PS2 jako DVD?

Data: 2010-10-20 13:30:22
Autor: domin
PS2 jako DVD?
W dniu 2010-10-19 22:44, mrmisio pisze:
Czy to ma sens? :)

Znaczy rodzinka (mloda ;) chce miec DVD. Ale sensowne DVD to 300-400
zeta. Wymyslilem, ze moze w prezencie kupie PS2. Ma to sens? Mozna na
tym ogladac DVD? :) Albo DivX? No bo że grać mozna to wiem :):):) w
cenei dVD bylaby radocha, bo mozna pograc jak sie nie oglada.

regularnie ogladam divx na mojej ps2, na karcie mam wrzucony program Simple Media System (SMS), odtwarza chyba wszystko procz rmvb, nie probowalem wlaczac filmow HD, ogolnie wygodne i dobre rozwiazanie bo jak sam zauwazyles jak sie nie oglada filmow to zagrac w cos mozna :) mysle, ze wygodny bylby tez pad bez kabla lub ewentualnie pilot

Data: 2010-10-20 19:16:28
Autor: mrmisio
PS2 jako DVD?
W dniu 2010-10-20 13:30, domin pisze:
[...]

Pilot zdecydowanie :)

Mam sam do PS3 i uwazam, ze to jest jeden z lepszych gadzetow do PS3 :)

Glownie dlatego,z e w przeciwienstwie do pada, mozna go obslugiwac wygodnie calkowicie jednorecznie. A do tego czlowiek jest przyzwyczajony do remote bo ma juz do tv czy innego sprzetu...

Data: 2010-10-21 17:26:58
Autor: KAM_
PS2 jako DVD?
W dniu 2010-10-20 19:16, mrmisio pisze:

Pilot zdecydowanie :)

Mam sam do PS3 i uwazam, ze to jest jeden z lepszych gadzetow do PS3 :)

Glownie dlatego,z e w przeciwienstwie do pada, mozna go obslugiwac
wygodnie calkowicie jednorecznie.

No jak ktoś TAKIE filmy ogląda, no to rzeczywiście... ;P

--

Kamil KAM_ Haczmerian
http://kamson.untergrund.net

Data: 2010-10-21 17:33:23
Autor: mrmisio
PS2 jako DVD?
W dniu 2010-10-21 17:26, KAM_ pisze:
[...]

Tym samym wszyscy posiadacze TV z pilotami sa.... podejrzani ;)

PS2 jako DVD?