PRZYKRECANIE SRUBY PRZEZ OPERATOROW GSM - deja vu

Data: 2013-03-11 11:39:06
Autor: tttrrraaaiiinnn
PRZYKRECANIE SRUBY PRZEZ OPERATOROW GSM - deja vu
Operatorzy masowo sie wycofuja ze swoich promocji (Orange i PrzelewSMS, RokWaznosciKonta itp.), ZAWYZAJA swoja oferte, ceny...
Troche to przypomina moment rzadow SLD rzadu Leszka Millera kiedy tak jak obecny rzad doprowadzili GODPODARKE do SKRAJU BANKRUCTWA, 20% bezrobocia - a z drugiej strony ZLODZIEJSKIE "prywatyzacje" typu sprzedanie Telekomunikacji Polskiej panstwowemu przedsebiorswu France Telecom itp. itd. Czy nie widzicie analogii? SKAD sie to bierze? Czy korporacje DO0GADUJA SIE ze SKORUMPOWANA WLADZA?

Data: 2013-03-12 13:52:29
Autor: CPL
PRZYKRECANIE SRUBY PRZEZ OPERATOROW GSM - deja vu

Uzytkownik "K" <a@b.c> napisal w wiadomosci news:khlg3j$o1b$1portraits.wsisiz.edu.pl...

I putin tez, z trotylem na lapach.

Data: 2013-03-12 20:44:11
Autor: G Nowak
On 12/03/2013 12:52, CPL wrote:

[...]

Dokladnie. Wspiera go Kim Jong Un!!!111 jeden jeden ;)

--
Pozdr

Data: 2013-03-14 16:45:54
Autor: Yerine Ictimai
On Mar 12, 9:44 pm, G Nowak <gnowak84.wytni...@gmail.com> wrote:

> I putin tez, z trotylem na lapach.

Dokladnie. Wspiera go Kim Jong Un!!!111 jeden jeden ;)

iii tam, Kim Jong Un to paradoksalnie wspiera południowokoreańskie
Samsungi i LG...

Trochę pogrozi rakietami atomowymi i amerykańskie korporacje maj±
szlaban od establiszmentu żeby się czepiać koreańskich konkurentów...
Taka refleksja po tym wyroku przeciw Samsungowi na rzecz Appla ;)

Ech, żeby Polska też miała swoj± "Polskę-Północn±" z broni± "A" to by
nam nie nakazywano zamykanie stoczni i w ogóle wszystkiego co się
rusza...

Data: 2013-03-17 18:58:03
Autor: Trybun
W dniu 2013-03-15 00:45, Yerine Ictimai pisze:
Ech, żeby Polska też miała swoj± "Polskę-Północn±" z broni± "A" to by nam nie nakazywano zamykanie stoczni i w ogóle wszystkiego co się rusza...

Otóż to..

Data: 2013-03-17 20:40:24
Autor: J.F.
Dnia Sun, 17 Mar 2013 18:58:03 +0100, Trybun napisał(a):
[...]

Nie calkiem. Oni na polnocy mieli tylko kalasze i T34, jak poludnie dostalo
wsparcie. A jak na polnocy pojawilo sie A, to poludniu wcale tak bardzo w kryzysie
nie pomagano. Daewoo stocznie co prawda nadal ma, ale fabryke samochodow
musialo sprzedac.

Tym niemniej - w ~40 lat przeistoczyli sie z kraju ryzem i gnojem plynacego
w kraj przodujacych technologii.

J.

Data: 2013-04-02 22:21:46
Autor: Trybun
W dniu 2013-03-17 20:40, J.F. pisze:
[...]

My¶lisz że ci z północy to ciemne chłopy w porównaniu z południem? Wiesz że północ to jedyny eksporter systemów obrony przeciwlotniczej zdolnych zestrzeliwać samoloty powyżej 10 000 m? A południe, -  czym może zaimponować? - 8mioma rdzeniami procesora  w telefoniku, a może telewizorkiem ktory pożera więcej pr±du niż sprzęt produkowany zaraz po wojnie, że z lito¶ci nie porównam jako¶ci obrazu..

