PRZYKRE NIKT NIE OBALI TEJ KOMUNY

Data: 2019-02-09 18:03:13
Autor: boukun
PRZYKRE NIKT NIE OBALI TEJ KOMUNY
"Nie jestem w obowiązku, żeby się poddawać" - powtarzał wielokrotnie przed śmiercią Jan Olszewski.

https://wiadomosci.wp.pl/tak-brzmialy-ostatnie-slowa-jana-olszewskiego-antoni-macierewicz-zdradza-6347550053304449a

olek
6h temu

Życie Warszawy 1992 r. Premier Jan Olszewski odszedł a agenci pozostali. Jakże aktualne w 2019 r.

EDWARD
5h temu

A GDZIE SCHOWAŁ SIĘ WAŁĘSA, TUSK , PAWLAK CO SPISKOWALI PRZECIWKO PREMIEROWI, WCZORAJSZY FILM- NOCNA ZMIANA- POKAZAŁ WSZYSTKO, CAŁĄ PRAWDĘ

Gośćjaro
5h temu

Oglądałem film NOCNA ZMIANA KTO SPISKOWAL WAŁĘSA TUSK PAWLAK I INNI STRASZNE I PRZYKRE NIKT NIE OBALI TEJ KOMUNY

Data: 2019-02-10 09:08:47
Autor: Pajdak.
pajac "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości
[...]

Poczytaj sobie całość!

http://www.klubinteligencjipolskiej.pl/2017/04/w-1992-roku-nie-doszlo-do-zamachu-stanu-bo-wojsko-nie-posluchalo-macierewicza-czy-wojska-ot-tez-by-sie-oparly/

--
Pajdak

Data: 2019-02-10 10:37:27
Autor: boukun
Użytkownik "Pajdak."  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

To twój dziadek na kiblu wysmarował, pajdak? Nie martw się, nie przyjmie się...

boukun

Data: 2019-02-10 11:30:15
Autor: Pajdak
pajac "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:q3orcp$acc$1gioia.aioe.org...
[...]

Chyba u ciebie są wciąż wychodki! ;-))))))

Nie martw się, nie przyjmie się...

Nie martwie sie! Twoja komuna już nie wróci! ;-)))

--
Pajdak

Data: 2019-02-10 13:39:21
Autor: boukun
Użytkownik "Pajdak"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:q3ouu5$jbv$1@news.albasani.net...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Efedryna
4h temu

PIS rozdaje pieniądze na lewo i prawo i jest to wielu rodaków jedyne co się liczy. Słyszymy: "Wszyscy kradną na potęgę, PIS też, ale ci się dzielą ze społeczeństwem", i koniec kropka. Powiedzmy szczerze, Polacy kochają socjalizm i tyle. Kto daje ten wygrywa. Nikt nie chce wędki, ale rybę. Nawet jeśli trochę śmierdzi.

Data: 2019-02-10 16:52:16
Autor: Pajdak
pajac "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:q3p61r$1qc0$1gioia.aioe.org...
Użytkownik "Pajdak"  napisał w wiadomości grup
Nie martwie sie! Twoja komuna już nie wróci! ;-)))
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Efedryna
4h temu

A ty masz cos do powiedzenia czy będziesz jak papuga cytował płatnych pachołków z kuwety?

--
Pajdak

Data: 2019-02-10 18:28:54
Autor: Lord Donald
W dniu 10.02.2019 o 13:39, boukun pisze:
[...]

Nie bokun. Wcale nie. Nasa Polaków nie dostaje tego 500+. A masa, która to dostaje to takie srajdaczki jak ten tutaj na liście. którym GW nasrała do łba. Podejrzewam że sam narobił tu bachorów, które teraz żyją z dodatków społecznym a sam u fryca tam gnoi rynek robiąc prawie za darmo. Ale właśnie takie rzeczy ruszyły rynek, gospodarkę, ten co ma za dużo ulokował by na koncie i bał by się aby inflacja mu nie zeżarła, biedni pójdą wydadzą co dało impuls do rozwoju drobnej przedsiębiorczości, a dale to efekt ekonomicznego dodatniego sprzężenia zwrotnego, bo drobni przedsiębiorcy także nie będą ciułać tylko zaspokajają bieżące potrzeby. Ale to nie jest nic nowego Niemcy przed ta UE robili podobnie, nie liczyli tylko aby doić podległe im kraje jak teraz, ale wcześniej mieli coś w rodzaju Społecznej Gospodarki Rynkowej i na tym urośli, wpompowywali masę kasy w drobną przedsiębiorczość i wspierali prywatne inicjatywy, ograniczali monopol, to sprawdzona droga do szybkiego rozwoju własnej przedsiębiorczości, co teraz się dzieje za PiSuarów.

