PS2 reedycje

Data: 2010-10-11 09:06:00
Autor: neuro
PS2 reedycje
Jakby kto¶ przeoczył, to z pocz±tkiem roku wychodzi BG&E w wersji hade
(x360/ps3), podobnie rzecz się ma z Ico oraz SotC.
Przestałem żałować, że pozbyłem się PS2 ;)

pozdr,
p.

Data: 2010-10-11 20:14:09
Autor: Troskliwy Mi¶
PS2 reedycje
On Mon, 11 Oct 2010 09:06:00 -0700 (PDT), neuro wrote:

Jakby kto¶ przeoczył, to z pocz±tkiem roku wychodzi BG&E w wersji hade
(x360/ps3), podobnie rzecz się ma z Ico oraz SotC.
Przestałem żałować, że pozbyłem się PS2 ;)

Kurczę, czy ja dobrze widzę na screenach, że "edycja HD" BG&E ma po prostu
wyższ± rozdziałkę? :-)

--
Troskliwy Mi¶

Sieeeaaaaaaaaaaa!

Data: 2010-10-11 20:50:17
Autor: Hikikomori San
PS2 reedycje
Użytkownik Troskliwy Miś napisał:
On Mon, 11 Oct 2010 09:06:00 -0700 (PDT), neuro wrote:

Jakby ktoś przeoczył, to z początkiem roku wychodzi BG&E w wersji hade
(x360/ps3), podobnie rzecz siÄ™ ma z Ico oraz SotC.
Przestałem żałować, że pozbyłem się PS2 ;)

KurczÄ™, czy ja dobrze widzÄ™ na screenach, ĹĽe "edycja HD" BG&E ma po prostu
wyższą rozdziałkę? :-)

To by mialo sens ;)

Data: 2010-10-11 21:36:23
Autor: Barteq (s.z.t.o.)
PS2 reedycje
W dniu 2010-10-11 18:06, neuro pisze:
[...]

Mam nadzieję, że tym razem BG&E sprzeda się o wiele lepiej. To zdecydowanie jedna z najcieplej wspominanych przeze mnie gier z poprzedniej generacji. Oby¶my doczekali czę¶ci drugiej.

pzdr,
dex
--
barteq.wordpress.com