Data: 2013-04-02 23:38:36
Autor: J.F.
Dnia Tue, 02 Apr 2013 22:21:46 +0200, Trybun napisał(a):
W dniu 2013-03-17 20:40, J.F. pisze:
[...]
Tym niemniej - w ~40 lat przeistoczyli sie z kraju ryzem i gnojem plynacego
w kraj przodujacych technologii.

My¶lisz że ci z północy to ciemne chłopy w porównaniu z południem? Wiesz

Tak mi cos doswiadczenie podpowiada ze im wieksza komuna tym wiecej
ciemnych chlopow i tym wieksze zacofanie technologiczne.

że północ to jedyny eksporter systemów obrony przeciwlotniczej zdolnych zestrzeliwać samoloty powyżej 10 000 m?

A jak sie ten system nazywa ? 100km ? Bo 10km to chyba wszystkie maja, ops - wszystkie rakietowe
niereczne. Krotkie googlanie podpowiada ze S-25 Rosjanie wyeksportowali do Korei :-)

A południe, -  czym może zaimponować? - 8mioma rdzeniami procesora  w telefoniku, a może

Jest wiodacym producentem pamieci, oraz ekranow LCD.

telewizorkiem ktory pożera więcej pr±du niż sprzęt produkowany zaraz po wojnie, że z lito¶ci nie porównam jako¶ci obrazu..

A ten powojenny mial 40" i 100Hz.

J.

Data: 2013-03-12 16:17:54
Autor: Yerine Ictimai
On Mar 11, 9:49 pm, K <a...@b.c> wrote:
W dniu 11-03-2013 19:39, tttrrraaaiii...@gmail.com pisze:
> Czy nie widzicie analogii? SKAD sie to bierze? Czy korporacje DO0GADUJA SIE ze SKORUMPOWANA WLADZA?

tusk za tym stoi.

Heh, widzę, że zwolennicy Tuska to głównie wielbiciele komórek i
innych błyskotek medialno-mami±cych...

Otóż zauważam, że ludzie z bogatych krajów gdzie najniższa pensja to
równowazno¶ć 4000 zł / mies. niezbyt ochoczo kupuj± te wszystkie
gadżety i wol± używać stare sprzęty do których "przywykli".

Ostatnio jechała ze mn± grupa studentów z Australii w autobusie i
także polscy studenci... Tak sobie patrzę trochę się dziwi±c: Polacy
wyci±gaj± jakies iPhony, laptopy thin Apple itd, a ci studenci z
Australii maj± stare komórki Nokii i maj± serdecznie WY....na takie
kwestie...

Tak samo mam kupę znajomych w Kanadzie i Wielkiej Brytanii i juz dawno
mnie dziwiło, że zadowala ich nienajnowszy sprzęt tele-audio-video.
Jak się nawet pytam dlaczego nie kupi± jakiego¶ tam cudeńka to mi
odpowiadaj± w stylu: "WY TAM W POLSCE NIE MACIE W CZYM MIESZKAĆ TO WAM
PRZYNAJMNIEJ DALI KOMÓRECKI NA POCIECHĘ".

Tak się zastanawiam, co¶ w tym chyba jest... Tam przywi±zuja uwagę
żeby sobie wielka chałupę kupić po 3 latach pracy a u nas po ćwierć
wieku harówy stać ludzi najwyżej na kawalerkę i... komórkę. Żałosne to
trochę...

Data: 2013-03-13 02:56:18
Autor: J.F.
Dnia Tue, 12 Mar 2013 16:17:54 -0700 (PDT), Yerine Ictimai napisał(a):
Otóż zauważam, że ludzie z bogatych krajów gdzie najniższa pensja to
równowazno¶ć 4000 zł / mies. niezbyt ochoczo kupuj± te wszystkie

Zazwyczaj za tym ida tez wieksze koszta. Moze nie calkiem tak, bo okazuje
sie ze sporo towarow nawet tanszych niz u nas, ale na cos te pieniadze
musza wydawac. I niekoniecznie maja wolne 1000$ do wydania na jakies
duperele. Ale latwiej u nich o te 1000$ niz u nas.

gadżety i wol± używać stare sprzęty do których "przywykli".

To tylko jedna strona medalu.

Bo druga wyglada np tak
http://www.youtube.com/watch?v=dmNfdaIFwUQ

Trzecia to ilosc sprzedanych smartfonow w ciagu powiedzmy roku, czwarta -
zobacz Sony -
[...]

