PS2 - karta pamięci

Data: 2009-07-16 09:38:29
Autor: Cezar
PS2 - karta pamięci
Użytkownik "Wojciech Czarnecki" <voytek@na.onet.pl> napisał w wiadomości news:1lx7hbprqeze6.4qc4jck5vqig$.dlg40tude.net...
Witam,
od wczoraj jestem szczęśliwym posiadaczem nowej PS2, wszystko pięknie lata
i śmiga, mam jednak pytanie: kartę pamięci wkładać gdy jest ona wyłączona i
wyciągać też po wyłączeniu? Czy można ją wkładać i wyciągać podczas pracy
konsoli?

Ja bym odradzał przy włączonej. Z tego co pamiętam zdarzały się przypadki przepięć i spalenia bezpieczników w karcie. Ale więcej na ten temat to KILu.

--
Pozdr.
Cezar. PSN: Caesar_PL

Data: 2009-07-16 09:53:09
Autor: Catalyst
PS2 - karta pamięci

"Cezar" <blah@blah.com> wrote in message news:h3mlbo$ae2$1inews.gazeta.pl...
Ja bym odradzał przy włączonej. Z tego co pamiętam zdarzały się przypadki przepięć i spalenia bezpieczników w karcie. Ale więcej na ten temat to KILu.

ty nerdzie na plażę a nie na newsach siedzisz :)

Data: 2009-07-17 15:23:17
Autor: Cezar
PS2 - karta pamięci
Użytkownik "Catalyst" <c3a2ta2ly2st@interia.pl> napisał w wiadomości news:h3mm96$emv$1inews.gazeta.pl...

[...]

Po śniadaniu warto sprawdzić czy jakiś Catalyst nie problemów wagi państwowej :D

--
Pozdr.
Cezar. PSN: Caesar_PL

PS2 - karta pamięci