PS3 Backup manager i czas backupu?

Data: 2010-09-17 18:28:41
Autor: konieczko
PS3 Backup manager i czas backupu?
Dzisiaj rano zaczalem zgrywac sobie przy pomocy plytki teensy i backup managera gre wolfstein i po 5 godzinach mam 4 procent.

Troche jestem zdziwiony tym czasem czy ktos moze potwierdzic ze to normalka.

Wszelkim antypiratom dziekuje  robie sobie backup coby nie wydawac na laser 300zl.

Data: 2010-09-17 19:32:24
Autor: bq
PS3 Backup manager i czas backupu?

Wszelkim antypiratom dziekuje robie sobie backup coby nie wydawac na
laser 300zl.

mógłbyś napisać co autor miał na myśli, po co ci ten backup i jak to robisz?
pozdr bq77bq

Data: 2010-09-17 20:13:23
Autor: konieczko
W dniu 2010-09-17 19:32, bq pisze:

[...]

Jak to po co, lasery padaja w PS3 jak muchy a kosztuja 250zl wiec postanowilem sobie zrobic backup na dysku Teensy Jailbreak + backup manager i zamiast z plyty gra leci z dysku.

Juz zgralo ale czas 9 godzin masakra.

Data: 2010-09-18 08:36:33
Autor: bq
[...]

ten backup robisz na dysku wewnętrznym czy zewnętrznym?
pozdr bq77bq

Data: 2010-09-18 08:42:20
Autor: Katanka
konieczko wrote:
[...]

Ok, rozumiem i sam się nad tym zastanawiałem, bo szkoda mi katowac laser. Ale mam pytanie - nie boisz się zbanowania konsoli online oraz wykastrowania konta ze zdobytych osiągnięć i leaderbordsów na serwerach?

--
Kacper Potocki vel Katanka
PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

Data: 2010-09-18 08:58:57
Autor: konieczko
W dniu 2010-09-18 08:42, Katanka pisze:
konieczko wrote:
[...]

laser. Ale mam pytanie - nie boisz siÄ™ zbanowania konsoli online oraz
wykastrowania konta ze zdobytych osiągnięć i leaderbordsów na serwerach?

Online gram na drugiej konsoli.

:):)

Data: 2010-09-18 09:08:39
Autor: Katanka
konieczko wrote:

[...]

No tak, ale w takim razie trofea nie liczą się na jednym koncie, a mi ich troszkę szkoda, bo mam juz ponad 1300 pucharków i niebawem stuknie 14 level. Mam nawet 3 konsole PS3, ale podstawa dla mnie to grac na jednym, wspólnym koncie.

Data: 2010-09-27 14:05:25
Autor: kamil

"Katanka" <katanka24@interia.pl> wrote in message news:i71ohl$ecc$1inews.gazeta.pl...
konieczko wrote:

[...]

Glupio zapytam - po co? Przedluzaja cos te acziwmenty, czy jak?

Data: 2010-09-27 15:07:05
Autor: Katanka
PS3 Backup manager i czas backupu?
kamil wrote:

No tak, ale w takim razie trofea nie liczÄ… siÄ™ na jednym koncie, a
[...]

A po co ludzie zbierajÄ… znaczki, albo puszki po piwie? Ja zbieram pucharki.

--
Kacper Potocki vel Katanka
PSN: Katanka_PL | PlayStation3 Fanboy!

Data: 2010-09-27 15:27:44
Autor: kamil

"Katanka" <katanka24@interia.pl> wrote in message news:i7q4te$mp4$1inews.gazeta.pl...
kamil wrote:

[...]

Niektore znaczki wiecej warte niz PS3, a puszki zbieralo sie tak w okolicy 10-go roku zycia, i to glownie dlatego ze w polsce kolorowa puszka to byl nielada rarytas. ;)

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-09-27 15:30:03
Autor: Troskliwy Mi¶
PS3 Backup manager i czas backupu?
On Mon, 27 Sep 2010 15:07:05 +0200, Katanka wrote:

kamil wrote:

No tak, ale w takim razie trofea nie licz± siê na jednym koncie, a
mi ich troszkê szkoda, bo mam juz ponad 1300 pucharków i niebawem
stuknie 14 level. Mam nawet 3 konsole PS3, ale podstawa dla mnie to
grac na jednym, wspólnym koncie.

Glupio zapytam - po co? Przedluzaja cos te acziwmenty, czy jak?

A po co ludzie zbieraj± znaczki, albo puszki po piwie? Ja zbieram pucharki.

Co Ty zrobisz, biedaku, gdy Ci konto wy³±cz± :-)

--
Troskliwy Mi¶

Sieeeaaaaaaaaaaa!

Data: 2010-09-27 17:02:07
Autor: Katanka

kamil wrote:

[...]

Nic, za³o¿ê drugie i bêdê robi³ od nowa :)

Data: 2010-09-18 10:20:57
Autor: Blind.One
PS3 Backup manager i czas backupu?

Użytkownik "konieczko" napisał
Wszelkim antypiratom dziekuje robie sobie backup coby nie wydawac na
laser 300zl.

Online gram na drugiej konsoli.

:):)
Stac Cie na dwie konsole a nie stac Cie na laser kosztujacy 250zl czyli jedna nowa gre? To nie lepiej bylo wydac kasy za jailbreak na przedluzona gwarancje sony?

rotfl

blind.one

Data: 2010-09-18 11:17:31
Autor: Katanka
Blind.One wrote:

[...]

Mozna sobie go zrobic samemu za 30 zł :)

Data: 2010-09-18 11:30:38
Autor: konieczko
W dniu 2010-09-18 11:17, Katanka pisze:
Blind.One wrote:

[...]

Chciales powiedziec mozna by zrobic jakby byly dostepne czesci.

Ja kupilem za      stowke na alledrogo ale sa z tego co widze lemingi co placa po 270zl za made in china.

Data: 2010-09-19 10:58:39
Autor: konieczko
Blind.One wrote:

[...]

http://allegro.pl/teensy-1-0-usb-development-board-klon-jailbreak-i1238247829.html