Eee tam. Zaszedlem niedawno do sklepu. Wiesz jaki to klopot wybrac
odpowiedni telewizor ? Tydzien trzeba analizowac. A potrzebny mi ten
telewizor do szczescia mniej wiecej tak jak piate kolo do wozu.
No i wyszedlem.
Ale wroce, bo nie mam wyjscia. Inaczej nadal bym ten stary ogladal :-)

[...]

Kwestia kultury. Tam taki zwyczaj - mlodzi sie wyprowadzaja na swoje.
Czemu sprzyja/wymusza kultura pracy - pracujesz tam, gdzie cie przyjeli.
Mieszkasz tam,gdzie pracujesz (tzn w promieniu 50 mil - i pisze raczej o
USA niz Australii). Projekt sie konczy, zwalniaja cie, szukasz kolejnej
pracy, przeprowadzasz na drugi koniec kraju. Czemu sprzyja niepracujaca
zona, przyzwyczajone do sytuacji banki itp.
A zobacz np Wlochy - tam narzekaja ostatnio ze mlodzi zostaja "u mamusi".

Stac ich ? Nie bardzo. Dom na kredyt. Do emerytury beda splacac.
Wielki ? Wielki, ale z dykty :-)

Studenci ? No coz, latwiej sobie wyobrazic studenta goniacego za nowinkami,
niz emeryta. Ale tak gwoli scislosci to warto by sprawdzic czy nie
potrzebuja jakiegos wkladu wlasnego na dom, albo czy na studia nie musieli
wziac kredytu.

Tak czy inaczej - smartfon przedstawia jakas tam uzytecznosc. Dla kazdego
inna. Dla wielu - znikoma lub w ogole zadna. A podobna przedstawia i stary
telefon.

J.

Data: 2013-03-13 16:54:24
Autor: AT
[...]

Dokładnie o to chodzi, studia tam kosztuj± sporo pieniędzy, ale przynajmniej państwo
nie produkuje tyle tumanów, co polski rz±d i ta cała biurokracja (polecam ksi±żkę Ludwig von Mises biurokracja)
bo wszystko za co bier± się państwowcy to musz± spieprzyc, bo to tak ma działać z założeniam,

tam większosc ma kredyty, auta domy etc,
pod koniec lat 90tych byłem na obozie studenckim w usa, to
amerykanie z koledżu, nie mogli uwierzyć, ze jestem inżynierem i sprz±tam po nich :)
"bo u nich studia inżynierskie kosztuja kupe kasy i super się zarabia"

ja nie mam kredytu i mam dobry telefon i mam gdzie mieszkać :)
i pomy¶leć, ze wygrałem grenn card, z której zrezygnowałem
na szczęscie i bogu dziękuję teraz, ze nie jestem "szczesliwym amerykaninem'

Data: 2013-03-13 11:58:39
Autor: tttrrraaaiiinnn
W dniu ¶roda, 13 marca 2013 16:54:24 UTC+1 użytkownik AT napisał:

Dokładnie o to chodzi, studia tam kosztuj± sporo pieniędzy, ale przynajmniej państwo
nie produkuje tyle tumanów, co polski rz±d i ta cała biurokracja

Tak? A w Niemczech i Szwecji tez kosztuja studia ?
Ja dla odmiany mam znajomych w Szwecji i Norwegii i zapewniam Cie, ze ludzie tam maja gdzie mieszkac a nie z mamusia za piecem klikaja eletroniczne zabaweczki jak kretyneczki.

Placa minimalna? A ile wynosi zasilek dla bezrobotnych w Grecji czy Hiszpanii? "Jak ja mam wyzyc za 1500 Euro miesiecznie!" - wrzeszczala zrozpaczona uczestniczka demonstracji ulicznej w Hiszpanii co pokazywalo Euronews...

Powiedzmy sobie szczerze, u nas ludze sa PRZYZWYCZAJENI DO NEDZY i sie nie burza jak musza zarabiac 1000zl miesiecznie i mieszkac niewiadomo u kogo pokatnie bo potem im TuskVisionNetwork wytlumaczy, ze to OK.

Jak sie obniza dochody w Grecji czy Hiszpanii o kilkanascie % ale do poziomu i tak kilka razy wiekszego niz w Polsce to oni tam chca zrobic rewolucje a Tusk zasila ich banki pieniedzmi z polskiego budzetu.

