PS3 Alien vs Predator Demo

Data: 2010-02-07 19:07:58
Autor: Elves
PS3 Alien vs Predator Demo
Witam

Udało się komuś z Was to zagrać? Wybieram Friendly match, potem Quick game, czekam kilka minut i nic się nie dzieje.

pozdrawiam,
Elves

Data: 2010-02-07 19:16:11
Autor: Zefir
PS3 Alien vs Predator Demo

http://konsolowisko.pl/?t=news&id=4779

--
pzdr.
zefir

Data: 2010-02-07 19:30:32
Autor: Elves
PS3 Alien vs Predator Demo

Użytkownik "Zefir" <zefir77@spamerzy_precz_o2.pl> napisał w wiadomości news:op.u7rro9eh01o3dwplwaw1lp00298.tycofs.com...
Dnia 07-02-2010 o 19:07:58 Elves <nomail@nomail.com> napisał(a):

http://konsolowisko.pl/?t=news&id=4779

Dzięki za info.

pozdrawiam,
Elves

Data: 2010-02-07 21:26:16
Autor: Marcin Gardeła
PS3 Alien vs Predator Demo
Zefir wrote:
[...]

Zefir, ten Zefir? Sąsiad? :)

--
Diobeu
NT650V Deauville '98

Data: 2010-02-09 11:07:44
Autor: Zefir
PS3 Alien vs Predator Demo
Dnia 07-02-2010 o 21:26:16 Marcin Gardeła <diobeu@gazeta.pl> napisał(a):

Zefir wrote:
[...]

Ten sam. Ale nie gadam z Tobą bo mam ps3 a Ty xboxa, więc nie wypada :).

--
pzdr.
zefir

Data: 2010-02-11 14:07:13
Autor: Cezar
PS3 Alien vs Predator Demo
Użytkownik "Zefir" <zefir77@spamerzy_precz_o2.pl> napisał w wiadomości news:op.u7uufbjc01o3dwplwaw1lp00298...
Dnia 07-02-2010 o 21:26:16 Marcin Gardeła <diobeu@gazeta.pl> napisał(a):

Ten sam. Ale nie gadam z Tobą bo mam ps3 a Ty xboxa, więc nie wypada :).

Jeżeli jesteś sąsiadem Diobua, to jesteś prawie moim sąsiadem. A ja mam PS3 :D Cooool :D

--
Pozdr.
Cezar. PSN: Caesar_PL

Data: 2010-02-11 14:10:06
Autor: Marcin Gardeła
PS3 Alien vs Predator Demo
napisał(a):
[...]

Nie pozostaje wam nic innego jak zacząć ze sobą chodzić :)

--
Diobeu
NT650V Deauville '98

Data: 2010-02-11 15:36:50
Autor: Cezar
PS3 Alien vs Predator Demo
napisał(a):
[...]

Do Ciebie na wódkę ;) ? Czemu nie ;)

--
Pozdr.
Cezar. PSN: Caesar_PL

Data: 2010-02-07 20:17:55
Autor: Artur Bross
PS3 Alien vs Predator Demo
Elves pisze:
[...]

Udało się, ale to co zobaczyłem przeszło moje najśmielsze wyobrażenia na temat gier HD. Ta gra wygląda jak Quake, w najgorszej wersji i jeśli ostateczna wersja tej gry ma wyglądać w ten sposób, to ja nie wiem, kto to kupi?!

Aby zagrać, trzeba wykazać się cierpliwością. No i mieć trochę szczęścia bo na 10 prób, tylko jedna powiodła się sukcesem, ale jak już wspomniałem, wolałbym tego nie zobaczyć...

Data: 2010-02-08 21:53:43
Autor: Karambol
PS3 Alien vs Predator Demo
> [...]

Aby zagrać, trzeba wykazać się cierpliwością. No i mieć trochę szczęścia bo na 10 prób, tylko jedna powiodła się sukcesem, ale jak już wspomniałem, wolałbym tego nie zobaczyć...

Na X'a jest tak samo..pod kazdym wzgledem

--
Karambol
KTM LC4 620 EGS-E

PS3 Alien vs Predator Demo