PRZYWROCIC KARE SMIERCI

Data: 2009-12-08 10:07:58
Autor: Jadrys
PRZYWROCIC KARE SMIERCI
murtaugh pisze:
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Jaruzelski-prosil-Zwiazek-Radziecki-o-interwencje,wid,11755958,wiadomosc.html?ticaid=193e1

To nie moze byc tak, ze IPN staje sie wylacznie instytucja od publikacji, ale musi byc w stanie skutecznie wnosic takie sprawy przed sad i scigac. Kolaboracja z sowietami powinna byc karana jako zdrada Polski i scigana z cala surowoscia prawa.

Dla mnie wielce zastanawiające jest to dlaczego IPN dopiero teraz z tym wyjeżdża na światło dzienne?  Czyżby dostali od kogoś zamówienie żeby właśnie teraz z czymś takim wyskakiwać? Jeżeli tak - to od kogo? Zresztą nie trudno się domyślić..

Jeszcze raz powtarzam - rozpędzić ten twór (IPN) stworzony do walki z potencjalna konkurencja polityczną i niszczącą imię porządnych ludzi na cztery wiatry..

Data: 2009-12-08 10:15:21
Autor: sofu
PRZYWROCIC KARE SMIERCI

Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości
murtaugh pisze:

> [...]

Jeszcze raz powtarzam - rozpędzić ten twór (IPN) stworzony do walki z
potencjalna konkurencja polityczną i niszczącą imię porządnych ludzi na

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku
-- -- -- -- -- -- -- -- --

Najpierw Wałesa potem Kwasnieski a teraz Jaruzelski. Jak tak mozna? Same
agenty z tych prezydentów.
Ale z drugiej strony jeszcze sie taki nienarodził coby wszystkim dogodził.

sofu

Data: 2009-12-08 15:03:34
Autor: cyc
PRZYWROCIC KARE SMIERCI

murtaugh pisze:

> [...]

agenty z tych prezydentów.
Ale z drugiej strony jeszcze sie taki nienarodził coby wszystkim dogodził.

Czyzbysmy mogli spodziewac sie , ze nastepny tez okaze sie jakims agentem ?
Moze to wsrod prezydentow norma ?

cyc

Data: 2009-12-08 19:18:03
Autor: Jadrys
PRZYWROCIC KARE SMIERCI

murtaugh pisze:

[...]

Co innego agenturalna przeszłość (wielu Polaków >w tym ja< uważa osoby współpracujące ze służbami specjalnymi za wielkich patriotów) , a co innego zarzut chęci sprowadzenia obcych wojsk na terytorium kraju..

Data: 2009-12-08 10:19:30
Autor: konserwator
PRZYWROCIC KARE SMIERCI

murtaugh pisze:
[...]

sprawdzales, czy czasem nie zxapisali cie do PO?

Data: 2009-12-08 19:19:54
Autor: Jadrys
PRZYWROCIC KARE SMIERCI

murtaugh pisze:

[...]