Data: 2013-03-13 23:26:05
Autor: animka
PRZYKRECANIE SRUBY PRZEZ OPERATOROW GSM - deja vu
W dniu 2013-03-13 19:58, tttrrraaaiiinnn@gmail.com pisze:
W dniu środa, 13 marca 2013 16:54:24 UTC+1 użytkownik AT napisał:

Dokładnie o to chodzi, studia tam kosztują sporo pieniędzy, ale przynajmniej
państwo
nie produkuje tyle tumanów, co polski rząd i ta cała biurokracja

[...]

MoĹĽe liczy na jakieĹ› procenty dla siebie, bo nas Polakow na w dupie.

--
animka

Data: 2013-03-14 00:03:31
Autor: Waldek Godel
PRZYKRECANIE SRUBY PRZEZ OPERATOROW GSM - deja vu
Dnia Wed, 13 Mar 2013 11:58:39 -0700 (PDT), tttrrraaaiiinnn@gmail.com
napisał(a):

Jak sie obniza dochody w Grecji czy Hiszpanii o kilkanascie % ale do
poziomu i tak kilka razy wiekszego niz w Polsce to oni tam chca zrobic
rewolucje a Tusk zasila ich banki pieniedzmi z polskiego budzetu.

Skup się, dasz radę - zawijanie wierszy trzeba wł±czyć, a z polityk± i¶ć na
pl.soc.polityka. Wiem, że ciężko, ale jak wysilisz szare komórki - dasz radę. Nie poddawaj
się.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Nie pytaj, co rz±d może zrobić dla ciebie.

Data: 2013-03-17 20:49:02
Autor: J.F.
[...]

Nie, w Niemczech nie.

Ja dla odmiany mam znajomych w Szwecji i Norwegii i zapewniam Cie, ze ludzie tam maja gdzie mieszkac a nie z mamusia za piecem klikaja eletroniczne zabaweczki jak kretyneczki.

Ale co - mamusie im te domy buduja ? Czy nie kupuja nowoczesnych
technologii i jak im Nokia postawila pierwsze NMT, tak ciagle chodza z
ceglanymi telefonami.

Szwecja ... cos ostatnio slyszalem o problemach ze sprzedaza nowych domow.
Kupowanie sie po prostu nie oplaca - za duzy podatek spadkowy :-)

[...]

No ale to sie zmienia, i niewiem czy nadal tyle dostanie ...
juz nawet Niemcy nie maja bogatych emerytow.

Powiedzmy sobie szczerze, u nas ludze sa PRZYZWYCZAJENI DO NEDZY i sie nie burza jak musza zarabiac 1000zl miesiecznie i mieszkac niewiadomo u kogo pokatnie bo potem im TuskVisionNetwork wytlumaczy, ze to OK.

A w Grecji i Hiszpanii to przyzwyczajeni do dobrobytu ? Przez ostatnie 10
lat ?
Jak sie obniza dochody w Grecji czy Hiszpanii o kilkanascie % ale do poziomu i tak kilka razy wiekszego niz w Polsce to oni tam chca

Porownywanie do krajowych zarobkow nie ma sensu. W danym kraju sa jakies koszty zycia i masz - za 6000 zl nie mozna tam
wyzyc ;-)

J.

Data: 2013-03-14 16:58:57
Autor: Yerine Ictimai
On Mar 13, 2:56 am, "J.F." <jfox_xnosp...@poczta.onet.pl> wrote:
> [...]
> trochę...

Kwestia kultury. Tam taki zwyczaj - mlodzi sie wyprowadzaja na swoje.

PUNKT A.)
to nie kwestia stylu i mody, w Polsce ludzie panicznie boja się
zakładać rodziny bo sie boj± tłoczyć z dzieciakami u rodziców,
przeciez to koszmar!
Rezultat - mamy najmniejszy w Europie przyrost naturalny co ma swoje
wyraĽne konsekwencje dla gospodarki państowej i PKB.

