się ruszył za żoną.

PS. Zmieniłam tytuł wątku, sorry, ale nie mogłam się powstrzymać :-)
--
XL