Data: 2019-02-10 12:00:47
Autor: Lord Donald
W dniu 10.02.2019 o 09:08, Pajdak. pisze:
[...]

Widzisz srajdaczku taka była wersja twoich POsrańców aby wytłumaczyć tamten zamach stanu, niczym to było nie poparte, to było jedynie stwierdzenie POsranych złodziei. Niestety fakty mówią inaczej, masz wydarzenia i motyw że zamach stanu przygotowali twoi POsrańcy i chodziło dokładnie jak pokazują wydarzenia poprzedzające nocną zmianę,
POsrani bandyci bali się zdemaskowania i oderwania ich od koryta. W sumie identyczny kwik POsrańców mamy dzisiaj, banda POsranych złodziei w końcu została zdemaskowana i oderwana od koryta, zachowuje się podobnie, tylko całe szczęście nie mają siły przebicia, PiS skutecznie przetrąca im kulasy i raczej za rok zostanie po nich jedynie tylko smród do posprzątania. Co by to było gdyby tych złodziei przegonili w 1992 a nie 2015? Te 13 lat, to lata zmarnowane dla kraju w tym kompletna dewastacja gospodarcza, zepchnięcie kraju na skraj nędzy i zmuszenie milionów Polaków do emigracji. Szkoda tych lat, ale lepiej późno niż wcale.

Data: 2019-02-10 04:00:03
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu niedziela, 10 lutego 2019 12:00:49 UTC+1 użytkownik Lord Donald napisał:

Co by to było gdyby tych złodziei przegonili w 1992 a nie 2015?

Polska weszłaby do UE zapewne dopiero w tym czasie co Chorwacja (2013)..
Do NATO gdzieś tak w 2009.

Data: 2019-02-10 04:02:09
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu niedziela, 10 lutego 2019 13:00:04 UTC+1 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:
W dniu niedziela, 10 lutego 2019 12:00:49 UTC+1 użytkownik Lord Donald napisał:

> Co by to było gdyby tych złodziei przegonili w 1992 a nie > 2015? Polska weszłaby do UE zapewne dopiero w tym czasie co Chorwacja (2013).
Do NATO gdzieś tak w 2009.

Tak przynajmniej myślę, a dalej to se rozmawiajcie.
Więcej w tych waszych rozmowach ideolo i przepychanek koteryjnych niż
konkretnych faktów.

Data: 2019-02-10 18:17:33
Autor: Lord Donald
W dniu 10.02.2019 o 13:02, Jakub A. Krzewicki pisze:
[...]

Możliwe. Raczej nie zgodzili by się poświęcić i zrujnować naszą gospodarkę pod dyktando fryca w zamian za wejście do tej UE. Zachód jasno się wyraził jak ma Polska wyglądać aby pozwolili nam wejść na swoje rynki, to nawet nie jest tajemnicą, Gwiazda, i inni co brali udział w negocjacjach z zachodnimi ambasadorami przed rokiem 90, jasno powiedzieli czego to żądali w zamian za finansowanie i pomoc w zmianie ustroju. Raczej rząd Olszewskiego na to by nie pozwolił, wiec nasze wejście do UE nie było by takie proste, bo jedyna opcja brzmiała to że ze zrujnowaną gospodarką i na kolanach, otwieramy tylko swoje rynki dla nich, do czego właśnie POsrańcy pod dyktando Niemiec z chęcią doprowadzili. Śmieszna nieudane reformy dyletanta ekonomicznego Balcerowicza i jemu podobnych, grabież i sprzeniewierzenie majątku narodowego, zepchnięcie kraju na skraj nędzy, wygnanie na emigrację kilka milionów polaków na emigrację, to nie był przypadek i pomyłki POsrańców, to był efekt zamierzony, zlecony POsrańcom przez kraje takie jak Niemcy i Francja. Tak na prawdę jak mieliśmy wejść na takich warunkach i z tak ogromnym, poświęceniem naszego kraju to lepiej jakbyśmy wcale nie wchodzili. Teraz jak już Polacy wstają z kolan w tej UE, to widzimy jaki jest wielki zgrzyt, nie pasuje frycom, że już nie mają u nas swojego wasalskiego PO.