Czemu sprzyja/wymusza kultura pracy - pracujesz tam, gdzie cie przyjeli.
Mieszkasz tam,gdzie pracujesz (tzn w promieniu 50 mil - i pisze raczej o
USA niz Australii). Projekt sie konczy, zwalniaja cie, szukasz kolejnej

PUNKT B.)
Ale w Polsce nigdzie cie nie przyjm± żeby¶ za to kupił/wynaj±ł cały
dom!
(Pomińmy kuriozalne przypadki prezesów banków etc.)
Jedyne co to wyemigrować ale to nie fair - patrz: PUNKT A.)

Stac ich ? Nie bardzo. Dom na kredyt.

Ty wiesz ile wynosi oprocentowanie pożyczki mieszkaniowej w Kanadzie?
(czy raczej to się tam nazywa kredyt na dom, bo w blokach to mieszkaj±
tylko bezdomni)

odp.: 3%
a w Polsce ile? 18% dla porównania?

Data: 2013-03-15 07:46:47
Autor: J.F.
Dnia Thu, 14 Mar 2013 16:58:57 -0700 (PDT), Yerine Ictimai napisał(a):
[...]

Owszem, ale co proponujesz - 3 mln mieszkan, czy rodzina na swoim ? Tak nawiasem mowiac to mieszkan i domow przybywa, ludnosci ubywa ... i z
mieszkaniem nie ma problemow, tylko z kasa jest.

[...]

Zdarzalo sie i na nizszych stanowiskach.
Poza tym kazdy gdzies mieszka, wiec jakos nas stac ..

[...]

A realne ? U nas chyba mniej niz 18%, a u nich ... aby na pewno tylko 3 ?
Ale nizsze sa. J.

Data: 2013-03-13 09:22:03
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
PRZYKRECANIE SRUBY PRZEZ OPERATOROW GSM - deja vu
Dnia 2013-03-12, o godz. 16:17:54
Yerine Ictimai <yerine.ictimai@gmail.com> napisał(a):

[...]

I dlatego tam przy premierze kolejnego wynalazku Apple-a przed salonami
maj± kolejki, histerię i przepychanki. A u nas musz± w tym celu agencje
PR-owskie zatrudnić znudzonych studentów...

Zdrówko

Data: 2013-03-13 11:36:43
Autor: RadoslawF
Dnia 2013-03-13 09:22, Użytkownik Maciek Babcia Dobosz napisał:

[...]

Podatno¶ć na nowoczesne gadżety nie tyle zależy od kraju
a od własnej sytuacji finansowej. Kto¶ kto np. spłaca mieszkanie
i samochód jest bardziej odporny na reklamy od tzw.
dzieci miasta, one mieszkaj± u rodziców, samochodu nie
potrzebuj±, s± przyzwyczajone do komunikacji miejskiej
więc nawet maj±c byle jak± pracę nie jest dla nich specjalnym
problemem płacenie kilkuset złoty abonamentu u operatora
za modny gadżet.

Pozdrawiam

Data: 2013-03-14 16:38:37
Autor: Yerine Ictimai
PRZYKRECANIE SRUBY PRZEZ OPERATOROW GSM - deja vu
On Mar 13, 9:22 am, Maciek "Babcia" Dobosz <bab...@jewish.org.pl>
wrote:
Dnia 2013-03-12, o godz. 16:17:54
Yerine Ictimai <yerine.icti...@gmail.com> napisał(a):

> [...]
> trochę...

I dlatego tam przy premierze kolejnego wynalazku Apple-a przed salonami

iii... tam, porobili sztucznego tłumu na użytek mediów z którymi ich
działy marketnigu maj± układy

Data: 2013-03-13 11:40:06
Autor: tttrrraaaiiinnn
W dniu poniedziałek, 11 marca 2013 21:49:51 UTC+1 użytkownik K napisał:
> Czy nie widzicie analogii? SKAD sie to bierze? Czy korporacje DO0GADUJA SIE ze SKORUMPOWANA WLADZA?

tusk za tym stoi.

To Tusk nie jest czasem premierem polskiego rzadu od 6 lat?

To premier nie stoi za (nie)ładem gospodarczym w państwie którym rz±dzi?

Data: 2013-03-13 18:52:12
Autor: Michal Tyrala
On Wed, 13 Mar 2013 11:40:06 -0700 (PDT), tttrrraaaiiinnn@gmail.com wrote:
> tusk za tym stoi.

 To Tusk nie jest czasem premierem polskiego rzadu od 6 lat?
 To premier nie stoi za (nie)ładem gospodarczym w państwie którym rz±dzi?

W sensie za wycofywaniem się operow z promocji? Kto Panu Posłowi pokazał
co to jest usenet?

--
Michał

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2013-03-13 12:00:24
Autor: tttrrraaaiiinnn
W dniu ¶roda, 13 marca 2013 19:52:12 UTC+1 użytkownik Michal Tyrala napisał:

>  To premier nie stoi za (nie)ładem gospodarczym w państwie którym rz±dzi?

W sensie za wycofywaniem się operow z promocji?

Nie! W sensie ogolnej koniunktury. Wystarczy juz?

Data: 2013-03-14 17:12:45
Autor: Yerine Ictimai
On Mar 13, 8:00 pm, tttrrraaaiii...@gmail.com wrote:

> W sensie za wycofywaniem się operow z promocji?

Nie! W sensie ogolnej koniunktury. Wystarczy juz?

Przede wszytskim taki dwukadencyjny premier i szef największej partii
z takim poparciem to powinien miec jaki¶ długofalowy plan
strategiczny.
Powinien być GOSPODARZEM.

Tu jednak widac, że oddał wszystko "na żywioł" dzikim hordom
w¶ciekłych "inwestorów" co robi± wszędzie chaos niekontrolowany
zasilany bełkotem marketoinowym publicznym.
To wpływa na wszystko, nawet język prawniczy i urzędowy do koszmarny
bezsens zoptymalizowany jedynie pod k±tem żeby jak najwięcej
na¶ciemniać!

Data: 2013-03-11 22:10:23
Autor: ToMasz
PRZYKRECANIE SRUBY PRZEZ OPERATOROW GSM - deja vu
W dniu 11.03.2013 19:39, tttrrraaaiiinnn@gmail.com pisze:
Operatorzy masowo sie wycofuja ze swoich promocji (Orange i PrzelewSMS, RokWaznosciKonta itp.)
spadają zyski z rozmów, więc trzeba jakoś...
> ZAWYZAJA swoja oferte, ceny...
taaaaaa. virgin, 20 groszy -50% bonusu tak? To ździerstwo? W Playu płacę mniej niż 10 groszy za minutę, a przy cyrografie trzyma mnie darmowe w sieci i nastacjonarne.
[...]
Z pazerności i głupoty ludzkiej. Tyle na temat. chcesz mieć tanio? zmien operatora. chcesz mieć bezrobocie bliskie zero, głosuj za zniesieniem płacy minimalnej

ToMasz

Data: 2013-03-12 22:59:24
Autor: PlaMa
W dniu 2013-03-11 22:10, ToMasz pisze:

chcesz mieć bezrobocie bliskie zero, głosuj za zniesieniem
płacy minimalnej

będą pracować za 120 zł miesięcznie ale nie będą bezrobotnymi! ^^

Data: 2013-03-13 22:19:27
Autor: ToMasz
W dniu 12.03.2013 22:59, PlaMa pisze:
W dniu 2013-03-11 22:10, ToMasz pisze:

chcesz mieć bezrobocie bliskie zero, głosuj za zniesieniem
płacy minimalnej

będą pracować za 120 zł miesięcznie ale nie będą bezrobotnymi! ^^

nie będą pracować na czarno, nie będą kraść, nie będą chlać w bramach, kombinować i knuć. Będą stanowić przykład dla młodzieży, która chodzi do szkoły i słyszy, że lenie i miernoty, nie dostają już pomocy socjalnej, tylko pracę na miarę możliwości. możliwości marne, znikome, lenistwo duże, to i wypłata adekwatna.
ToMasz

Data: 2013-03-13 23:37:56
Autor: animka
W dniu 2013-03-13 22:19, ToMasz pisze:
[...]

Pracuje tam, tzn w Centrum Pomocy Rodzinie taka jedna wiecznie nienażarta bziągwa-monstrum z mojej dalszej rodziny. Dostała za darmo kursik na prawo jazdy, załatwiła drugiej, swojej siostrze przyrodniej, która chyba tylko dupy umie dawać, bo nigdy nie pracowała, a chodzi w najdroższych ciuchach i mamnajlepszy rzekomo aparat forograficzny, laptopa itd. Ich matka to pijaczka niepracująca.Musi wypić dziennie minimum 10 piwek. Opieka społeczna kupiła jej kiedyś nowiutką pralkę. One sobie żyją jak paniusie, pasożyty jedne. A te kursiki darmowe na prawo jazdy zalatwia także swoim koleżankom. Za bony Sodexo kupuja sobie w marketach kosmetyki, a to są bony przeznaczone dla biednych na obiady! Nie ma normalności, jest kurestwo.

--
animka

Data: 2013-03-13 23:39:56
Autor: JoteR
"ToMasz" napisał:

chcesz mieć bezrobocie bliskie zero, głosuj za zniesieniem
płacy minimalnej

będą pracować za 120 zł miesięcznie ale nie będą bezrobotnymi! ^^

nie będą pracować na czarno,

Ależ ToMaszu, to już mieliśmy niespełna ćwierć wieku temu!
Naprawdę za tym tak tęsknisz? Bezrobotni występowali tylko na Żuławach, a reszta zarabiała średnio równowartość 18 dolarów miesięcznie, no żyć nie umierać. I po cholerę w 1989 roku zjedliśmy tę żabę? ;->

nie będą kraść,

Kradlim.

nie będą chlać w bramach

Chlalim.

kombinować i knuć.

Kombinowalim i knulim.

Będą stanowić przykład dla młodzieży,

Stanowilim. Na plakatach. Zwłaszcza po założeniu czerwonego krawata.
Tylko komĂłrek wtedy, psiakrew, nie mielim.

A tak poza tym, ty to na poważnie? A już myślałem, że Liwiusz był ostatnim Mohikaninem. Czas odkurzyć rezerwat na przyjęcie nowych lokatorów? ;->

JoteR

Data: 2013-03-12 10:18:42
Autor: Jingiel
[...]

A ty oczywiście do wszystkiego musisz mieszać od razu politykę.

--
Jingiel

Data: 2013-03-13 03:09:36
Autor: J.F.
PRZYKRECANIE SRUBY PRZEZ OPERATOROW GSM - deja vu
Dnia Mon, 11 Mar 2013 11:39:06 -0700 (PDT), tttrrraaaiiinnn@gmail.com
Operatorzy masowo sie wycofuja ze swoich promocji (Orange i PrzelewSMS,
RokWaznosciKonta itp.), ZAWYZAJA swoja oferte, ceny...

No bo smutna prawda jest taka, ze ceny polaczen tak spadly, ze sporej
grupie klientow wystarczy 5-10 zl/m. A operator by chcial 20-50, bo i
inaczej musi kosztaredukowac.

Troche to przypomina moment rzadow SLD rzadu Leszka Millera

A co ma jedno z drugim wspolnego ?
kiedy tak jak obecny rzad doprowadzili GODPODARKE do SKRAJU BANKRUCTWA

nie tylko oni. Kraj od 40 lat na skraju bankructwa.

No ale owszem, analogia jest - jak sie doprowadzi, to potem trzeba ratowac.

20% bezrobocia - a z drugiej strony ZLODZIEJSKIE "prywatyzacje" typu sprzedanie Telekomunikacji Polskiej panstwowemu przedsebiorswu France Telecom itp. itd.

A kto kogo okradl przy tej okazji ?

Czy nie widzicie analogii? SKAD sie to bierze? Czy korporacje DO0GADUJA SIE ze SKORUMPOWANA WLADZA?

Dogaduja, ale w tym przypadku ... patrz wyzej.

J.

Data: 2013-03-13 09:36:46
Autor: ZS
[...]

Z tym sie zgodze. Ja kiedys wydawalem 50zl miesiecznie (od poczatku jak
jeszcze minuta byla po 3zl:) Potem 50zl starczalo na 3 miesiace. A ostatnio
to nawet minut z bonusa nie wygaduje (srednio 60 dostaje :) i tylko 10zl na
internet idzie:)

Data: 2013-03-13 16:46:04
Autor: AT
[...]

a co sie dziwisz, koszta rosna, musza tnac i podnosic ceny, inflacja rosnie,
zobacz na akcje TPSA co sie z nimi dzieje, leca na ryja

problem nie jest w firmach gsm, ale w naszej biurokracji, która to ma coraz wieksza potrzeby.

pozdrawiam

PRZYKRECANIE SRUBY PRZEZ OPERATOROW GSM - deja vu